Kijk als ik zaterdag's werk hebben we drie keer pauze; ongeveer 10 uur. half 1 en half 4. De twee kleine pauzes neem ik meestal alleen koffie of thee, in de grotere pauze lunch ik. Als ik dan niet zoveel eten meeneem kan ik dus ook niet veel eten. Handig
bij ons op het werk verkopen ze ook geen eten of iets dergelijks. In de kantine hebben we alleen soep/koffie/thee.
Oempf... Ik schaam me echt te pletter voor wat 'k vandaag allemaal naar binnen heb gewerkt Het is dus niet gebleven bij die Kitkat Chunky, maar heb ook nog een hele zak drop gekocht *grrrrrr, ze keken me op de heenweg ook al zo lekker aan*
Enneh... Ja, die is dus op Kan écht geen maat houden, het is óf alles, óf niets. Nou ja, en toen ik thuis kwam maar voor good measure nog 2 sneetjes volkorenbrood gegeten Iets is beter dan niets
Morgen maar 2 uur fitnessen (of zo lang als lukt, dan ) En dan zondag weer lekker hardlopen (en niet eten, waarschijnlijk, als ik die Mexicaan ken )
Nee ik dan drie donuts en daar ist niet bij gebleven...............maar ben momenteel ook niet aan het lijnen ofzo. Maar toch dan nog, het kan erger hahahaha.
Heb besloten in Nederland wel weer te zien bij een ritmischer leven waarbij ik me niet zo verveel
Maare ik volg jullie nog altijd!!!! hihihihi, kan ut niet laten!
Momenteel weeg ik ongeveer 57 kilo. Ik wil graag 55 wegen maar dat is voor mij geloof ik echt niet te doen, ik hoef maar iets slechts te eten of wat te veel en het komt er onverbiddelijk weer bij. Waardoor ik de dagen erna weinig eet Ik doe nu ook buikspieroefeningen thuis en ik merk wel verschil (of ik wil dat graag ) Ik weet niet of ik deze maand ook nog ga sporten maar ik denk van wel. Heb trouwens ook die light crackers gekocht kan ik tenminste een paar eten zonder me schuldig te voelen.
Héél herkenbaar, dat alles of niets.. Gisteren begonnen m'n ouders weer ontzettend moeilijk te doen, en toen heb ik echt uit frustratie héél veel gegeten. Natuurlijk flink spijt achteraf, maar goed. Vanochtend moest ik op de weegschaal en toen woog ik 55.0 ..zelfs daar schrokken ze van maar daar is imo niks mis mee.
Nouja, ik ga in elk geval maar iets meer eten, want het is altijd ruzie hier. Dus echt op dieet ben ik niet meer, maar ik lees wel gewoon een beetje mee hier
Goed he Ga zo door zou ik zeggen Veel plezier vanmiddag!
Ik woog vannochtend ook bijna een kilo minder dan gister Had ook helemaal niks slecht gegeten zowat, ondanks alle lekkere hapjes vanwege de verjaardag. Had wel 2 wijntjes op nog op de kermis, moest kunnen
Ik heb vandaag alleen een bord rijst met satesaus gegeten, want ik was laat uit bed en een beetje gezeur, auto van mijn vriend zjin buren gestolen enzo, dus was er niet eerder van gekomen om te eten. Ik ga ook vroeg eten vanavond, macaroni met allemaal verschillende groente.
