Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shanna schreef:Het Bakker Bart pakket van 2 bonnen (1 voor ons, 1 voor mn ouders), het moet de waarde hebben van €24,- volgens de app.
Totaal;
4 broden, (3 voor 6,50)
10 zachte witte bollen,
zak met 5 kaiserbroodjes, (5 st voor 1,25)
zak met 3 bart-puntjes,
zak met 3 kaiserbroodjes en een pistoletje,
en 4 mini-appeltaartjes (2 voor 2,50)
Per bon komt het neer op 2 broden, 5 zachte witte bolletjes, 6 harde (kaiser)broodjes, 2 mini-appeltaartjes.
Ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden, geen idee hoe duur Bakker Bart gemiddeld is of dit een beetje overeen komt met €24,- of toch wat karig is..
Al is de waarde sowieso wel meer dan de betaalde €8,- dus klagen mag ik ook niet doen
[ [url=m/Bx4Quh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Shanna schreef:De helft van dit pakket was 4 euro he. Op de foto zijn 2 bonnen. Voor zowel mij als voor mn ouders was het ons eerste pakket. Ik ben nog niet helemaal overtuigt, al mag ik inderdaad niet klagen. Ik denk dat de waarde van het pakket op zo’n 55 misschien 60% van normaal-waarde zal zitten. Ook netjes, maar ik had meer verwacht.![]()
Ik weet dus nog niet of ik dit vaker ga doen, want het ophalen binnen dat korte tijdsvenster is wel lastig, en je kan niet zelf kiezen wat je krijgt.
Anoniem schreef:Shanna schreef:De helft van dit pakket was 4 euro he. Op de foto zijn 2 bonnen. Voor zowel mij als voor mn ouders was het ons eerste pakket. Ik ben nog niet helemaal overtuigt, al mag ik inderdaad niet klagen. Ik denk dat de waarde van het pakket op zo’n 55 misschien 60% van normaal-waarde zal zitten. Ook netjes, maar ik had meer verwacht.![]()
Ik weet dus nog niet of ik dit vaker ga doen, want het ophalen binnen dat korte tijdsvenster is wel lastig, en je kan niet zelf kiezen wat je krijgt.
Ik denk echt dat je en verkeerd rekent en verkeerd verwacht.
IK snap dat jij voor alles wat je op de foto hebt gezet 8 euro hebt betaald en dat de helft daarvan 4 is.
IK snap ook dat wat op de foto staat echt wel een daadwerkelijke verkoopwaarde heeft van rond de 24 euro, en dat de helft daarvan 12 is.
Nathalie18x schreef:Gisteren 3 bonnen voor sushi Time in Amersfoort gekocht. Ik was erop voorbereid dat het niet mega veel zou zijn dus vandaar 3 bonnen. Waarde zou dus 45 euro moeten zijn.
Kwaliteit was okee, maar ik kan voor 45 euro meer en betere sushi halen bij bijvoorbeeld SushiPoint. [ [url=m/Jfz9mt.jpg]Afbeelding[/url] ]