Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lalidan schreef:Ik heb 'iets' dat mijn sla en bosuitjes aan het opeten is..... Geen idee wat, zie geen slakkensporen, verder ook geen beestjes te bekennen, andere planten ernaast doen het, maar dit komt op en verdwijnt dan 's nachts weer. IK heb voor de zekerheid al slakkenkorrels gestrooid, maar tot nu toe lijkt dat niet te helpen. Van de week dan maar voor de zoveelste keer opnieuw planten, kijken of ik nog een ander stukje kan vinden, misschien dat dat helpt. Iemand nog andere tips/ ideeën?
Ossie96 schreef:Veel mensen met kennis over groeten hier in dit forum dus de unieke kans om mijn vraag hier tenstellen!
Graag zou ik willen weten wat zo'n beetje de tijd is voor tuinbonen. Vandaag hadden ze het niet bij de supermarkt. Wil uiteraard graag vers, geen 'troep' uit pot/blik![]()
Ik hoor graag van jullie!
mirim schreef:Vangen en als je het op kan brengen ze een kopje kleiner maken. Mijn ding is het niet, maar ik weet wel dat mijn moeder ooit zo'n plaag in de moestuin heeft gehad en nadat ze ze eerst altijd weer ergens anders uitzette ze ze uiteindelijk allemaal heeft doodgetrapt ( met een slag in haar maag)