Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ben wel benieuwd ernaar! Vriendje had druiven gekocht voor zichzelf, maar de helft is nu zo oud dat ze beginnen te rimpelen een beetje en helemaal zacht zijn, ik ga het niet opeten, maar misschien is het in een blender nog wel lekker?
2 liter water, 4 biologische bouillonblokjes, 6 of 7 bleekselderijstengels, een groene paprika en 2 romatomaten. Ben benieuwd

Smaakte gewoon als een groentensoepje! Het is heel makkelijk hoor. 2 liter water koken met 4 bouillonblokjes erin, ongeveer 5 minuten laten koken. En dan de groenten erbij en die nog minimaal 20 minuten koken. Hoe langer je kookt, hoe meer 'snot' het wordt zeg maar.

Mootje schreef:Soepje klinkt mij heel erg waterig in de oren, Vogeltje...
Ik maak als ik soep maak soep van gepureerde groenten (bijvoorbeeld broccoli, bloemkool) en een scheut magere melk met wat kruiden ofzo
ook lekker veel buiten geweest!
Ik ben sinds niet al te lang veganist, en ik kan wel wat gezondheidtips gebruiken
het is natuurlijk niet de bedoeling dat ik kilo's pure chocolade en liters soja-ijs naar binnen ga werken... doe ik ook niet, hoor
Maar dit topic leek me toch wel interessant! 

Interessant, een veganistische eetstijl, waarom heb je hiervoor gekozen? Is het niet lastig om geschikt voedsel en drinken te vinden nu?
)
) en gewoon niets extra's eten.
Zijn al twee weken op ofzo.
Gewoon groentesoep heb je dan! Maar ipv een zakje soepgroente gewoon zelfgesneden groente dus. 
Vooral voor de kookworkshops enzo. Kyra de Vreeze is ook veganist en heeft erg lekkere recepten!
Wil zo een smoothie maken van andijvie, mango, ananas, banaan en basilicum ofzo. Wat zou hier nog meer lekker bij zijn? Vanmiddag ga ik een quinoasalade met munt maken denk ik en vanavond gewoon eten wat de pot schaft
Mootje schreef:Colway, In welke poule zit je? Ik heb jaren gecarousseld in de A en B poule
Ik werd pas 11.15 wakker, dus geen ontbijt en tussendoortje gehad...
Roelke, Druiven zou ik gewoon uit het vuistje eten!
manege doet dit nu voor het 3e jaar. Vorig jaar zaten ze in F, maar ging het mis dus toen gedegradeerd. Nu weer naar de F. Bedoeling is uiteindelijk de A te halen. Zou er eigenlijk mee stoppen, maar zei zondag als we 1e of 2e worden, doe ik weer mee
Dus nu moet ik weer, haha. Maar vind het ook leuk, wil alleen dan met eigen paard.
Blij dat het 'normale' leven weer begint. Even een paar weken geen gekke/drukke dingen meer
Waarom heb je voor die 'stijl' gekozen? Doe jij het alleen qua eten, of draag je ook geen leren schoenen enzo?