Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rhine_ schreef:Prima paardje!!
O- 250 g magere yoghurt met beetje zoetstof
L- bananenkwark
T- wortel, tomaatjes
T- broodje met chocopasta
A- broodje met chocopasta
1000 kcal dus denk nog iets erbij hoewel mijn gemiddelde 1500 staat nu.
Gewicht was iets bij maar viel reuze mee.
Morgen gourmet en overmorgen familiefeest en zaterdag bezoek dus ik ga FF niet aan de kcal denken.
fleur_yen schreef:Horse gefeliciteerd, geniet ervan vandaag!
Vandaag:
O: 32 gr havermout, 70 gr kaki, 4 gr lijnzaad, 5 gr amandelen, kaneel/cacaopoeder
L: smoothie, halve avocado, 1 kleine rode biet, glas versgeperste sinaasappelsap, 1/3 citroen, handje verse cranberries, handje bevroren aardbeien/frambozen, scheutje appel/cranberriemoes![]()
D: water, 2 cappuccino
Verdere planning:
A:pastinaak- en zoete aardappel ovenfrietjes met nog wat groenteGeen T meer gehad, die was er qua timing bij in geschoten
Als T nog misschien een plak roggebrood, wat noten of fruit denk ik.
A: chinees gehaald, 1 grote vegaloempie, vulling (vooral tauge) opgegeten, buitenkant voor 1/3, 1 opscheplepel wat fuyong hai(?) en 2 kleine eetlepels pindasaus
B: de planning is een flink actieve bosrit, galoprondje gedaan, volgens endomondo had ik 490 kcal verbrand, dat geloof ik niet helemaal, maar ik ben behoorlijk afgepeigerd![]()
Many schreef:Eliine, die recepten uit het Voedselzandloperkookboek klinken lekker zeg! En hoe was je Berliner bol?
Eliine schreef:O: havermout met mango, lijnzaad, tarwezemelen, agavesiroop
T: 2x speltboterham met appelstroop
L: groot bord stampot van bloemkool, rucola, zongedroogde tomaatjes, paar pijnboompitjes en beetje feta
T: Berlinerbol![]()
jaja ik mag 1 keer in het jaar van mezelf een Berlinerbol
en die ga ik straks heeeerlijk opsmikkelen
![]()
![]()
![]()
T2: groene smoothie van spinazie, 1 banaan, kwart avocado en water + paar kleine toastjes met hummus
A: Frittata met paddenstoelen en courgette
T:weet ik nog niet1 speltboterham getoast. Ene helft met hummus en andere helft met geitenkaas en honing. Moest allebei nog even op.
D: water en thee
B: 28 km fietsen, halve work-out, paar uurtjes gewerkt
Rhine_ schreef:Rhine_ schreef:Prima paardje!!
O- 250 g magere yoghurt met beetje zoetstof
L- bananenkwark
T- wortel, tomaatjes
T- broodje met chocopasta
A- broodje met chocopasta
1000 kcal dus denk nog iets erbij hoewel mijn gemiddelde 1500 staat nu.
Gewicht was iets bij maar viel reuze mee.
Morgen gourmet en overmorgen familiefeest en zaterdag bezoek dus ik ga FF niet aan de kcal denken.
+ verse sinaasappelsap, + broodje hesp dus 1250 kcal. Tevreden.
LisErm94 schreef:Zo ik kom ook weer even binnenvallen, met een VRESELIJK slecht lijstje maar post m toch maar
Beetje laat maar gefeliciteerd Horse!
Mooi balansdagje Allstarlove, laag in kcal maar toch veel goede voedingstoffen.
Lekker Eline, hopelijk heb je van de berlinerbol genoten
Ook veel nette lijstjes en Laura gewoon lekker genieten van het uit eten gaan!
Fijn dat je je al wat beter voelt Many, sporten inderdaad maar even laten voor wat het is. Eerst maar eens helemaal beter worden. Mooi lijstje iig!
Die recepten klinken allemaal erg lekker Eline, plus in deze tijd wel fijn dat ze qua kcal ook een beetje gunstig zijn ja![]()
Hier komt mijn lijstje dan durf m bijna niet te plaatsen (niet omdat ik het veel vind ofzo maar gewoon omdat het allemaal dingen zijn die ik paar weken geleden nog niet in mijn nachtmerries at)
O: 85 gram havermout, 5 gram lijnzaad, 5 gram haverzemelen, 1 appel met kaneel
T: 2 sneetjes vk brood met 15 gram appelstroop, 2 mandarijnen
L: 1/4 bord met wortelstamp met vegastukjes en champignons
T: time-out (hoor mezelf een preek geven over suiker en schoolkoekjes)
A: broodje doner (wel met extra salade)
T: 100 gram mix wortel/radijs/komkommer
D: 1xkoffie, 1 skinny vanille late, veel water en thee
B: dag stage, half uur fietsen
KarinvdM schreef:O: Grutten met stroop
L: Broccoli/preisoep en gemengde sla met rauwkost, olijven en garnalen en 2 plakjes rookvlees
T: Warme choco van cacao, amandelmelk en water met wat slagroom. Custardvla met blauwe bessen
A: Hete bliksem (van knolselderij en bataat ipv aardappels), stukje pittige rookworst (gekocht voor manlief en moest zelf toch even een stukje proeven) en Griekse yoghurt met bijenpollen
T: 2 dropjes en straks vast nog wel een plakje rookvlees ofzo
D: Groene thee, cacaothee en water
fleur_yen schreef:Horse gefeliciteerd, geniet ervan vandaag!
Vandaag:
O: 32 gr havermout, 70 gr kaki, 4 gr lijnzaad, 5 gr amandelen, kaneel/cacaopoeder
L: smoothie, halve avocado, 1 kleine rode biet, glas versgeperste sinaasappelsap, 1/3 citroen, handje verse cranberries, handje bevroren aardbeien/frambozen, scheutje appel/cranberriemoes![]()
D: water, 2 cappuccino
Verdere planning:
A:pastinaak- en zoete aardappel ovenfrietjes met nog wat groenteGeen T meer gehad, die was er qua timing bij in geschoten
Als T nog misschien een plak roggebrood, wat noten of fruit denk ik.
A: chinees gehaald, 1 grote vegaloempie, vulling (vooral tauge) opgegeten, buitenkant voor 1/3, 1 opscheplepel wat fuyong hai(?) en 2 kleine eetlepels pindasaus
B: de planning is een flink actieve bosrit, galoprondje gedaan, volgens endomondo had ik 490 kcal verbrand, dat geloof ik niet helemaal, maar ik ben behoorlijk afgepeigerd![]()