Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Mag ik nou eens een dommevraag stellen? Ben ik nou de enige die bij het lezen van eieren splitsen, al gelijk afhaakt? Ik heb het om heel eerlijk te zijn nog nooit geprobeerd maar volgens mij is dat een rotklus....
Lielle schreef:Avondeten laat ik gewoon de aardappelen weg, en eet ik vlees en groente, vaak gewokt. Verder mag ik dus wel boekweitpasta dus dat is mijn alternatief voor gewone pasta. Ovenschotels kunnen ook prima met alleen vlees en groente, dus dat vind ik eigenlijk nog het makkelijkste. Het moeilijkste vond ik het ontbijt op vakantie in Spanje, na een paar dagen heb je de chorizoplakjes en gekookte eieren wel gezien. De US daarentegen heeft uitgebreide keuze voor een omelet dus dat was weer simpel.
Echwel schreef:Ik doe het gewoon op de vunzige manier![]()
Breek het ei gooi het in mijn hand en laat de eiwitten weglopen tussen mijn vingers....
Als ik veel fut heb doe ik het idd met twee eierhelften..
Je kunt van Tupperware ook een eierscheidertje kopen...
*pakt stukje kaastaart*
Ilse schreef:Waah ze hebben me hier wijs gemaakt dat je helemaal geen groente mocht in de 1e fase![]()
Op de Atkins site staat dat alleen maar sla, olijven, andijvie, peterselie, zuring (?), bieslook, venkel, selderij, radijs, komkommer, wilof, champignons, peper en alfafakiemen (?) mag in de 1e fase.
Verwarring
Ilse schreef:Die is al onderweg vanaf bol.com, dus tot die tijd even op internet verder zoeken
listiglistje schreef:Ilse schreef:Die is al onderweg vanaf bol.com, dus tot die tijd even op internet verder zoeken
Even aanmeldenhttp://www.atkinsforum.info/forum/
mijn gids op het internet, werkt super!