[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sizzy

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:49

Heb net pas ontbeten Clown was het door drukte beetje vergeten haha

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:55

benangelique schreef:
sok, tik op je vingers! nee!

ik net +3 krackers smeerkaas. ben uitgehongerd man

Vork

Als je niet eet ga je dood, zeg ik altijd maar. Tong uitsteken

Sizzy schreef:
Heb net pas ontbeten Clown was het door drukte beetje vergeten haha

Ik had om 6.15 m'n bordje brinta al achter de kiezen, dus nu heb ik wel trek. Haha!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:55

I can imagine Haha!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 12:59

Ik voel me niet lekker, nog steeds niet echt bijgekomen van insult. Bah.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:02

Ach gut

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:11

Doei!
Heb even 3 uurtjes gewerkt, nu weer lekker thuis. Ga vanmiddag bij een collega langs. Zometeen even proberen wat te eten Ja
Nu even bijlezen Lachen

sokje87: Het is inderdaad heel moeilijk. Eerst wilde hij mij geen emoties tonen, hij zei doodleuk dat ie niet meer verliefd was, me niet meer miste en niet met me verder wilde. Maar als ik hem vroeg me in de ogen te kijken en te zeggen dattie niet meer van me houd kon ie dat niet Toen we later rustig zaten te praten zei hij dus dat hij niet echt verliefd meer is, maar nog wel gevoelens voor me heeft alleen niet meer zoals eerst, dat ie nog wel aan me moest denken en me ook wel miste, maar niet zo van ohjee nu lig ik alleen in bed en was ze maar bij me. Wat ik gewoon niet snap is dat hij nog wel met me wil knuffelen en alles (meer zou hij voor zichzelf ook wel willen, maar wil ie niet uit respect naar mij Lachen ) en dattie ook nog leuke dingen samen wil doen en echt goeie vrienden blijven, hij zegt altijd voor me klaar te staan als er wat is.. Alleen hij wil vrij zijn, de druk van het 'vriendje' zijn moet er vanaf voor hem. Doet pijn, maar als hij er niet achter staat dan liever nu dan wanneer we hadden samengewoond..

Hmzz dan wordt het denk ik tóch zo'n felle energie lamp. Wakker worden heb ik als ik gewoon genoeg nachtrust krijg geen moeite mee Het zijn vooral de avonden.. Rond een uurtje of 8 kak ik in Clown Mss dat als ik dan die lamp aan doe dat ik nog wat meer energie heb om wat dingen te doen?

Ik heb niet echt verstand van stalpaarden Bloos maar denk dat je haar tóch beter zelf ook een vachtje kan laten aanmaken (tenzij het niet kan ivm wedstrijden ed). Een deken op zich is wel lekker warm, maar die vacht houd een laagje huidvet vast en ook blijft de warme lucht onder de vacht.. Stalbandages is toch niet echt voor de warmte? Meer voor paarden die dikke benen krijgen als ze te lang op stal staan.. Wat je dan misschien beter kan doen is lage transportbeschermers om doen?

Tnx Angelique!! jij ook he! En als jij ff je verhaal kwijt wilt mag je ook altijd pb-en Ja Volgens die verhaaltjes is het extra fel licht wat dus meer energie zou moeten geven net als in de zomer.. Geld en plek voor een zonnebank heb ik niet Bloos Daarbij is die lamp denk ik ook wel handig bij het tekenen, mocht het verder niet helpen. Gewoon lamplicht is te geel om bij te tekenen, dit is volgens mij witter licht?

Ik heb me ook ooit eens aangemeld bij valtaf, had een ruime planning, maar als ik daarop achter kwam vond ik dat heel frustrerend en vulde ik het niet meer in Bloos

Wat moeilijk pashon!! Ach gut Echt alleen doen waar je zélf ook achter staat hoor!! Ja Heel veel sterkte ermee Ach gut

Ik ben ook nog nooit in een sauna geweest Nagelbijten / Gniffelen Durf niet Bloos Clown

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:16

Begrijp het helemaal hoor Wendy. Wel wat eten, als je ter aarde stort is het ook niet optimaal.

M'n paard is geschoren, het is niet de bedoeling dat ze veel haar gaat aanmaken nu. Haha! Stalbandages worden idd gebruikt tegen stalbenen, maar met bandages blijft je paard ook veel warmer. Dan kan je soms zelfs met een deken minder toe. Vind overigens dat bandageren tegen stalbenen symptoonbestrijding is, het probleem blijft.
Transportbeschermers vind ik wel spannend, als dat gaat zakken... Dan bandageer ik liever mooi strak in.

Zou het normaal niet erg vinden als ze wat haar aan zou maken, 2x scheren is geen probleem.. Maar ik ben bang dat ze dan nog te kaal is als in maart/april de deken eraf moet voor het veulen.

Zonder deken zou ze het ook redden hoor, vacht aanmaken is geen probleem. Maar ik wil juist niet dat ze daar energie aan verspild, ze word al vrij snel dun in de winter. Alles moet naar het kind! Sigaar Haha!

