Ik vraag me altijd af wat dat is 'geen klik hebben'. Of is het een lastige tante? De vader van mijn friese merrie is Tamme, da's een broer van Tjimme. Wij hebben ook onze ruzietjes gehad in het verleden
Ben ook benieuwd naar de Bokito taart. Ik weet niet meer wat de naam is van mal met de bloem Lindas2, ik heb m gekocht bij de Intratuin. Als ik er weer een keer ben zal ik er naar kijken of ze m nog hebben hangen.
Zit te twijfelen om dit weekend mijn eerste taart te maken, het wordt dan wel een kleine omdat we maar met zijn 2-tjes zijn. Eerst maar eens kijken naar een kleine mal om de taart in te bakken. Kan dan het beste bisquit deeg nemen of niet?
Milan_lover
Geplaatst: 22-11-11 18:10
Nee, ze is absoluut niet lastig, maar mijn vriendin valt voor de koudbloeden en de dondersteentjes en ettertjes enzo, maar dit noemt ze echt een arabier in een friezenlijf. En die arabieren typjes trekken haar niet en als je er dan ook nog zo'n enorm lichaam bij hebt... Nu staat ze bijna niets te doen, dat is ook niet eerlijk tegenover het paard. Ze heeft er nu namelijk 3...
Oh, das wel leuk om te weten inderdaad! Ik denk dat ik nog wat ga proberen voor sinterklaas, heb nu toch nog de spullen in huis Een taart en wat cupcakes
Lindas2
Geplaatst: 22-11-11 20:10
Zo, weer bijgelezen
Wat zijn er weer leuke creaties gemaakt! Super gave body-jam taart gezien, cupcakes en zak- van- sinterklaas!
Heb inmiddels ook gereageerd in het meeting- topic
Jep . Dus ik hoop dat m'n workshops goed gaan lopen . Ook alvast wat voorraad om te verkopen, dus een hoop kleinere verpakkingen van bijvoorbeeld Satin Ice 1kg, botercreme 1kg en biscuitmix 1kg .
Ow ja dat is wel heel handig! Hoop ook dat je workshops goed gaan lopen .
Qua verkoop krijg je er wel een concurrent bij.. Op korte termijn gaan ze van twinkelotje (www.theeentaartspulletjes.nl) een winkeltje openen in Oosterhout.
Nou ja, ik heb toch geen echte fysieke winkel, dus dat is niet zo erg . Meeste zal via de webshop of workshops verkocht worden. En wellicht een keer op een braderie .
Heb trouwens ook meteen even een reactie in het andere topic gegeven voor mensen die wel willen komen, maar hier niet posten.