Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anneliesdj schreef:Ha ik heb de plek voor mijn moestuin bepaald; naast het huis ligt een mooie strook van 4/5 bij 18 ongeveer, vrijwel de hele dag vol in de zon dus prachtig plekje voor een moestuin![]()
Ik moet nog wel bedenken hoe het precies moet want iets wat de wind wat tegenhoud is wellicht wel verstandig maar ik wil ook nog bessenstruiken dus die kan ik daar wellicht voor gebruiken.
Kaka schreef:anneliesdj schreef:Ha ik heb de plek voor mijn moestuin bepaald; naast het huis ligt een mooie strook van 4/5 bij 18 ongeveer, vrijwel de hele dag vol in de zon dus prachtig plekje voor een moestuin![]()
Ik moet nog wel bedenken hoe het precies moet want iets wat de wind wat tegenhoud is wellicht wel verstandig maar ik wil ook nog bessenstruiken dus die kan ik daar wellicht voor gebruiken.
Dat is een mooie ruimte Annelies (is mateloos jaloers, kom ik aan met mijn 2 vierkante meter).
Kaka schreef:O, het is voor een tomatenplant... nee, dat zal niet passen, tenzij je een grote tunnelkas wilt opzetten (ook die zijn prima windbestendig trouwens) of je alleen het opkomen onder zeil wilt doen en hem daarna in de open lucht verder wilt laten groeien.
Je kunt trouwens wel tomatenkassen krijgen, mss daar wat ideeen opdoen: http://www.acd-kassen.nl/products.asp?l ... Dgod22Ddbw