Die zien er idd erg lekker uit! heb ze even opgeslagen. Helaas heb ik alleen maar een beetje standaard ingrediënten. Dus denk dat ik gewone koekjes ga bakken en die decoreren ofzo. Ik heb alleen geen bakpapier.. hoe ga ik dat doen
Mensen die met de ikea blanda bakken; welke blanda grootte gebruiken jullie? Ik heb best een kleine, maar voor een taart voor ongeveer 12 mensen? Maak er ook nog cakepops naast
Vanmorgen appelflappen en kersenflappen gebakken voor de visite van vanmiddag. Kersenflap zelf niet geproefd, maar was goedgekeurd door de visite, dus die zijn wel voor herhaling vatbaar.
Winxz_Bas! Wacht met smart op het stroopwafelrecept!
Morgen maar eens aan de slag met brownies bakken zonder pakje, ik ben benieuwd. ^^
Yasmine
Geplaatst door de TopicStarter: 18-08-11 18:40
Ik had op deleukstetaartenshop een pak van 1kg witte besteld, merkloos, maar die was echt niet fijn. Laatst had ik gekleurde van Funcakes en die is echt heerlijk om mee te werken!
Loop ik de Slegte binnen, ligt daar zowaar het Hummingbird Bakboek, nieuw, voor maar 12.50! Die ging dus mooi mee naar huis. Ik heb weer een voorraad recepten om te gaan maken. Maar nu eerst: brownies!
Wat doen jullie met alle baksels die overblijven? Ik ben namelijk niet van plan om alles zelf op te eten.. meestal neemt mijn moeder wat mee naar haar werk