Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke schreef:Daar moet ik eerst een nieuw pakje voor aanbreken, aanrecht schoonmaken, kneden (wat ik niet heel goed kan vanwege spier aandoening), uitrollen en dan een rondje uitsnijden...
Nogal wat moeite, voor iets dat ongetwijfeld al wel min of meer bekend zal zijn hier in 't topic... Er komen zó vaak foto's met schalen vol cupcakes voorbij. Dus de kennis moet er wel zijn...
Vandaar dat ik 't gewoon maar ff in de groep gooi
IngridB schreef:Als je de cc moet gaan maken, dan moet je ook een pak aansnijden, aanrecht schoonmaken, kneden, uitrollen, rondje uitsnijden, dus ik snap het
probleem niet zo. Is toch niet zoveel moeite om even te kijken hoeveel je nodig hebt!
Sorry, maar het lijkt dat je je nogal ergert omdat je geen antwoord krijgt op je vraagWij kunnen ook niet meteen antwoord op alles geven en wij wegen
niet alles af voordat we iets gaan maken.
Femke schreef:IngridB schreef:Als je de cc moet gaan maken, dan moet je ook een pak aansnijden, aanrecht schoonmaken, kneden, uitrollen, rondje uitsnijden, dus ik snap het
probleem niet zo. Is toch niet zoveel moeite om even te kijken hoeveel je nodig hebt!
Sorry, maar het lijkt dat je je nogal ergert omdat je geen antwoord krijgt op je vraagWij kunnen ook niet meteen antwoord op alles geven en wij wegen
niet alles af voordat we iets gaan maken.
Klopt, dan moet ik over 2 weken een pak aansnijden.
Ik moet dit weekend m'n schoonmoeder laten weten wat de kostprijs is als ik marsepein/fondant gebruik.
En ik heb vandaag de hele dag moeten werken en ik ben morgen ook de hele dag voor m'n werk op een beurs.
Dus "even" een pak aansnijden, alles opruimen, schoonmaken, kneden, rollen en rondje snijden zit er nu gewoon niet in
Nou is 'nogal ergeren' vrij sterk uitgedrukt.
Maar inderdaad, ik vind 't erg jammer als er dwars over de vraag gelezen wordt en er wel ineens antwoord komt als ik wat strenger reageer
Ik ben zelf iemand die ontzettend veel uren in de week gebruikt om mensen hier op bokt bij allerlei subfora te helpen op allerlei gebieden. En als ik dan 1 keertje zelf even wat hulp nodig heb, nadat ik op internet suf gezocht heb en niets kon vinden... Vind ik 't jammer als ik dan totaal geen reactie krijg of naar m'n hoofd geslingerd krijgt dat ik me "nogal zou ergeren".
Een teleurstelling is eerder 't juiste woord...
Maar goed..... ClaudiaHS heeft me enorm kunnen helpen met haar antwoord. Super fijn!
En Dancertje ook. ToppieThanks voor je aanbod. Maar ik moet 't eigenlijk vandaag, uiterlijk morgen aan m'n schoonmoeder doorgeven (ik ben volgende week zaterdag zelf jarig, de week is het feest van m'n zwagers)
Wat een waanzinnig mooie taart heb je trouwens gemaakt!