Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Clausje schreef:Ik heb jullie al een tijdje niet meer gevolgd... Sorry! Maar heb net de helft van dit topic ff doorgebladerd en het ziet er allemaal goed uit! Ben vanmiddag samen met een vriendinnetje ook maar weer eens aan de slag gegaan, Dit is het resultaat... Ben er best wel een beetje trots op![]()
IngridB schreef:Mooi gedaan hoor met die kaarsen![]()
Bij ons zit sinds een paar weken de JUmbo en ze zeiden dat deze zo goedkoop was.
Nou, ik vind het vies tegenvallen. Ga toch maar weer naar de AH voor m'n boodschapjes
Falona schreef:Heeft iemand trouwens wel eens de Silverwood cake pan in de vaatwasser gehad? Volgens de verpakking mag hij dat niet, maar hubbie denkt dat het geen probleem is. Ik durf het alleen niet goed te proberen, maar krijg hem met de hand ook niet naar mijn zin schoon.
Marchador schreef:Ik volg al enige tijd jullie topic, wat ontzettend leuk. Ik ben al wat inspiratie aan het opdoen voor (jawel niet lachen) de Kerst!
Via Bokt en google ben ik veel linkjes tegen gekomen voor de benodigdheden, maar waar ik nog niet uitkom en misschien kunnen jullie me erbij helpen. Wat is het verschil tussen fondant en marsepein? Nu zal dit vast een ontzettend rare vraag zijn, maar via wikipedia kwam ik er maar niet achter.
Falona schreef:Heeft iemand trouwens wel eens de Silverwood cake pan in de vaatwasser gehad? Volgens de verpakking mag hij dat niet, maar hubbie denkt dat het geen probleem is. Ik durf het alleen niet goed te proberen, maar krijg hem met de hand ook niet naar mijn zin schoon.
Cyntje schreef:IngridB schreef:Mooi gedaan hoor met die kaarsen![]()
Bij ons zit sinds een paar weken de JUmbo en ze zeiden dat deze zo goedkoop was.
Nou, ik vind het vies tegenvallen. Ga toch maar weer naar de AH voor m'n boodschapjes
Ze moeten goedkoper zijn
Er is namelijk een prijsmeter welke alle supermarkten afgaat in jouw gemeente. Met uitzondering van winkels zoals Aldi en Lidl omdat deze niet dergelijke A-merken verkopen.
Als jij op een bon kunt aantonen dat bij een andere super in jouw gemeente het artikel goedkoper is, krijg je het hele bedrag retour/artikel gratis... zou ik aan mijn man moeten vragen
Die kaarsentaart is erg mooi, leuk idee ook
Kinke schreef:Dit is het recept (recept voor vullingen heb ik nog niet, maar google is your best friend
Let op: het juiste recept is bericht nr.20 door GewoonWillem!
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi ... ?id=130021
IngridB schreef:Heeft iemand van jullie weleens petit fours gemaakt?
Wil ze eens gaan maken, maar hoe begin je met zoiets? Een grote biscuit bakken en dan in stukjes snijden?