Mayo schreef:
En de .com of de .eu uitvoering dan? Zijn die dan wel nog vrij (of zijn al die .dingen aan elkaar gekoppeld)?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
simongek schreef:ik heb even een lijstje gemaakt. Zou dit wat zijn.
--------------------------------------------------------------------------------
Winkelwagen
1 x Wilton Recipe Right® 12 Cup Muffin Pan
1 x FunCakes Marsepein Chrysantjes Klein Assorti 30st.
1 x FunCakes Mix voor Cupcakes 1kg.
1 x Wilton Baking cups Pastel Assorted pk/75
1 x Uitsteker Ring, dia 5 cm
1 x Uitsteker Ring, dia 6 cm
1 x Dragees Assorti 4mm 25gr.
1 x RegalIce rolfondant Starters Pakket
1 x Sugar Decorations Thomas & Friends pk/16
Citaat:Ik heb de vorige keer een taart bekleed met 1:2 marsepein en dat was echt super maar dat was wel goede kwaliteit van de Sligro, heb ook wel mindere gezien.
imd schreef:Oh wacht:
Deze is met lineaal:
http://www.youtube.com/watch?v=urY5bXApcsE
Deze is met een ander ding:
http://www.youtube.com/watch?v=VvJ5WF5oNB4
hyppolyte schreef:Mijn god wat een geld mayo, dan maar voor onceuponacake.nl/com .tk is trouwens ook vaak nog wel een goedkope optie. Trouwens, als je je inschrijft bij de KVK krijg je meestal vanzelf aanbiedingen voor domeinnamen. Voor mijn toko kwam ik op een vrij laag bedrag uit, weet alleen niet meer precies hoeveel dat nou was.
Citaat:Ik heb de vorige keer een taart bekleed met 1:2 marsepein en dat was echt super maar dat was wel goede kwaliteit van de Sligro, heb ook wel mindere gezien.
Wanneer heb je die gehaald en wat heb je er voor betaald? Meestal heeft sligro geen goede marsepein om te bekleden, maar die 1:2 is wel een goede verhouding geloof ik ja. Weet nog steeds niet precies hoe het ook alweer werkt, weet dat het een fijner is dan de ander, maar welke kant dat ook alweer op werkt, geen idee
AngelofLove schreef:Weet iemand toevallig hoe lang het duurt voordat een bestelling van DLT in huis is? Het wordt bezorgd bij mijn moeder (omdat we hier (nog steeds) geen deurbel hebben, niet handig!) maar die woont maar 150 km van mij vandaag