Ik kijk eigenlijk nauwelijks youtube, inderdaad omdat er zo veel nare mensen tussen zitten. Ik vind het vooral jammer dat dat soort mensen alle andere vegans een slechte naam bezorgen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Riraito schreef:Ik volg nogal wat veganisten op Youtube, maar er zitten ook echt nare mensen tussen. Vooral dat raw till 4 wordt echt aangeprezen als de enige waarheid.
Volgen jullie ook veganisten? Ik ben fan van Unnatural Vegan, zij zoekt overal bewijs voor op dus je zal er geen onzin horen. De grootste idioot vind ik Freelee, wat een naar mens. Die roept o.a. dat alle niet-vegans dood mogen...
8nnemiek schreef:Die unnatural vegan, is dat niet ook die die voor GMO's is? Ik vind die zo vreselijk betweterig overkomen![]()
Ik kijk eigenlijk nauwelijks youtube, inderdaad omdat er zo veel nare mensen tussen zitten. Ik vind het vooral jammer dat dat soort mensen alle andere vegans een slechte naam bezorgen.
minikatje schreef:Freelee the bananagirl undso
en the veegancheetah, brrrr vervelende mensen
Ik kijk altijd raw alignment en nog 2 channels met lekker positieve meiden die voornamelijk bezig zijn met positiviteit
Alleen al die "why I don't shave en wear underwear"-filmpjes moet ik wel om lachen.
minikatje schreef:Freelee the bananagirl undso
en the veegancheetah, brrrr vervelende mensen
Ik kijk altijd raw alignment en nog 2 channels met lekker positieve meiden die voornamelijk bezig zijn met positiviteit
Alleen al die "why I don't shave en wear underwear"-filmpjes moet ik wel om lachen.
Mallow schreef:Vis heeft niet een al te best leven, ze worden gekweekt in kleine kweekvijvers. Heb je al eens gekeken naar visolie?
Wel naar en confronterend vooral dat je je door vis dan wel weer oké voelt... Het uitzoeken waard
Wat naar ook de vooroordelen, bluh.
Vindt chips eten waar melk aan toegevoegd zit gewoon omdat je het lekker vind inderdaad niet echt wat voor een vegan sorryer zijn genoeg alternatieven zonder melk. En zo niet zou een vegan dat inderdaad laten staan
Kaus schreef:De benaming veganist zal ik mezelf toch nooit kunnen geven. Paardrijden, huisdieren en ze af en toe wanneer het niet anders kan eet ik toch wel iets met een hele lage hoeveelheid dierlijke producten.
Overwegend vegan dus zoals minikatje ook zegt. Ik doe wat ik kan.