was het door drukte beetje vergeten haha Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
was het door drukte beetje vergeten haha benangelique schreef:sok, tik op je vingers! nee!
ik net +3 krackers smeerkaas. ben uitgehongerd man

Sizzy schreef:Heb net pas ontbetenwas het door drukte beetje vergeten haha

Toen we later rustig zaten te praten zei hij dus dat hij niet echt verliefd meer is, maar nog wel gevoelens voor me heeft alleen niet meer zoals eerst, dat ie nog wel aan me moest denken en me ook wel miste, maar niet zo van ohjee nu lig ik alleen in bed en was ze maar bij me. Wat ik gewoon niet snap is dat hij nog wel met me wil knuffelen en alles (meer zou hij voor zichzelf ook wel willen, maar wil ie niet uit respect naar mij
) en dattie ook nog leuke dingen samen wil doen en echt goeie vrienden blijven, hij zegt altijd voor me klaar te staan als er wat is.. Alleen hij wil vrij zijn, de druk van het 'vriendje' zijn moet er vanaf voor hem. Doet pijn, maar als hij er niet achter staat dan liever nu dan wanneer we hadden samengewoond..
Het zijn vooral de avonden.. Rond een uurtje of 8 kak ik in
Mss dat als ik dan die lamp aan doe dat ik nog wat meer energie heb om wat dingen te doen?
maar denk dat je haar tóch beter zelf ook een vachtje kan laten aanmaken (tenzij het niet kan ivm wedstrijden ed). Een deken op zich is wel lekker warm, maar die vacht houd een laagje huidvet vast en ook blijft de warme lucht onder de vacht.. Stalbandages is toch niet echt voor de warmte? Meer voor paarden die dikke benen krijgen als ze te lang op stal staan.. Wat je dan misschien beter kan doen is lage transportbeschermers om doen?
Volgens die verhaaltjes is het extra fel licht wat dus meer energie zou moeten geven net als in de zomer.. Geld en plek voor een zonnebank heb ik niet
Daarbij is die lamp denk ik ook wel handig bij het tekenen, mocht het verder niet helpen. Gewoon lamplicht is te geel om bij te tekenen, dit is volgens mij witter licht?
Echt alleen doen waar je zélf ook achter staat hoor!!
Heel veel sterkte ermee 
Durf niet
Stalbandages worden idd gebruikt tegen stalbenen, maar met bandages blijft je paard ook veel warmer. Dan kan je soms zelfs met een deken minder toe. Vind overigens dat bandageren tegen stalbenen symptoonbestrijding is, het probleem blijft.
Werd net door een collega gebeld dat hij een enorme bloedneus had en of ik een ehbo-er wilde sturen. Ik ben mee gegaan, uiteindelijk hebben we hem laten snuiten in een mitella, zoveel bloed was er.
Gaat nu weer wat beter, hopelijk blijft het hierbij.
Zit hier flink te balen. Hopelijk kan P&O nog wat lobbyen bij mijn baas. 

maar dan kan je misschien nog beter 2 dekens van 300gram doen dan 1 van 600 denk ik? Blijft ook lucht tussen zitten en lucht is warm
(roep ook maar wat hoor
) Paard van mijn buuf heeft jaaaren met transportbeschermers op stal gestaan
Die schopte tegen de stalwand en was om haar eigen beentjes te beschermen daartegen 
Maar mijn paardje staat 24/7 op het land met een mega vacht
Dus dekentjes en bandages enzo hoef ik niet aan te beginnen
Nadeel is wel dattie snel nat is
maar ik rij toch geen wedstrijden 
maar heeft die ehbo-er verder niks gedaan dan of doorgestuurd naar de dokter? Ik weet nog wel een klasgenootje van mij die had dat ook regelmatig en die heeft het toen bij de dokter laten dichtbranden ofzo? Weet niet precies 
Daar zou ik ook niet zo blij mee zijn nee
(100 + 200 + 300gr ) Veulen zal de eerste 3 jaar ook lekker kou lijden, gaat naar een opfokadres in duits-luxemburg, waar ze ook 's winters lekker buiten blijven.
Ideaal!
Altijd beter als een veulen met maatjes in de opfok gaat
Wendy15 schreef:Dat is wel fijn!Altijd beter als een veulen met maatjes in de opfok gaat
Wind schreef:Als uitzendkracht betaal je geen pensioenpremie, daar zit de grootste klap in, dat moet ik per 1 januari wel gaan betalen. Op zich is het bruto fulltime salaris prima, maar ik werk maar 3 dagen in de week (wil wel meer, maar mag niet van baas) en dan hou je natuurlijk ook minder over...
En in slapen. Wind schreef:Heb zin in chips, koekjes en chocola.En in slapen.
Wind schreef:Veeleisend lastig? Flirts moeten zich niet gaan gedragen als vriendjes.
Morgen ochtend naar de tandarts en 's middags lesgeven en daarna komt de fysio voor Jónas. Rustige dag dus. Vrijdag wel weer aan het werk, maar dan ben ik vast weer fris en fruitig.

en wel nuttig hoor, maar pff, na paar uur hangen heb ik het wel gehad 
Dat is wel het leukste en beste voor een veulen. lekker in de opfok tot 2,5 jr!
En Flirt moet niet zeuren 
net sollicitatiegesprekken gevoerd en nu net nog even snel wat gewerkt, dingen aangepast. 
Even m'n hart kunnen luchten en verder gezellig zitten kletsen en nog even naar het dorp geweest, zelfs weer een beetje kunnen lachen
Zijn ook nog een rondje met haar hondje wezen wandelen, dus ook wat beweging gehad, en heb vanmorgen 3 uur gepoetst bij iemand thuis (stofzuigen en soppen en de bijkeuken opgeruimd, dus trappetje op, trappetje af
) Net nog even de pony eten wezen geven en die stond heel fanatiek te briesen toen ik kwam 
Hoop dat ze snel terug zijn