@Judith_: nou, ze waren helemaal van binnenin nog niet gaar, gewoon eigenlijk nog 'beslag'. Ze horen eigenlijk inderdaad smuiig te zijn maar dit was op sommige gedeeltes gewoon nog niet gaar.
En bedankt MightyJoe, die bodem ga ik een keer proberen.
En dat ziet er lekker uit Belgengek!
Ik ga zo eens beginnen aan mijn bananenbrood. Ben heel erg benieuwd.
Mmmm, dat bananenbrood is echt super lekker! Zeker een blijvertje.
Laurabram
Geplaatst: 21-08-11 17:03
Hmmmm..... zie weer allemaal lekkere dingen voorbij komen.
Vanmiddag per ongeluk gestuit op een bakprogramma op de BBC. Soort van Masterchef, maar dan op bakgebied. The great british bakeoff, zooooo...... daar kwamen machtig mooie dingen voorbij. Komt op dinsdagavond weer http://www.bbc.co.uk/programmes/b013yzly . Ik ga zeker kijken, echt supergaaf.
Gewoon googlen "sugar cups to grams", "flour cups to grams", "butter cups to grams" etc. en dan krijg je vanzelf de juiste eenheden in gram. Eén cup suiker weegt immers niet evenveel als één cup boter of bloem.
Hmmmm..... Als je onderin de kast nog een restje cakemix gebruikt waarvan je niet weet hoe oud het is, dan kun je het dus beter weggooien . Cake rijst dus niet meer, heb nog niet geproefd, maar het ziet er niet uit .
ik maak botercreme van de mix met daardoor water, poedersuiker en ongezouten roomboter, daar kan je mooi dun mee afsmeren en zie je Niet door witte fondant heen
Zolang het niet teveel vocht bevat kan het, want dan smelt je fondant niet. Plantaardige boter bedoel je margarine mee? Ik zou zeggen dat dat wel kan hoor. Fudge denk ik ook wel. Gewoon proberen
Haha, tis alleen wel voor de bruidstaart! Maar ze kan niet zo goed tegen lactose, dus dacht dat het makkelijker zou zijn als ik margarine gebruik inderdaad!
imd
Geplaatst: 24-08-11 21:58
doe je een test-taartje, maak een klein bolletje ofzo zou ik persoonlijk sowieso doen, zou niet willen dat het mis zou gaan met een bruidstaart