Nu maar hopen dat je het zalfje er goed in kan krijgen, of is je pony daar niet zo moeilijk mee? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nu maar hopen dat je het zalfje er goed in kan krijgen, of is je pony daar niet zo moeilijk mee?

Mocca schreef:Planning;
O: bolus met boter, beschuit met pure vlokken
T: kiwi
L: 2 volkoren boterhammen (halvajam en rollade)
T: magere joghurt, 2 dropjes
A: macaronischotel
T: sinaasappel
Mocca schreef:Ik heb een wit dekje nodig, maar die heb je niet in de aanbieding.
)
), anders kan ik net zo goed naar de ruitersportzaak hier in de buurt gaan. 
] 
) en geen aardappelen meer. Nu ben ik super op gewicht en geef ik zelf lessen. Je moet doorzettingsvermogen hebben en de lol van sporten in gaan zien...En noooit opgeven. Je zult zien dat je op deze manier veel minder trekt krijgt in vette dingen.. 

Dit jaar een sportkaart bij ons op school aanvragen, dat is namelijk zoooo goedkoop! En als student heb je dan ook nog korting op heel veel super leuke groepslessen (steps, aerobics, bewegen op muziek, pilates, enz enz.. ) en je kunt gratis gebruik maken van tennisbanen, squashbanen en de klimwand!
Nou, als ik het doe, doe ik het niet voor 1 dag in de week, dan moet ik gewoon om de dag ofzo, en dat is helemaal kostbaar.
Dus toen heb ik nog ff drie keer nagedacht en maar een xxl cappuccino gehaald, minder schadelijk 
Sizzy schreef:
Mijn dagplanning:
O: magere yoghurt met fruit'n fibre
T: -
L: twee bruine boterhammen met linesse oid
T: 1,5 boterham pindakaas
D: twee wraps met vulling (kip, kidneybonen, ananas, kaas)
Zometeen paardrijden (les)
Annetje schreef:o: tostie met rauwkost en sla, tostie met kersen jam (twee boterhammen in totaal)
t: plakje ontbijtkoek met chocolade pasta
l: vier rijstwafels met appelstroop
t: smoothie van de AH
d: rosti, kapucijners, wortels, stoomgroenten, groenten burger.
t: klein beetje optimel yoghurt 0% vet
) en als ik dan rond half 9 weer thuis ben grijp ik naar het eerste het beste eten in de buurt. Als ik dan plan dan weet ik tenminste wat ik mag van mezelf.

geld is welkom 
Het valt vast allemaal mee.