Geliciteerd March! Ik vind het ook wel moeilijk om lekkere dingen te weerstaan Tayga, maar daarom haal ik het gewoon niet in huis, maar bij iemand anders is dat wel moeilijk ja.
Je kunt beter de karbonade laten staan Nee ik heb haar nummer niet. Ze doet volgens mij bijna alles via de mail. Haar mail-adress staat op http://www.steffievanderlaarse.nl geloof ik!
Goedzo Uk! Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt
Lieke, bij mij thuis is ook heel veel te snaaien. Ik heb 2 broers en die zijn zo mager als een lat. Dus die vinden het niet z'n strak plan als er alleen maar gezonde dingen in huis zijn.
Ik moet goede vrijdag en beide paasdagen werken. Lekker chatjing, 200 % Kan wel wat geld gebruiken, die knollen kosten handenvol geld
Volgens mij is karbonade behoorlijk vet vlees en het is van een varken. Maar ik eet het gewoon hoor . Ik doe echt niet moeilijk over avondeten. Maarja als je gezond wil doen kun je zo wie zo beter aardappels eten dan vlees volgens mij...
doe het wel bereiden onder de grill, dat zal ook wel schelen. ach, ben vandaag toch al de mist ingegaan, dan kan dat karbonaatje er ook nog wel bij... ben ook in een pesthumeur. heb weer verschrikkelijke pijn in mijn knie. helpt ook niet mee om de zoete verleidingen te weerstaan.
ukje: goedzo! lekkere taart ook en angelique: succes met de grill
morgen ga ik samen met vriendin een film kijken *door de ongesteldheid moesti k wel iets verzinnen om niet aan de chocola te gaan* dus zij ik dat we samen iets zullen koken (magere yoghurt, framboos, bosbes, honging, aardbij => http://www.dietenlijst.nl/dieetrecepten ... recept=124 )
Verlofadministratie is saaaaaaai!!! *zucht* En zometeen op de fiets naar huis, 25 minuten door de regen. Heb een waterdichte jas aan en m'n rainlegs mee, maar toch, jakkes.
O: kom special K magere melk, appel T: - L: mager stukje vlees (op bakvel), 2 aardapels, sala, halve tomaat T: kop tijmthee met honing T: granenreep special K (84calo's) A: 1 sandwich, bacon, tomaat T: melk
vriendje heeft me is goed op het hart gedrukt dat ik meer moet eten. of ik anders na verloop vantijd een stilligende maag ga hebben en hij geen zin heeft om mij te zien "gaan". bah. komt wel naar over!! maar het helpt wel.
Ik hou juist helemaaaaaal niet van vlees. Ja kip is wel lekker en sommige andere dingen maar karbonades enzo? Bah!
BA, ik zal morgen weer nieuwe foto's maken Probeer ook iets te maken waar hij helemaal op staat haha, hij vind de cam erg interessant dus dan krijg je zulks:
Wat een rót weer he! Ik hoop dat Liga morgen kan komen.. Vandaag een beetje erg veel gesnoept op m'n werk (ivm het lentefeest, zonder de zon grr).. Nou ja, moet kunnen na 5 goede dagen
Wind schreef:
Heb een waterdichte jas aan en m'n rainlegs mee, maar toch, jakkes.
Helpen die dingen nou een beetje (met rijden)? Want als je lichtrijdt, worden je billen toch gewoon nat?
ik eet echt absoluut geen vlees een combinatie van niet lekker vinden en uit principe omdat ik vindt hoe wij hier in nederland met beesten omga gewoon te gruwelijk vindt.
lj, ik vind de rainlegs erg fijn met rijden. je kont wordt inderdaad nog gewoon nat, maar lang niet zo nat als je bovenbenen normaal!
heb net heerlijk gegeten. sla en karbonaatje. ben vanavond alleen thuis, hans is snookeren. heb natuurlijk een zere knie dus voel mezelf reuze zielig. ben dan ook blij dat we geen koek of snoep in huis hebben waarmee ik mezelf kan troosten...