Samantha_ schreef:Mayo schreef:Ehhh ja sorryWas wel een eer geweest
Ik doe wel een keer je jubileumtaart
:d Is goed, of geboortetaart, als ik daar zelf niet aan toe kom/geen zin in heb.
Haha! Is goed hoor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Yep, pastilage met tylose dun uitrollen, vlinders uitsteken (die met lijntjes erin zijn patchwork uitstekers), dan met kleine uitstekertjes de 'gaatjes' in de vlinder maken, dan in een V-vorm te drogen leggen een dagje, lijfjes maken, sprietjes erin, met een beetje eetbare lijm het lijfje op de vlinder plakken en dan met wat fondant en icing de vlinder op de ingetapete floral wire zetten
oneiros schreef:Nog even een paar vraagjes...
Een paar bladzijden geleden werd de vraag gesteld over hoe je het beste je biscuit kon bewaren als je hem niet meteen gaat vullen en bekleden. Maar hoe lang kun je hem zo bewaren zonder in te vriezen? Ik ben volgende week vrijdag jarig en wil vanaf maandag eigenlijk mijn biscuits gaan bakken.
Wanneer mijn biscuits uit de oven komen zijn ze altijd een beetje bol. Ik had gelezen dat je het biscuit moet storten zodat de onderkant de bovenkant wordt in verband met het strakker kunnen bekleden. Snijden jullie de bolling eraf en storten jullie de biscuit dan nog of hebben jullie gewoon helemaal geen bolling?
anuschkaatje schreef:Ha dames,
even een vraagje. Het is vandaag de laatste werkdag van mijn schoonmoeder en dat moet natuurlijk gevierd worden met een taartje! Maar... wat zal ik erop zetten?? Ik kwam zelf niet verder dan "hoera, het zit erop..." maar vind dat eigenlijk een beetje stom... Hebben jullie ideeen wat ik erop zou kunnen zetten?