Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Hmm ik hou van vrije dagen en mijn ontbijtjes!
11.30: 50 gr havermout/lijnzaad/melk/1 banaan/1 ei en frambozenjam van Eko plaza + 1 rijstwafel
14.30: 100gr krab met 120 gr kikker erwten, rode ui, tomaat en komkommer + 2 rijstwafels
T: rijstwafel met kaas/mosterd
T: Magere kwark met Zonnatura muesli, rozijntjes (en veel rozijntjes los gesnoept haha) en lepeltje honing
20.00: 200 gr? Babi ketjap van hamlappen, 40 gr ong. zilvervlies rijst, 250 gr Indische bloemkool(o.a. Kokosmelk, ketjap, sambal), Atjar en 20 gr pittige garnalen kroepoek20.30: gebakken Mango met magere kwark
ChantalSmook schreef:Trouwens, vraagje! zaterdag word een slechte eetdag (Op zich niks mis mee hoor maar word allemaal drie dubbelop waarschijnlijk. Waarom evt via pb haha).
Avond eten afgesproken dat we een pizza in de oven doen omdat we geen tijd hebben om deze zelf te bereiden.
Nou mijn vraag, ik vroeg me af welke pizza er nou het gezondste alternatief is. Heeft iemand dat al eens uitgezocht? Gezien het dubbelop word. Ik ben zelf gek op de dunne tonijn pizza's, zo'n groente pizza lijkt me ook wel wat. Zit er veel verschil in de merken pizza's e.d.?
KarinvdM schreef:Tonijn is ook prima hoor.
Maar eh waarom ga je niet gewoon eens lekker genieten van iets wat je écht heerlijk vindt?
Er overkomt je heus niks als je en keer een pizza van 1000 kcal wegwerkt...
xNathaliee schreef:Morge!
Gisteravond lekker met mijn krachtschema wezen sporten
Vandaag probeer ik een beetje te letten op het eten gezien ik vanavond dansjes ga doen tijdens ADE in de Rai! Zal veel drank worden maar ook veel dansjes dus die kcal gaan er ook wel weer af
O: wheyshake en sportspancake
T: pakje terrasana crackers en een puntje chocoladetaart (collega gaat ons verlaten)
L: 2 snee spelt desem met gekookt eiwit, een aardappelsalade een bospaddenstoelensoepje uit de kantine
T: halve komkommer, een handje pure notenmix en een appel
A: witte rijst met sperziebonen en mora sate
T: ik denk veel wijn
Zal als ik de lunch compleet heb alles invullen.