Ik heb een tijdje iets gedaan wat op SB leek, maar aangepast door leentje. Ben daardoor ettelijke kilo's kwijtgeraakt maar door examens en onregelamatig gaan eten en een vriendje dat toch eens een friet wou zijn er der nu weer een paar aangegroeid. Vanaf vandaag dus terug beginnen:
Ontbijt: 2 lichtgekookte eitjes Lunch: een salade met allerlei groenvoer wat kippeblokjes en enkele blokjes kaas van mijn ouders gepikt die kaasschotel aten (max 40 gram kaas) + klein stukje brood (donker)
Avond: boontjes (groooooote hoop) met melksausje van magere melk en normaliter zonder bindmiddel (vraag me niet hoe mams dat fixt) en een biefstukje
Tussendoor: een hardgekookt ei en een paar noten
Moet wel zeggen dat sinds ik dat toch wel een paar maanden volgehouden heb ik elke keer na een friet of kroketjes in combinatie met wat anders doodziek ben ... Misselijk, diaree enz ... Als ik alleen een kleine friet met wat mayo eet is er niets aan de hand ... Zéér bizar
Vanaf morgen vertrek ik op speelplein werking, waar ze speciaal voer voor mij ingeslagen hebben. Dat zouden ze toch gedaan moeten hebben omdat ik het menu toch wel te gortig vond - ontbijt cornflakes -> ik heb crackers en platte kaas en smeerkaas mee - lunch: spaghetti bolognese, frietjes met stoofvlees, frietjes met wat anders, lasagna en macaroni ... -> ze gingen een brood voorzien, hoop dat "ene walcorn" duidelijk genoeg was en dat ze daar geen gewoon wit voor mn neus zetten met een pot choco ik wil er graag een stukje vlees bij - avondeten gaan salades worden want die mogen we zelf bereiden dan
Laura, heb jij toevallig een suggestie hoe ik cardio best aanpak? Want instructeur op de enige dichtbijzijnde sportschool die betaalbaar is voor me is niet zo meewerkend
Vanochtend op de weegschaal gestaan, woog 64,8 kg. hele dag gewerkt, bijna niets gegeten toen thuis gekomen had mn moeder bloemkoolschotel gemaakt, daarvan iets gegeten en yoghurt. Daarna ging ik me ff verkleden en nog ff gewogen, was ik gewoon 65,6 kg... Dit terwijl ik echt neit veel heb gegeten.... soms wordt ik hopeloos van mezelf.
Misschien veel water gedronken? Dat weegt ook mee natuurlijk Ik weeg 's avonds ook altijd een stuk zwaarder als 's ochtends, daarom probeer ik me alleen 's ochtends te wegen (met de nadruk op probeer ) anders wordt je echt moedeloos
Ik weet het niet.... Soms heb ik de neiging om het op te geven bv overdag ofzo maar als ik dan ga eten denk ik van nee niet doen. zo val je nooit af! klinkt heel erg fout maar 65 kg is echt te veel
Je moet je ook niet op verschillende tijden op een dag meten. Vrijwel iedereen weegt 'sochtends minder dan 'savonds, dat kan in extreme gevallen zelfs wel een paar kilo schelen!
Weeg je dus alleen 'sochtends voor het het ontbijt. Op een vast tijdstip wegen Niet druk maken dus!!
Heb vandaag behoorlijk gezondigd op familiefeestje Maarrr het was wel lekker salades, snackjes, zalm hmmmm Moet kunnen op een feestje, de vreselijk vet uitziende gebakjes heb ik wel afgeslagen.
Nou dat meer eten=meer afvallen gaat bij mij echt niet op. Ik val helemaal niet meer af alleen als ik weinig eet en volgens mij honger heb(ik voel dat nooit zo goed) dan val ik af. Ik heb al 6 dagen geen vreetbui gehad normaal altijd in het weekend, dus als ik vandaag geen vreetbui krijg ben ik heel gelukkig net een handje muesli en cruesli op dalijk wat fruit en vanavond pannekoeken. En weer eens wat hardlopen. die laatste 3 kilo moet en zal eraf gaan
Ik ga volgende week op vakantie dus voor die tijd zou mooi zijn Nee gewoon in een paar weken, als het er maar af gaat dan bedoel ik niet pas als we onze truien alweer aan kunnen doen.
drie kilo in en week lijkt mij erg veel. Ik snap je heel erg goed wil zelf ook het liefst veel afvallen. Doe er erg veel voor. maar ik vind die paar weken beter. Zelf ga in augustus op vakantie. Het liefst wil ik voor die tijd 5 kilo afvallen. dus ongeveer 1 kg per week maar vergeet nie om van je vakantie te genieten