Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Viel me niets tegen, was erg lekker.

Wel lekker gegeten, maar volgende keer weer Yume
robincera schreef:Ook vielen de sushi's soms nogal snel uit elkaar, mijn soja saus bakje was een slagveldWel lekker gegeten, maar volgende keer weer Yume
Denk dat maar weinig mensen dat doen omdat het een beetje lastig is, ik doe het zelf ook niet. Is een beetje ver-Westert iets, net als wasabi door de soja mengen....dat "hoort" eigenlijk ook niet.
(tenminste, waar ik was)Nouka schreef:robincera schreef:Ook vielen de sushi's soms nogal snel uit elkaar, mijn soja saus bakje was een slagveldWel lekker gegeten, maar volgende keer weer Yume
Daarom "hoor" je ook eigenlijk alleen de vis in de sojasaus te dippenDenk dat maar weinig mensen dat doen omdat het een beetje lastig is, ik doe het zelf ook niet. Is een beetje ver-Westert iets, net als wasabi door de soja mengen....dat "hoort" eigenlijk ook niet.
Woensdag weer naar Genki
gabyfedde schreef:Hallo!!! Ik kom hier zomaar even binnenvallen. Ik schaam me er een beetje voor hier, maar heb nog nooit ècht Sushi gegeten (en dat terwijl terwijl ik een visfreak ben). We willen binnenkort eens in de buurt (Scheveningen/Den Haag) sushi gaan eten, maar dan natuurlijk wel bij het beste restaurant. Iemand tips?
Kristie schreef:gabyfedde schreef:Hallo!!! Ik kom hier zomaar even binnenvallen. Ik schaam me er een beetje voor hier, maar heb nog nooit ècht Sushi gegeten (en dat terwijl terwijl ik een visfreak ben). We willen binnenkort eens in de buurt (Scheveningen/Den Haag) sushi gaan eten, maar dan natuurlijk wel bij het beste restaurant. Iemand tips?
Als je wat terug leest staan er lijstjes met sushi restaurants en wat er goed/slecht aan is!

In Japan heb ik altijd geleerd dat het eigenlijk 'niet hoort', maarja ... heb het daar inderdaad ook mensen zien doen. Tis wel makkelijker natuurlijk dan steeds een stukje wasabi op je sushi te doen, en dan moet het ook nog onder de vis (bij nigiri dan) dus moet je hem eerst uit elkaar halen