Maar goed, ik ga het gewoon eens proberen. Als 't niks is zijn ze er ook zo weer vanaf. Haha!
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 26-11-08 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:18

Nagelbijten / Gniffelen Werd net door een collega gebeld dat hij een enorme bloedneus had en of ik een ehbo-er wilde sturen. Ik ben mee gegaan, uiteindelijk hebben we hem laten snuiten in een mitella, zoveel bloed was er. Nagelbijten / Gniffelen Gaat nu weer wat beter, hopelijk blijft het hierbij.

Ik heb salarisbesprekingen gehad met P&O, daar werd ik niet gelukkig van. Ik ga er netto aardig op achteruit, hoewel ik wel een periodiek omhoog ga, omdat ik van een uitzend naar een regulier contract ga... Scheve mond Zit hier flink te balen. Hopelijk kan P&O nog wat lobbyen bij mijn baas.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:20

Hoe kan het dan dat je er zoveel op achteruit gaat Wind? Zou ik idd ook flink van balen!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:24

Ja ga zo proberen wat te eten Ja
Gister heb ik om 3 uur ofzo een bordje paella gegeten wat mama voor me bewaard had en 's avonds een half bordje boerenkool Ja
Zal zo even wat nemen Ja
Probeer er iig wel regelmatig aan te denken wat water te drinken Lachen

haha nee dan is het niet de bedoeling dat ze vacht gaat aanmaken *LOL* maar dan kan je misschien nog beter 2 dekens van 300gram doen dan 1 van 600 denk ik? Blijft ook lucht tussen zitten en lucht is warm Lachen (roep ook maar wat hoor Nagelbijten / Gniffelen ) Paard van mijn buuf heeft jaaaren met transportbeschermers op stal gestaan Ja Die schopte tegen de stalwand en was om haar eigen beentjes te beschermen daartegen Lachen
Ik hou ook niet van symptoonbestrijding Maar mijn paardje staat 24/7 op het land met een mega vacht *LOL* Dus dekentjes en bandages enzo hoef ik niet aan te beginnen Tong uitsteken Nadeel is wel dattie snel nat is Ja maar ik rij toch geen wedstrijden Lachen

Jeetje wat schrikken! Bloos! maar heeft die ehbo-er verder niks gedaan dan of doorgestuurd naar de dokter? Ik weet nog wel een klasgenootje van mij die had dat ook regelmatig en die heeft het toen bij de dokter laten dichtbranden ofzo? Weet niet precies Nagelbijten / Gniffelen

Je blijft hetzelfde werk doen maar gaat in loon achteruit? Bloos! Daar zou ik ook niet zo blij mee zijn nee Nagelbijten / Gniffelen Ach gut

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:27

Ik ben al aan het stapelen, maar bedankt voor het meedenken Haha! (100 + 200 + 300gr ) Veulen zal de eerste 3 jaar ook lekker kou lijden, gaat naar een opfokadres in duits-luxemburg, waar ze ook 's winters lekker buiten blijven. Ja Ideaal!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:28

Dat is wel fijn! Ja Altijd beter als een veulen met maatjes in de opfok gaat Ja

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 13:31

Als uitzendkracht betaal je geen pensioenpremie, daar zit de grootste klap in, dat moet ik per 1 januari wel gaan betalen. Op zich is het bruto fulltime salaris prima, maar ik werk maar 3 dagen in de week (wil wel meer, maar mag niet van baas) en dan hou je natuurlijk ook minder over...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 14:14

Wendy15 schreef:
Dat is wel fijn! Ja Altijd beter als een veulen met maatjes in de opfok gaat Ja

Ja joh, moet zo'n mormel niet op stal hebben. Ook goed voor de pezen en botten als ze buiten op harde grond lopen. Van 1 tot 2,5 jaar zijn ze nog lelijk ook! Haha!

Wind schreef:
Als uitzendkracht betaal je geen pensioenpremie, daar zit de grootste klap in, dat moet ik per 1 januari wel gaan betalen. Op zich is het bruto fulltime salaris prima, maar ik werk maar 3 dagen in de week (wil wel meer, maar mag niet van baas) en dan hou je natuurlijk ook minder over...

Ok, weet ik dat ook weer. Zal voor je duimen, balen als je er op achteruit gaat.

Heb net een compromis gesloten: Geen BK menu, wel een klein patatje en een gezond desembroodje. Ja

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:05

Heb zin in chips, koekjes en chocola. Vork En in slapen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:14

Wind schreef:
Heb zin in chips, koekjes en chocola. Vork En in slapen.

Sh*t happens Haha!

Flirt is lastig Slapen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:17

is ie je aan het plagen

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:17

Veeleisend lastig? Flirts moeten zich niet gaan gedragen als vriendjes.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:21

Wind schreef:
Veeleisend lastig? Flirts moeten zich niet gaan gedragen als vriendjes.

Jij snapt 't. Ik reageer gewoon niet. Vork

Snoepen is leuk, daar blijft het bij.

*edit*

Over vriendjes gesproken: Mijne is erg goed zn best aan het doen! Go jij! Go jij!

SannevdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 16:23

Fijn eva, dat je vriend zijn best doet. Wanneer zie je 'm weer?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:10

Nog een half uur, dan ben ik vrij. Lachen Morgen ochtend naar de tandarts en 's middags lesgeven en daarna komt de fysio voor Jónas. Rustige dag dus. Vrijdag wel weer aan het werk, maar dan ben ik vast weer fris en fruitig. Knipoog

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:17

mooi zo Eva, dat vriendje goed zn best doet, zo hoort het Haha!

zo pffff ik ben me daar gaar...en zit nog tot 6 uur op school, krijgen zo uitleg over de scriptie, dus is nog verplicht ook Nagelbijten / Gniffelen en wel nuttig hoor, maar pff, na paar uur hangen heb ik het wel gehad Clown

wel net eindelijk baas te pakken gehad over niet gekregen salaris, en dat is nu overgemaakt Go jij! Go jij!

PivantiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:30

Wind, dat is wel balen minder verdienen!

Sanne, vervelend dat je je niet zo goed voelt door je insult. Ach gut

Angelique, vervelend dat je haar nog steeds niet gesproken hebt. Ach gut

Sok, leuk dat je vriend zo z'n best doet Lachen Dat is wel het leukste en beste voor een veulen. lekker in de opfok tot 2,5 jr! Lachen
Zoo dat je paard het met 600 gr nog koud heeft! Heb je hem helemaal geschoren?

Pablo heeft wel een wintervacht en dan 200gr op nu. Had 300gr op nu, maar die deken schuift dus vond ik niet veilig en heb geen goede fleece om eronder te doen (schuift ook) Wel nog 200 gr maar dan is t gelijk weer 400 totaal, vond ik overdreven om dat nu al te doen. Heb wel een 370 besteld en onderdeken 100gr Dan kan ik straks alle kanten op... 0, 100, 200, 300, 370, 470 grams

Misschien is de Bucas all in one wat voor je? die is 400 grams en dan nog een 300 gr eronder doen?

Ik ben niet zo'n voorstander van bandages, maar op stal is natuurlijk wel anders dan tijdens het rijden... Krijg je paard wel onbeperkt ruwvoer? Want dan houden ze zich ook beter warm he..

Siz, zoo lekker hoor nog 3 weekjes en dan naar 't zonnetje!:)

Ik heb toevallig zo'n licht wekker van iemand overgenomen op marktplaats, krijg 'm morgen binnen waarschijnlijk. Is van NAF NAF, die zijn goedkoper dan die van philips.
Eens zien of dat helpt om smorgens wat wat makkelijker wakker te worden.
Nu zet ik altijd 3 wekkers... ruim voor ik er echt uit moet zodat ik niet direct mn bed hoef uit te springen, want daar heb ik een hekel aan... daarom lijkt zo'n lamp me wel ideaal. Ben benieuwd...

Mijn dagje:

O: havermout, melk, rozijnen
T: stukje koek
L: havermout, melk, rozijnen
T: ?
D: salade/stokbroodje pesto of pasta met tomatensaus (uit zo'n pot)
T: ?

Beweging: 8km fietsen, uurtje stappen met Pablo

Waren even het bos ingegaan, maar oh wat is het nog glad! zijn alleen op de asfaltweg geweest en stukje een pad in, maar was erg glad. En de rest van de paden waren nog erger... Helemaal met ijzers (pablo heeft voorijzers)

Morgen les, gaan wel via t bos dan stappen.

Grappig als je met een ander paard die al wat ouder is samen bent. En net als met longeren gisteren (samen met die wat oudere) dan zie je zo duidelijk het verschil. Dan zie je pas echt goed dat Pablo nog zo jong is in z'n gedrag Echt zo'n peuter is dan haha Hij is voor een 5 jarige echt nog erg jong in z'n doen in laten Maar wel schattig Knipoog

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 17:56

Heel goed Sok dat vriendje z'n best doet Ja En Flirt moet niet zeuren Haha!

Ik ga zo richting trein, naar huis Gaaaap net sollicitatiegesprekken gevoerd en nu net nog even snel wat gewerkt, dingen aangepast.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 18:13

Doei!
Ben vanmiddag gezellig bij een collega langs geweest Lachen Even m'n hart kunnen luchten en verder gezellig zitten kletsen en nog even naar het dorp geweest, zelfs weer een beetje kunnen lachen Lachen Zijn ook nog een rondje met haar hondje wezen wandelen, dus ook wat beweging gehad, en heb vanmorgen 3 uur gepoetst bij iemand thuis (stofzuigen en soppen en de bijkeuken opgeruimd, dus trappetje op, trappetje af Clown ) Net nog even de pony eten wezen geven en die stond heel fanatiek te briesen toen ik kwam Lovers
Tussen de middag een bordje paella gegeten met een beker halfvolle melk, verder de hele dag water gedronken, en zometeen een bordje bruine bonensoep. Ouders zijn ff weg, en het is hier stil donker en alleen Bloos Hoop dat ze snel terug zijn Bloos