Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muga schreef:Oh daar ga ik ook eens naar kijken! Marley Spoon vond ik te uitgebreid. Wel lekker maar als op de kaart stond 20 min. Dan waren we toch zeker de dubbele tijd bezig en dat hebben we bij HF niet.
Alwiene schreef:Muga schreef:Oh daar ga ik ook eens naar kijken! Marley Spoon vond ik te uitgebreid. Wel lekker maar als op de kaart stond 20 min. Dan waren we toch zeker de dubbele tijd bezig en dat hebben we bij HF niet.
Dan zou ik even de recensie van Gierige Gerda hierover ook bekijken, ik sla over dankzij haar verhaal want vind dat het geld niet waard.
Daan13 schreef:caro29 schreef:Ik heb hf weer geactiveerd. Normaal krijg ik de dag ervoor al een sms maar nog niet gehad. Hebben meer mensen er last van?
Is je aflever dag nog wel hetzelfde?
Als ik nu de maaltijd op wil waarderen naar 4 x per week ipv 3 x dan kan ik niet meer voor de maandagavond kiezen om te laten bezorgen terwijl we altijd op de maandagavond al zitten.
Ianthe schreef:Nou, ik vond dat ik genoeg te eten had hoor;) En ik hou van veel eten. Ja er zitten niet zoveel ingrediënten bij als bij de andere boxen, daarom is het ook goedkoper. En misschien niet zulke speciale gerechten allemaal. Maar voor iemand die gewoon niet zelf boodschappen wilt doen of niets kan bedenken en makkelijk wilt koken, ideaal. HF en Marley Spoon duren mij soms te lang en 100 dingen snijden, schillen. Dan vind ik af en toe Dinnerly wel fijn.
Dit was mijn vorige box:
[ Afbeelding ]
Heb ook weer een nieuwe box deze week;)
caro29 schreef:Je wilt het wijzigen voor volgende week? Dan kan het niet nee, want als jij de box op maandag krijgt, heb je minder lang de tijd om te wijzigen. Tenminste hier in Duitsland is dat zo. Als ik op maandag een box neem, kan ik tot dinsdag wijzigen. Heb ik na maandag een box, kan ik tot donderdag wijzigen.Ik kan alleen nog dinsdag of woensdag kiezen tussen 18 en 22. Bloedirritant als ze dan net komen als ik kind naar bed breng. Eerder kon je nog alle dagen kiezen maar daarna minder dagen maar nog wel weekend
Alwiene schreef:Ianthe schreef:Nou, ik vond dat ik genoeg te eten had hoor;) En ik hou van veel eten. Ja er zitten niet zoveel ingrediënten bij als bij de andere boxen, daarom is het ook goedkoper. En misschien niet zulke speciale gerechten allemaal. Maar voor iemand die gewoon niet zelf boodschappen wilt doen of niets kan bedenken en makkelijk wilt koken, ideaal. HF en Marley Spoon duren mij soms te lang en 100 dingen snijden, schillen. Dan vind ik af en toe Dinnerly wel fijn.
Dit was mijn vorige box:
[ Afbeelding ]
Heb ook weer een nieuwe box deze week;)
Ja oke als dat je motivatie is, maar ik vond het duur voor wat je kreeg zelfs met korting, maar ik koop de HF ook alleen met minimaal 40% korting én ik heb absoluut geen hekel aan boodschappen doen. Ook begreep ik dat je bij Dinnerly de recepten niet op papier erbij krijgt en ik weet zeker dat mijn vrouw (die kookt hier) dat niet handig zou vinden
caro29 schreef:Die toestemming heb ik sws gegeven maar vind het vervelend dat de opties zo weinig zijn geworden