Vooraf een lekker soepje (tomaten ofzo) en als nagerecht kan je yoghurt serveren met jam en verkruimelde chocolate chip cookies. Succes gegarandeerd
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

vaders heeft pech. Heb er nog crème fraiche gekocht.
Dat hele subforum is trouwens wel interessant voor mensen die het door willen lezen.
dan ben je al verder dan ik

sommige mensen zijn echt knettergek daar 
Je komt daar echt dingen tegen waarvan ik me afvraag of ze die niet beter kunnen verplaatsen naar bepaalde subfora die alleen toegankelijk zijn voor mensen met een bepaald aantal posts
Helpt het als ik je onder het genot van biologische frisdrank en chips een zielig filmpje laat zien?
Sjieeeluuuughhh! Maar wel bitloos? Hypocriet. 

Al wordt ze af en toe wel weer met bit gereden, maar dan met een heeeeeele zachte hand. Dusch. Ik ben lekker paardenmishandelaar 
als mijn poown zou aangeven dat ze liever met een pelham op volle kracht wordt gereden, dan zou ik ook overstappen.
heeft allemaal zo zijn redenen. Dus ik ben gebombardeerd tot NH-freak...
Probleem is natuurlijk dat het voor háár heel leuk om met haar hoofd een kilometer in de lucht te lopen, maar voor haar rug is dat toch wat minder. Zie dat je paard maar eens wijs te maken 
maar leaseknollie
ik heb niks tegen bitrijden zolang het netjes gebeurt
weet niet of daar m'n paard een plezier mee doe.
alle manegepaarden zijn blootvoets (op eentje na, die staat voor op ijzers om medische redenen geloof ik )

maar dat is ie wel. Op 1% room na vegan
Ik durf die van veganisme niet eens aan te klikken, ben bang dat ik dan ga huilen.