Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
LetsgoKelly schreef:Nee ik heb het van cake central. Is eigenlijk super simpel. Op DLT staat ook een filmpje geloof ik.. moment ga ff kijken.
[edit] http://www.youtube.com/watch?v=w_jDlSp4 ... 1&index=46
Polivy schreef:Die vrouw van de cupcakefilmpjes heeft er ook een recept op gezet, moet alleen even uitzoeken hoeveel een 'cup' is, maar dit staat er:
Buttercream Frosting/Icing
2/3 cup butter -- softened
4 cups powdered sugar
1 teaspoon vanilla
4 tablespoons cream or milk
Directions:
In a bowl, beat butter until light and fluffy. Gradually add powdered sugar, beating well. Beat in vanilla and enough cream or milk until desired spreading consistency. 1 batch frosts a 2-layer, 13 x 9-inch cake or about 2 doz cupcakes
Citaat:Ik heb niet iedereens tips gelezen, maar ik kleur suiker altijd. Vind ik gewoon leuker uitzien op een feestje. Suiker in schone, DROGE, lege jampot oid, vloeibare kleurstof, altijd voorzichtig doseren, en schudden maar. Je kunt ook nog een smaakstof bij doen. Ik doe bij mijn roze suiker altijd aardbeien smaakstof, en bij mijn groene suiker altijd pepermunt smaakstof.
1234 schreef:Nou... 3 van de 7 producten schijnen niet in voorraad te zijn xD
Maar gelukkig de belangrijksten wel!
- Pettinice rolfondant - extra wit
- FC mix voor botercrème
- FC mix voor biscuit
- FMM Smoother
Kan dan alleen geen mandje maken van Icing xD Want ze hebben ook geen alterantief daarvoor op dit moment
En de alfabet tappits heb ik toch nu nog niet nodig gelukkig...
Maar toch stom xD
Chernique schreef:MamaMiesje schreef:Eeh niet pure alcohol als in schoonmaak alcohol he?
Oh jammer.. ik zag het net in de kast staan dus was al blij dat ik het niet meer hoefde te kopen!
Nouja, binnenkort dan toch maar jenever of bacardi halen