Hellofresh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muga

Re: Hellofresh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:08

Oh daar ga ik ook eens naar kijken! Marley Spoon vond ik te uitgebreid. Wel lekker maar als op de kaart stond 20 min. Dan waren we toch zeker de dubbele tijd bezig en dat hebben we bij HF niet.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:27

Muga schreef:
Oh daar ga ik ook eens naar kijken! Marley Spoon vond ik te uitgebreid. Wel lekker maar als op de kaart stond 20 min. Dan waren we toch zeker de dubbele tijd bezig en dat hebben we bij HF niet.

Dan zou ik even de recensie van Gierige Gerda hierover ook bekijken, ik sla over dankzij haar verhaal want vind dat het geld niet waard.

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:36

Afbeelding
Wij vanavond de varkenshaas met peultjes en wortelpuree!

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:45

Alwiene schreef:
Muga schreef:

Dan zou ik even de recensie van Gierige Gerda hierover ook bekijken, ik sla over dankzij haar verhaal want vind dat het geld niet waard.

Nou, ik vond dat ik genoeg te eten had hoor;) En ik hou van veel eten. Ja er zitten niet zoveel ingrediënten bij als bij de andere boxen, daarom is het ook goedkoper. En misschien niet zulke speciale gerechten allemaal. Maar voor iemand die gewoon niet zelf boodschappen wilt doen of niets kan bedenken en makkelijk wilt koken, ideaal. HF en Marley Spoon duren mij soms te lang en 100 dingen snijden, schillen. Dan vind ik af en toe Dinnerly wel fijn.

Dit was mijn vorige box:

Afbeelding

Heb ook weer een nieuwe box deze week;)

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:45

Daan13 schreef:
caro29 schreef:
Ik heb hf weer geactiveerd. Normaal krijg ik de dag ervoor al een sms maar nog niet gehad. Hebben meer mensen er last van?

Is je aflever dag nog wel hetzelfde?

Als ik nu de maaltijd op wil waarderen naar 4 x per week ipv 3 x dan kan ik niet meer voor de maandagavond kiezen om te laten bezorgen terwijl we altijd op de maandagavond al zitten.

Ik kan alleen nog dinsdag of woensdag kiezen tussen 18 en 22. Bloedirritant als ze dan net komen als ik kind naar bed breng. Eerder kon je nog alle dagen kiezen maar daarna minder dagen maar nog wel weekend

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:49

Ianthe schreef:
Nou, ik vond dat ik genoeg te eten had hoor;) En ik hou van veel eten. Ja er zitten niet zoveel ingrediënten bij als bij de andere boxen, daarom is het ook goedkoper. En misschien niet zulke speciale gerechten allemaal. Maar voor iemand die gewoon niet zelf boodschappen wilt doen of niets kan bedenken en makkelijk wilt koken, ideaal. HF en Marley Spoon duren mij soms te lang en 100 dingen snijden, schillen. Dan vind ik af en toe Dinnerly wel fijn.

Dit was mijn vorige box:

[ Afbeelding ]

Ja oke als dat je motivatie is, maar ik vond het duur voor wat je kreeg zelfs met korting, maar ik koop de HF ook alleen met minimaal 40% korting én ik heb absoluut geen hekel aan boodschappen doen. Ook begreep ik dat je bij Dinnerly de recepten niet op papier erbij krijgt en ik weet zeker dat mijn vrouw (die kookt hier) dat niet handig zou vinden :n

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:50

caro29 schreef:
Ik kan alleen nog dinsdag of woensdag kiezen tussen 18 en 22. Bloedirritant als ze dan net komen als ik kind naar bed breng. Eerder kon je nog alle dagen kiezen maar daarna minder dagen maar nog wel weekend
Je wilt het wijzigen voor volgende week? Dan kan het niet nee, want als jij de box op maandag krijgt, heb je minder lang de tijd om te wijzigen. Tenminste hier in Duitsland is dat zo. Als ik op maandag een box neem, kan ik tot dinsdag wijzigen. Heb ik na maandag een box, kan ik tot donderdag wijzigen.

Ianthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 18:53

Alwiene schreef:
Ianthe schreef:

Dit was mijn vorige box:

[ Afbeelding ]

Ja oke als dat je motivatie is, maar ik vond het duur voor wat je kreeg zelfs met korting, maar ik koop de HF ook alleen met minimaal 40% korting én ik heb absoluut geen hekel aan boodschappen doen. Ook begreep ik dat je bij Dinnerly de recepten niet op papier erbij krijgt en ik weet zeker dat mijn vrouw (die kookt hier) dat niet handig zou vinden :n

Klopt, recept op je mobiel. Maakt voor mij niet uit.
En ik ben al maanden niet in de supermarkt geweest, bestel alles online. Dus dan zijn die boxen wel handig ja. Af en toe box, af en toe bij de online supermarkt.

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 22:04

@caro29, ik weet niet hoe je woont maar is neerzet toestemming geven een optie?

Hier wordt de box geleverd op woensdag tussen 07.00-07.30, laatst waren de kinderen uit logeren en konden wij eens uitslapen dus toen die toestemming gegeven.

Maar goed dat moet wel kunnen, zou zonde zijn als iemand de doos jat :D :')

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 22:26

Die toestemming heb ik sws gegeven maar vind het vervelend dat de opties zo weinig zijn geworden

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-21 22:29

caro29 schreef:
Die toestemming heb ik sws gegeven maar vind het vervelend dat de opties zo weinig zijn geworden

Ik heb dat ook gehad. Toen gaf de klantenservice aan dat ik op de dag van levering kon bellen om m'n leverdag te wijzigen naar een andere dag voor de week erop. Dat was ook echt zo geregeld. Naar de dag en tijd die ik wilde. Zonder problemen, terwijl dat niet kon in de app.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 07:55

Ik kan me niet heugen ooit zelf neerzet toestemming te hebben gegeven maar als ik er niet ben laten ze m gewoon voor de deur staan.

Escada

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-21 08:04

Muga schreef:

Je kan ook nog kijken bij JouwSmaakbox :j

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 20:00

Wij hadden vanavond de kapsalon. Wat was die lekker :9

M_arjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 20:20

Jaa die hadden wij vanavond ook! Heerlijk. Verder hebben we deze week broodje hamburger gehad met Italiaanse twist en de tuna melts. Was weer geslaagd weekje.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 21:20

Ik had vanavond de knoflookrijst met biefstukreepjes.
Wel met wat extra knoflook :D

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 21:28

Oooo dat klinkt heel lekker!!! Hier komen ze woensdag weer.

Gamova

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 22:41

Ik had geen feta bij mijn parelcouscous maar parmezaanse kaas... vond ik geen combinatie en laat feta nou bovenaan mijn cravings lijstje staan (gevolgd door augurken, zilverui en aarbeien... en ja ik ben zwanger dus het mag :o )
Nu maar van de ingrediënten een salsa gemaakt en gecombineerd met aardappelen en kipfilet :)

IMAY1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-21 22:51

Ik krijg morgen ook weer een box, ik ben benieuwd naar de gerechten deze keer. Ik heb de Lamachun met lamsgehakt, de Italiaans gekruide ovenschotel met rundergehakt en de Schelvis met sperziebonen.

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 18:48

Ik heb vandaag de dahl gegeten. Heerlijk!

Volgende week penne, rigatoni en de sabich

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 18:49

Ja die was lekker he? Die had ik gisteren.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 18:56

Ik vind die dahl zoo lekker!

caro29

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:05

Ik heb het recept bewaard. In de weken dat ik geen hf heb koop ik bewaarde recepten

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:12

Iemand ook de groentepannenkoek deze week? Wij vonden het allebei maar smerig :') Echt de eerste keer dat iets niet te eten is.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-21 19:15

Ik had vandaag pasta met aubergine.
Gisteren heb ik zelf een recept nagemaakt, een schotel met aardappel, wat groenten en ei. Dat was ook geen succes.