trisca schreef:Sylhouet schreef:Ik ben 1-1-07 begonnen met 75,6 kg (dat was ook mijn toppunt qua gewicht trouwens), en zat vanochtend voor het eerst onder de 65... heb wel even een vreugdedansje gedaan hoor!!
Ik ben ruim 1.72 lang. Mijn streven was 65 kg en dat is nu gehaald.
Echt super Astrid!!![]()
Dank je

Qua truitjes heb ik nu maat S cq maat 36, dus dat is al heel mooi!
Heb al een hele voorraad nieuwe truitjes ingeslagen, al mijn oude waren echt véél te wijd!
Nu nog een paar kilo eraf en dan ook lekker wat goed zittende spijkerbroeken etc. kopen

"Hééééééééeeel vervelend" nadeel van veel afvallen => je moet een nieuwe garderobe kopen

@ ladyjoy, vervelend dat het met je rug nog steeds niet lekker gaat

@ Aniek, mooi dat je in cm's wel bent afgevallen, en ook nog op de gewenste plek!!
Enne.. nog even afwachten op de uitslag van de audities dus.... spannend joh

Humphrey schreef:Vriendje wilt trouwens dat ik stop met diëeten, hij begint het namelijk te merken aan m'n borstomtrek.

Ik ben nu bijna 11 kilo kwijt, maar gelukkig nog steeds mijn C-cup behouden

Wel íets afgenomen, maar alle lingerie zit nog prima, en gelukkig maar, want ik heb net een hoop nieuwe setjes gekocht, die bewaar ik nog even tot onze honeymoon, haha!
O.a. van Esprit, en nog wat andere, echt leuke! Maar moet dus nog even wachten tot ik ze dagelijks kan dragen....

@ Aniek, leuke vakantiefoto's

En gefeli met je IR-dekje, ook al heb je er niet zoveel aan

@ Jaduuh, welkom hier

Mag ik vragen hoe oud je bent (hoe jong je bent) ??
Want 52/53 kilo bij 1.68 meter, klinkt mij eerlijk gezegd al als érg (te?) laag in de oren...
Oppassen met afvallen dus? En misschien buikspieroefeningen om het buikjes strakker te krijgen?
In ieder geval succes

imka schreef:Heeyy, ik kijk al een tijdje mee, en denk dat ik ook maar mee wil gaan doenIk was op mijn zwaarst 85 kilo!! Nu ben ik al 7 kilo kwijt en moet er nog 8. Hoop dat ik de latste 8 kilo ook eraf krijg met jullie steun. Allemaal succes!
Welkom imka

Je bent al goed op weg!!
En met de steun van de dames hier moet die andere 8 vast ook lukken

Mij is het ook gelukt en zéker grotendeels dankzij dit topic

Zó, bijgelezen