Tha_Niekje schreef:Gewoon even doorkijken, ik kwam er ook toevallig achter door de hele on-line catalogus door te spitten![]()
Ja haha dat doe ik ook altijd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tha_Niekje schreef:Gewoon even doorkijken, ik kwam er ook toevallig achter door de hele on-line catalogus door te spitten![]()
Eerst gewoon kijken of het je eerste gok is, anders gewoon overal bij langs
Meesten hier zijn ook niet van het keiharde lijnen, maar van het eetgewoontes aanpassen en verantwoord afvallen

Maar hoe lang ben je, hoeveel weeg je en wat wil je eigenlijk wegen?? Humphrey schreef:Vandaag:
O: Ontbijtgranen met potje magere yoghurt
T: Rijstwafel, banaan
L: Kom soep, twee boterhammen met kaas
T: Grany kokosreep
T2: Twee wasa crackers, één met Ardense filet, andere met Fagotin-kaas
T3: Wortel![]()
D: Eten bij een vriendin, waarschijnlijk iets pasta-achtigs
. Tha_Niekje schreef:Dan ben je hier wel op je plaatsMeesten hier zijn ook niet van het keiharde lijnen, maar van het eetgewoontes aanpassen en verantwoord afvallen
![]()
Welkom hier dusMaar hoe lang ben je, hoeveel weeg je en wat wil je eigenlijk wegen??

Die ik voorheen wél was. 

Net terug van vakantie.. zal dr vanavond of morgen wel weer zijn. 

2 dagen regen.. 1dag 'uitrusten', want kon m'n armen amper bewegen.. was de dag gevallen doordat m'n ski bleef hangen in de tiefsneeuw toen knakte dr wat in m'n schouder.

Jaduuh schreef:Tsjechië.
Bedankt!
)

Tha_Niekje schreef:ladyjoy schreef:Ik vind dat wel zonde hoor, je borstomtrek die minder wordt. Had ik ook toen ik 10 kilo was afgevallen, van cup D naar C..
Ik zou best graag een C-cup willen!!

Alles is te groot! Probeer maar eens een leuke bh in AA te vinden zonder dat je tussen de kleuterbh's zit. Om nog maar niet te spreken over hempjes waar je bij mij zo naar binnen kijkt omdat ze aan de bovenkant gewoon veel te los zitten. 
Heb ook meteen mijn propedeuse uitgereikt gehad! WOEI! Eindelijk!