Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

olga

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:27

Ik vind het een heel net pakket voor 2 bonnen!

Kiezen kan niet nee, maar dat is natuurlijk het hele idee erachter...

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 23:32

Ik vind dat hele pakket voor acht euro ook helemaal niet slecht. Daar zou ik ontzettend blij mee zijn!!

Dit bericht bedoel ik niet op jou persoonlijk hoor, maar even een algemene opmerking. Ik heb soms het idee dat een aantal mensen vooral gefocust is op “een mooi pakket”, “lekkere”/luxere artikelen of op de waarde van het pakket, en dat het doel daarbij in vergetelheid raakt. Dat is op de eerste plaats om verspilling en dus weggooien tegen te gaan en ook in dit topic al meerdere keren aangehaald... Je kunt voor een sterk gereduceerde prijs producten meekrijgen die óver zijn. Het is functioneel en gaat niet om een cadeau pakket...
Genoeg kanttekeningen Haha, weer positief!!! Verder zie ik hele leuke foto’s en lijstjes voorbij komen! Ik vind het fantastisch om te zien en lezen hoeveel mensen meedoen en wat er allemaal verkregen wordt. Te gek!! Ik hoop binnenkort ook weer iets op te kunnen halen, maar het is even plannen met de ophaaltijden en beschikbaarheid :D

Tanya

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 00:34

Eens met de rest, mooie pakketten voor in totaal 8 euro.

Dayanara

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 03:52

Als ik met e8 naar de bakker ga kan ik echt niet kopen wat jij allemaal hebt gekregen.

Ik denk dat je verwachtingen te hoog zijn geweest. En prijzen bij de bakker liggen ook best hoog.

Het gaat erom wat je gered hebt en dus niet in de prullenbak beland.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 07:08

Ik ga vanmiddag naar multivlaai. Er was een bon beschikbaar en ik ben toch vrij vandaag. :')

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 09:05

Shanna schreef:
Het Bakker Bart pakket van 2 bonnen (1 voor ons, 1 voor mn ouders), het moet de waarde hebben van €24,- volgens de app.

Totaal;
4 broden, (3 voor 6,50)
10 zachte witte bollen,
zak met 5 kaiserbroodjes, (5 st voor 1,25)
zak met 3 bart-puntjes,
zak met 3 kaiserbroodjes en een pistoletje,
en 4 mini-appeltaartjes (2 voor 2,50)

Per bon komt het neer op 2 broden, 5 zachte witte bolletjes, 6 harde (kaiser)broodjes, 2 mini-appeltaartjes.

Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, geen idee hoe duur Bakker Bart gemiddeld is of dit een beetje overeen komt met €24,- of toch wat karig is..
Al is de waarde sowieso wel meer dan de betaalde €8,- dus klagen mag ik ook niet doen :Y)

[ [url=m/Bx4Quh.jpg]Afbeelding[/url] ]

3 broden 6,50 betekend al 4 broden voor bijna 8,80

De 4 appeltaartjes zijn samen ook 5 euro

Dan zit je al op bijna 14

Voor het gemak reken ik een 2x 5 keizer broodjes (2e keer 1 pistolets voor 2 kaisers) is ook weer 2,50

Kun ik op 16,50

De zak met 10 bollen ook weer 2 a 2,50

Is is 19

Bart puntjes 1,50 Per stuk kom ik op 23,50

En dan zijn alle acties ook al meegenomen.

Als ik de actie van de broden er af haal schat ik 3 euro per brood is al 12 euro...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 09:59

Shanna schreef:
De helft van dit pakket was 4 euro he. Op de foto zijn 2 bonnen. Voor zowel mij als voor mn ouders was het ons eerste pakket. Ik ben nog niet helemaal overtuigt, al mag ik inderdaad niet klagen. Ik denk dat de waarde van het pakket op zo’n 55 misschien 60% van normaal-waarde zal zitten. Ook netjes, maar ik had meer verwacht. :)

Ik weet dus nog niet of ik dit vaker ga doen, want het ophalen binnen dat korte tijdsvenster is wel lastig, en je kan niet zelf kiezen wat je krijgt.

Ik denk echt dat je en verkeerd rekent en verkeerd verwacht.
IK snap dat jij voor alles wat je op de foto hebt gezet 8 euro hebt betaald en dat de helft daarvan 4 is.
IK snap ook dat wat op de foto staat echt wel een daadwerkelijke verkoopwaarde heeft van rond de 24 euro, en dat de helft daarvan 12 is.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:09

Anoniem schreef:
Shanna schreef:
De helft van dit pakket was 4 euro he. Op de foto zijn 2 bonnen. Voor zowel mij als voor mn ouders was het ons eerste pakket. Ik ben nog niet helemaal overtuigt, al mag ik inderdaad niet klagen. Ik denk dat de waarde van het pakket op zo’n 55 misschien 60% van normaal-waarde zal zitten. Ook netjes, maar ik had meer verwacht. :)

Ik weet dus nog niet of ik dit vaker ga doen, want het ophalen binnen dat korte tijdsvenster is wel lastig, en je kan niet zelf kiezen wat je krijgt.

Ik denk echt dat je en verkeerd rekent en verkeerd verwacht.
IK snap dat jij voor alles wat je op de foto hebt gezet 8 euro hebt betaald en dat de helft daarvan 4 is.
IK snap ook dat wat op de foto staat echt wel een daadwerkelijke verkoopwaarde heeft van rond de 24 euro, en dat de helft daarvan 12 is.

