Ik moet namelijk ook 10 cc's maken met spongebob en nou had ik op i-net een plaatje gevonden waar allemaal verschillende spongebobgezichtjes op stonden. Dus ik dacht: uitprinten, uitknippen en opplakken Maar jij hebt dus nog geen printer
edit: En pb nou ff waar je wooooooont, dan gooi ik morgen even dat vormpje/stempeltje bij je door de buuuuus
Chernique
Geplaatst: 08-07-10 20:59
wauw. wát een goddelijk koekje .. Ben er gewoon stil van
Ik ben trouwens blij dat het na het weekend weer wat gematigder wordt met de temperaturen (hopelijk); dan kan ik maandag/dinsdag met goed fatsoen aan de slag
Chernique
Geplaatst: 08-07-10 21:15
Ohja? ;o Ik hoorde juist dat het heel erg heet werd, en dat er misschien wel een hittegolf aankwam?
Ghehe, ach het scheelt wel iets ja Ach.. deze 2 weken blijft het sowieso nog bloedheet.. zal niet echt veel verandering in komen ben ik bang
MamaMiesje
Geplaatst: 08-07-10 21:31
Ach ik doe gewoon 'hennig an'; morgen biscuit bakken en de vriezer in, maandag snijden/vullen/afsmeren* en dinsdag bekleden. En ik heb vullingen die geen dijkje nodig hebben en ik ga afsmeren met witte chocopasta, dus ook geen gedoe met te zachte/smeltende botercreme.
* Dat kan toch wel? Vulling wordt aardbeien+bbr en Monatoetje. Blijft toch wel goed tm woensdag?
Daar is ze weer hoor, ik heb weer een vraag. *schaam*
Ik heb zo'n boltaart vormpje van Ikea gekocht, van metaal. Uit de vorige toppic's begreep ik dat jullie deze gewoon in de oven zetten. Maar krijg je het boltaartje wel goed uit deze vorm? Smeer je het extra in met boter? Of gebruik je er bakpapier in, dat deed iemand op internet, maar dan is mijn vraag hoe krijg je dat er fatsoenlijk in.
Ik doe altijd eerst invetten en dan ook nog twee stroken bakpapier
Mayo
Geplaatst: 09-07-10 09:41
i_my_horse schreef:
Mayo schreef:
Hoe haalde je het van de tafel?
Met zo'n Taartschep heb ik het losgemaakt en daarna met m'n handen opgepakt maar toen begon het te scheuren. Ik denk dat het Miss aan de ingredienten ligt
Zou kunnen Maar misschien ook wel te dun uitgerold?