Die heb ik vorige week geproefd....echt lekkerrrrr

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ryan2209 schreef:even een vraagje; ik heb de stroopwafelmix besteld, is deze lekker? en zo ja, wat zal qua combi de lekkerste vulling kunnen zijn
wereld schreef:Ryan2209 schreef:even een vraagje; ik heb de stroopwafelmix besteld, is deze lekker? en zo ja, wat zal qua combi de lekkerste vulling kunnen zijn
Id de stroopwafelcake als kapsel te gebruiken dan?
Hij lijkt me lekker, maar ik heb hem eigenlijk nog niet besteld omdat hij mij erg zwaar en machtig lijkt om te vullen...
Katja schreef:Mayo schreef:Ik ook eigenlijk niet, denk LN of AM.Waar moet ik zo'n poll topic aanmaken eigenlijk, geen idee waar dat hoort
Ryan2209 schreef:even een vraagje; ik heb de stroopwafelmix besteld, is deze lekker? en zo ja, wat zal qua combi de lekkerste vulling kunnen zijn
Snij ik gewoon heel veel kleine stukjesde vulling wil ik ook een beetje luchtig houden....en deze is gewoon voor privegebruik, dus wil 't is proberen
orrieborrie schreef:Ik wil van het weekend een aantal pinguins maken van negerzoenen. Waarschijnlijk zonder taart. Wil er gewoon een aantal maken om even te proberen en omdat ik ze zo leuk vind.
Nu is mijn vraag, hoelang kan ik ze bewaren? Moeten ze buiten de koelkast bewaart worden? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.