Als je het nooit doet dan krijg je de ervaring ook niet.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

) dus vandaar. Er komt dus op het schildpadje een geboetseerd octopusje. En verder moet ik t nog even bedenken
hoop in ieder geval dat het gaat lukken. Ik ben in ieder geval creatief genoeg, mezelf kennende verzin ik wel wat als t niet lukt
Kan je makkelijk maat houden.
Ik dacht misschien zijn er nog wel leuke ideeen hier. Wil zelf graag iets met fruit doen. Zou ik bijv. een taart kunnen vullen met citroenkwart van mona en bijv. bosvruchtenvlaaivulling of jam en dan afsmeren met witte ganache en erbovenop wat fruit, denk aan zwarte bessen, frambozen, bramen, rode bessen, aardbeien...zoiets. Is ganache daar dan een goede ondergrond voor? En is dat lekker? 
) en 1 vanille met frambozenmousse en vanillebc:

.
DIVA2 schreef:Ohhhh DIE!!!
Snapte er even helemaal niets van.....
Blond, sorry.
maar vind het geen leuk grapje. Bij varkenspest heb ik het beeld van de varkensstallen die geruimd worden/verdriet!
.
sharonalover schreef:DIVA2 schreef:Ohhhh DIE!!!
Snapte er even helemaal niets van.....
Blond, sorry.
maar vind het geen leuk grapje. Bij varkenspest heb ik het beeld van de varkensstallen die geruimd worden/verdriet!
was ook geen grapje.
Ik wilde varkentjes typen, maar mijn telefoon maakte daar varkenspest van, en had dat niet gezien....
Sorry voor t ongemak
Dus daar moet ik echt onwijs op letten, maar daar ga ik geheid nog een keer de fout mee in