Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fleur_yen schreef:Vandaag:
O: 30 gr havermout, 10 gr boekweitgrutten, 10 gr rozijnen, 50 gr kaki, wat bevroren frambozen, 5 gr lijnzaad
L: +/- 30 gr havermout, 10 gr rozijnen, 1 appel, 4 gr pompoenpitjes
T: donkere meergranenboterham met kaas en tomatentaprnade
(Planning) A: groot bord gegrilde groente op de ovenplaat (courgette, tomaat, paprika, aubergine,pompoen etc) met een vegadingetje
T: bakje crème brullée
D: 3 cappuccino, water, thee
B: uur paardgereden
Eske, dat vind ik nog een keurig lijstje hoor, en een aanval op de voorraadkast mag in dat soort gevallen hoor!
Zie veel mooie lijstjes vandaag!
)
), hopelijk daarna nog uurtje de duinen in om te hardlopen.
Inmiddels dans ik nu Grade 2, en alles wordt zoveel sierlijker (en uitdagender)
Je moet je zodanig focussen op het goed uitvoeren van de oefeningen met een glimlach (én op muziek, én bekken kantelen, én buikspieren aanspannen én knieën en voeten strekken), dat je niet door hebt hoe moeilijk het soms is. En dat vind ik echt heerlijk, dat na een uur dansen alles een beetje pijn doet

) met vrienden bij ons thuis. Vlees, beetje aardappelsalade, wat stukjes meergranenstokbrood met tonijnsalade of filet americain, kom ijsbergsla/rucola met balsamico-azijnPlien91 schreef:O: Groene smoothie van volle yoghurt met 1 banaan en een halve sinaasappel + wat diepvriesboerenkool; 1 meergranenboterham hüttenkäse
T: -
B: 9km hardlopen, 10min pilates abs, 20min oefeningen enkel/benen
L: 45g havermout met 10g lijnzaad, sojamelk, honing en wat stukjes 85% pure chocola erdoor
T: Glas karnemelk
A: Koekenpannen (alternatieve BBQ) met vrienden bij ons thuis. Vlees, beetje aardappelsalade, wat stukjes meergranenstokbrood met tonijnsalade of filet americain, kom ijsbergsla/rucola met balsamico-azijn
T: Borrel met wat lekkers (olijven, toastje met tomatentapenade, etc)
Veel plezier! Eliine schreef:Planning voor vandaag:
Heb lekker twee receptjes uit het voedselzandloperkookboek gevist en die ga ik vanavond voor het hele gezin maken (beloofd is beloofd)
O: havermout met 50 gr zomerfruit, lijnzaad, tarwezemelen, agavesiroop
T: - (moet om 11 uur al 'lunchen'
L: kom zelfgemaakte erwtensoep (vega) met een speltboterham met hummus
T:waarschijnlijk een pannenkoekje na het hardlopen vanmiddag1 donker volkoren boterham met bio bramenjam + 2 toastjes met hummus + halve oliebol
A: voorgerecht: courgetterolletjes met feta, olijf en zongedroogde tomaatjes
hoofdgerecht: alternatieve stampot met bloemkool (ipv aardappel), rucola, zongedroogde tomaatjes en groenteballetjes
T:weet ik nog nietstukje pure chocolade
B: stallen en paddocks mesten, 3 uur werken (in de frisse buitenlucht),
hopelijk daarna nog uurtje de duinen in om te hardlopen.7,5 km hardgelopen
D: water, thee, 2 glaasjes witte wijn
amigootje schreef:O: niks... Heel stom ik weet het
T: niks
L: 2 broodjes, jam, en kaas, en beschuitje met roze muisjes !
T: niks
À: groente soep
D: 3 keer koffie, thee, glas melk
Ik loop elke dag gemiddels tussen de 3 en 4 uur met de honden.
sorry maar dit is echt een hongerdieet 

__Leonie schreef:O: havermout met chia yoghurt en banaan.
L: 2 kiwis, stuk stokbrood een kant begd met kaas en tomaat andere met pindakaas. vk cracker met pindakaas.
T: appel, paar kaas stengels
A: 2stokbroodjes met kruidenboter lasagne met spinazie, zalm en een tomatensaus. 2 Chocolaatjes bij de thee
B: 18km fietsen een paard gereden
D: water en groene thee
Best netjes lijstje denk ik.