Heb ze bij de lidl gehaald, maar vind ze het lang niet halen bij milka Deze vulling is keihard Zijn verder wel lekker hoor, maar ik wacht nog wel even op milka haha.
Mavelle
Geplaatst: 06-02-16 19:25
Ze zijn al gespot! Hiep hoi! Zag vandaag bij de Action nog niks helaas.
Ja ik ook mvdbijl, volgens mij kosten ze daar meestal zo'n 2,50?
mvdbijl
Geplaatst: 07-02-16 13:40
Chocopasta schreef:
Ja ik ook mvdbijl, volgens mij kosten ze daar meestal zo'n 2,50?
Ja indd, dat is goed te doen en dag na Pasen gauw paar doosjes voor de helft v/d prijs halen hihi.
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 07-02-16 15:18
Kruidvat personeel hier. Helaas staan ze niet in het boekje van aankomende week, maar ik zal jullie op de hoogte houden. Bij ons waren ze vorig jaar 2,39 per doosje.
Gisteren heb ik die van de Lidl geproefd. Die waren qua smaak nagenoeg hetzelfde als die van Milka maar inderdaad keihard van binnen en verre van luchtig.
Ja toen ik vorig jaar nog bij kruidvat werkte was ik er ook altijd vlot bij nu werk ik er niet meer, blij toe, maar wel jammer dat ik nu niet meer als eerste ze binnen zie komen
Dus adamootje, keep uw updated
Adamootje
Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)
Geplaatst: 07-02-16 18:47
Ik heb nieuws.
De eitjes zijn vanaf dinsdag 16 februari te koop bij Kruidvat. Met een beetje geluk liggen ze al eerder in de schappen, maar dat kan per filiaal verschillen.