Ik vind echt dat je een heel mooie pakket hebt, ik sluit me echt aan bij Tica_81.
Je hebt onwijs veel en goede kwaliteit... Voor €4...
Ik zou mijn verwachtingen iets aanpassen als ik jou was denk ik..

kking

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:09

Shanna schreef:
Ik had misschien te hoge verwachtingen haha, maar ik verwachtte voor 2 paketten/ 2 bonnen wel wat meer dan dit :+

Dat meen je niet...Ik vind dit echt een superpakket.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:11

Ik denk dat je af moet van het idee dat ze de hele winkel leeghalen voor jouw bonnetje van 4 euro :')
Ik zou voor de lol morgen precies hetzelfde halen wat er in je pakket zat... Denk dat je schrikt van het bedrag...

nanka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:18

Sani schreef:
Ik ga vanmiddag naar multivlaai. Er was een bon beschikbaar en ik ben toch vrij vandaag. :')

Oh ben benieuwd !!! Show je hem hier?

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:21

Ja doe ik! Ben zelf ook benieuwd haha. Vorig jaar in november al 's gehaald en toen echt achter over geslagen van de hoeveelheid. Ik hoop nu vooral op iets zonder kersen. _O-

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 11:00

Ik heb de app ook net geïnstalleerd... Ga vanavond of morgen 'ns even uitgebreid kijken.

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 12:15

Zojuist terug van bakkerij Crebas is centrum Groningen. Lukt gisteren toch nog gelukt om een bon te scoren. Alleen was dat nadat ik al 3 broden bij de plus had gehaald, haha!
Ik kreeg
1 wit vloerbrood
1 tarwe vloerbrood
2 halve volkoren brood
4 kaas bollen

Prima opbrengst en gelukkig pastte het nog best aardig in de vriezer! Schattig winkeltje ook, daar wil ik nog wel eens een bon inleveren!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:27

Ik vind het bijzonder dat er zoveel prijs verschil is.. tik maar eens “ Bart” in bijvoorbeeld.. dan zie je bij verschillende vestigingen verschillende prijzen. Zelfde voor de spar geloof ik

Heb weer een bon voor bakker Bart gekocht. Vanavond ophalen

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 13:49

Gisteren 3 bonnen voor sushi Time in Amersfoort gekocht. Ik was erop voorbereid dat het niet mega veel zou zijn dus vandaar 3 bonnen. Waarde zou dus 45 euro moeten zijn.
Kwaliteit was okee, maar ik kan voor 45 euro meer en betere sushi halen bij bijvoorbeeld SushiPoint. Afbeelding

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:35

Nathalie18x schreef:
Gisteren 3 bonnen voor sushi Time in Amersfoort gekocht. Ik was erop voorbereid dat het niet mega veel zou zijn dus vandaar 3 bonnen. Waarde zou dus 45 euro moeten zijn.
Kwaliteit was okee, maar ik kan voor 45 euro meer en betere sushi halen bij bijvoorbeeld SushiPoint. [ [url=m/Jfz9mt.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hier ook een paar keer besteld. Je krijgt precies voor 15 euro sushi, dus dat zijn ongeveer 12 grotere stukken sushi.
Maar als je gewoon zelf bestelt voor veel geld (30-50 euro) dan krijg je een schotel met veel meer waar voor je geld.
Sushi Time heeft op dinsdag bestellen, woensdag ophalen ook altijd 50% korting (niet op die voordeelschotels), dus dan is het bijna net zo duur als via tgtg. En kun je eten wat je zelf wilt :)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:36

Maar je hebt geen 45 euro betaald, maar 15. Verder komt het redelijk overeen met wat er op de foto van sushi time staat zo te zien..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 14:54

ik tel 40 stuks sushi, dat zou best eens 45 euro verkoopwaarde kunnen zijn, lijkt mij niet gek.

Als iets nou echt weinig is, niet in de buurt komt van de aangegeven verkoopwaarde of gewoon echt niet meer goed/bruikbaar is snap ik het echt wel hoor als het teleurstelling of klachten zijn. Maar ik denk echt dat sommigen van jullie veel te veel voor een dubbeltje op de eerste rang wensen te zitten. En ik vind dat onnodige geklaag dan best storend.

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:32

Ik heb er verder ook geen klacht over ingediend hoor. Ik wilde het gewoon kwijt. Ik ga er in ieder geval niet meer heen omdat ik dus liever kies.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:40

Nathalie18x schreef:
Ik heb er verder ook geen klacht over ingediend hoor. Ik wilde het gewoon kwijt. Ik ga er in ieder geval niet meer heen omdat ik dus liever kies.

Maar als je wil kiezen wat je krijgt heb je toch niets aan het hele TGTG-concept?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:41

Maar niemand ziet er een probleem in, behalve jij... Ik denk dat je het hele idee van kiezen los moet laten, anders kun je de app wel verwijderen...
Ik heb ook al een paar keer broodjes met vis gehad. Lust ik niet, maar de buuv wel... Heeft die een mazzeltje toch...

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:45

:+ ja bij sushi kies ik dus liever. Wijze les voor de volgende keer. De rest maakt me niks uit.

Sani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 15:51

Dat is al de reden dat ik nooit sushi bestel. Die boxen bevat maar voor de helft producten die ik lust en als ik dan allerlei losse soorten kies dan ben ik een vermogen kwijt.. :') Dan ga ik liever AYCE naar een sushizaak.

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 16:18

Leuk hoor! Ik heb ook de app geïnstalleerd en ga vanavond een bon inleveren bij de plaatselijke spar. Lees over supermarkten nog wel eens teleurstelling dus ik ben benieuwd of ik ook een pak houdbare melk ga krijgen :D of dat er hopelijk vooral verse producten bij zitten.

Waar ik erg zin in heb is een keer een hotel ontbijtbuffet proberen! Rond 10 uur dus pakken wat je wilt. Lijkt me lachen!