Theoriën koolhydraatarm, caloriearm, vetten, eiwitten etc...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:03

Phormicola bij mij is het juist daar (waar ik toch al niet al teveel heb) waar het als eerste weg was.... ;)

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:04

Ik gebruik het krukje meestal ook nog hoor, maar ook met kruk was ik zo houterig, dat ben ik gelukkig al kwijt.
Cupmaat minder mag bij mij zeker wel, heb daar altijd al teveel van gehad.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:05

Toen ik echt veel moest afvallen ben ik daar ook heel erg veel afgevallen. Ik ben van DD naar B gegaan ;( Ik heb nog steeds B, maar schijnbaar is dat nog steeds te groot voor de meeste kleding, want ik heb nog steeds veel problemen met jasjes en bloesjes :')

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:11

Klinkt herkenbaar :))
Eigenlijk is het niet fair ^) We doen zo ons best, en dan mogen we niet eens kiezen waar die kilo's verdwijnen. Dat zou eigenlijk wel zo moeten zijn, gezien onze inspanningen :D
Ik heb altijd al een flinke voorgevel en dito kont/bovenbenen gehad. Verhoudingsgewijs is dat nog steeds zo. Bij mij gaat het er meteen af bij buik en armen enzo. Op m'n kont verdwijnt natuurlijk ook wel wat, maar in verhouding blijft die gigantisch groot.
Je gewicht heb je grotendeels zelf in de hand, maar je model helaas niet :n

Vanavond ga ik trouwens grote garnalen bakken in roomboter en kruiden + knoflook. Lekkerrrrrr!

Grapjasjes12

Re: Theoriën koolhydraatarm, caloriearm, vetten, eiwitten etc...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:14

Ik ben het helemaal met Oscar eens :))

Voordat ik te zwaar werd had ik een supermooie kont, echt een lekkertje. :P Na het afvallen was ie zo plat als een dubbeltje en ik vind 'm nog steeds niet mooi :n

Ik heb juist vrij dunne benen ivm de rest van m'n lichaam. Ik kan dus met gemak hotpants aan, maar dan moet ik er geen strak shirtje op doen, anders val ik door de mand :')

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:16

Bij mij zit alles echt overal......daarom gelooft niemand dat ik zo megazwaar ben. Das op zich wel een voordeel maar goed tegelijkertijd dus ook niet want daardoor verdwijnt de drang om er iets aan te doen. Gelukkig heb ik die drive weer teruggevonden dus dat zit wel goed. Nadeel is wel dat het heel lang duurt voordat iemand het ziet, volgens mijn zusje moet ik me ook anders kleden maar dat valt niet mee als je altijd gewend bent om lange dingen (ver over je kont) te dragen.

Toevallig heb ik vandaag iets aan wat precies op mijn heupen (of net erboven valt) en inderdaad zijn er al twee mensen die er wat van gezegd hebben...

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:17

Ik wou dat het bij mij verdween op mijn bovenarmen, die zijn echt huge. := Verder ben ik wel prima in verhouding, overal zit gewoon wat teveel... Ik ben nog niet echt afgevallen in gewicht, maar voel me wel fitter en mijn buik is platter. Werd vorige week ook twee keer gevraagd of ik was afgevallen, da's altijd fijn om te horen! :)

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:19

Kleding maakt inderdaad een groot verschil :)
Ik vind het nog steeds lastig. 'k Ben nu 26 kilo kwijt, maar voor m'n gevoel ben ik nog steeds dik. Als ik naar een kledingwinkel ga dan kies ik nog steeds hetzelfde soort kleding uit (maar dan in tig maten kleiner), terwijl dat eigenlijk helemaal niet meer hoeft. Iets anders zou me ook best kunnen staan, maar die knop in mijn hoofd is blijkbaar nog niet helemaal om.
Morgen ga ik een dagje shoppen, eens kijken of er wat leuks en anders te scoren valt!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:21

Ik weet het Oscar, bij mij is die knop pas na 4 jaar omgegaan en dan nog niet helemaal. Ik sta ook regelmatig met te grote spijkerbroeken in het pashok.

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:22

Ik loop hier nog steeds verstopt onder een bodywarmer, het is dan ook net niet lekker zonder.
Krijg straks in het voorjaar nog problemen om me normaal te gaan kleden :')
Ach, zolang ik me zelf fitter voel hoeft een ander het niet te zien, zit hier met hoofdzakelijk mannen en die valt het echt niet op.
Ja als ik 18 blond en in een kort rokje zou zijn, dan wel natuurlijk :+

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:23

Ik heb nu zwabber bovenarmen en dat vind ik dus vreselijk, moet met mijn personal trainer (klinkt duur he :D gelukkig is het mijn nichtje) eens afspreken wat ik daar aan kan doen.
Tot nu zijn dus hempjes en te korte mouwen niet besteed aan mij.

