mooie kleuren. is dat bruine chocola, die associtie heb ik erbij zou het raar vinden als het anders smaakte denk ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Wat wil je nou eigenlijk precies weten, want je stelt niet echt concrete vragen, maar ik krijg het idee dat je een waslijst aan vragen hebt. Misschien moet je eens de OP doorlezen, eventueel wat over internet speuren en dan wat concrete vragen stellen.
Ik kan wel zeggen dat ik ervaring met cakepops heb, want dat is wat je vraagt, maar daarmee zal ik niet je vragen beantwoorden.
Marieke_Put schreef:Dorus schreef:Wat wil je nou eigenlijk precies weten, want je stelt niet echt concrete vragen, maar ik krijg het idee dat je een waslijst aan vragen hebt. Misschien moet je eens de OP doorlezen, eventueel wat over internet speuren en dan wat concrete vragen stellen.
Ik kan wel zeggen dat ik ervaring met cakepops heb, want dat is wat je vraagt, maar daarmee zal ik niet je vragen beantwoorden.
Sorry, niet zo heel slim van mezelf, maar ben gewoon erg nieuwsgierig! Ik ga wel wat op internet kijken en lezen.