Ik heb de 24ste een miljonairsavondje (weer duur he) georganiseerd door zoon, dus heb ik een jurkje gekocht zonder mouwen maar doe er een soort van voile blouse overheen

Waar ik het wel weg zou willen hebben, bovenarmen glad, bovenbenen glad..
Rug beetje gladder en dan was ik er wel

Tot het afvallen riep ik altijd als iets 1 maat was, gewoon maatje te klein, nu kan ik gelukkig in L ipv xxxxxl
Ik ga pas echt kleren kopen als ik op streefgewicht ben, heb alleen een spijkerbroek gekocht..
Hoe het in de zomer moet weet ik nog niet

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:25

Komt tijd, komt raad :)
Ik heb ondertussen wel afgeleerd om teveel kleding te kopen. Vorige maand heb ik 2 nieuwe spijkerbroeken gekocht en die zwabberen nu alweer rond m'n kont en vooral de taille. Morgen maar weer een paar nieuwe kopen, maar meer dan 2 stuks koop ik nu niet. Het is toch maar voor even.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:27

Ik heb heerlijk een paar leuke dingen zwaar in de uitverkoop gekocht, moest toch nog wat afwisseling hebben dus ben leuk geslaagd! Dat hoop ik aan het eind van de zomer ook te doen en daarna zie ik wel weer verder.

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:29

Ik ga pas weer echt kleding kopen als ik maar 40 heb, 1 maatje kleiner dus :) Slanker dan dat zal ik toch niet worden.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:29

phormicola schreef:
Ik weet het Oscar, bij mij is die knop pas na 4 jaar omgegaan en dan nog niet helemaal. Ik sta ook regelmatig met te grote spijkerbroeken in het pashok.

Ik probeer mij altijd in eigenlijk 1 maatje te klein of net aan te murwen....met de hoop dat het op korte termijn perfect past :o niet dus :(:)

Bij mij is het ook verdeeld over mijn hele lichaam, mensen denken dat ik daarom ook niet zo zwaar ben, terwijl dat wel zo is...
Toch is ook mijn probleemgebied Heup, Billen, Bovenbenen en Buik...in die volgorde ongeveer,
maar als ik weer op gewicht ben is het gelukkig goed geproportioneerd :j

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:30

Ik heb nog een hele stapel kleren in mijn kast die ik ooit hoop weer aan te kunnen. Beetje jammer dat ik daar al drie jaar niet in pas. :+

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:30

Ik heb een jojo-kast, van maat 36/38 tot maat 42/44 :P

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:31

M'n grootste probleem gebied is toch wel: M'n RUG :( Dat vind ik er zo vies uitzien :o

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:31

wat is er vies aan je rug :P

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:33

Dat heb ik ook Oscar, slechts 2 broeken en die gaan dezelfde avond meteen weer in de was, rij er namelijk ook mee.

En idd ook kleren van toen ik nog dunner was.

Oooh, die zwabberarmen noemden wij altijd Juliana armen, die had dat ook als ze stond te zwaaien op koniginnedag destijds ( man ik ben oud :=)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:38

Jij geeft wel een koninklijke benaming aan mijn bovenarmen *\o/* *\o/*
Ik heb nu gewoon vel teveel, maar ach ik ben geen 20 meer en al bijna 30 jaar getrouwd dus who cares 8-)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:39

Oef, daar zou ik het toch mooi niet mee redden, moet toch behoorlijk representatief naar kantoor dus dat zou m niet worden! Wel heb ik een behoorlijk assortiment rokjes en rokken, daar valt het minder snel mee op dat ze te wijd zijn dan met broeken, dus ik smokkel nog een tijdje voordat ik echt ga investeren in kleding.

Overigens prijst bijvoorbeeld een MissEtam supergoed af, dus ik had zes dingen voor 75 euro, das dan leuk kleding kopen!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:40

Echwel schreef:
Jij geeft wel een koninklijke benaming aan mijn bovenarmen *\o/* *\o/*
Ik heb nu gewoon vel teveel, maar ach ik ben geen 20 meer en al bijna 30 jaar getrouwd dus who cares 8-)

nou ik heb mijn visje nog niet gevangen :+ single :D

ach ik loop tegen de 40 en mag niet klagen, zelfs niet met overgewicht :Y)

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:43

listiglistje schreef:
wat is er vies aan je rug :P

Al die bobbels :P

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 11:46

Ik ben 38 en 6 jaar getrouwd en we zijn samen fors gegroeid. Helaas houden we enorm van uit eten gaan, op vakantie gaan en lekkere hapjes......ik ben sinds mijn trouwen 20 kilo aangekomen en mijn man dus ook!