Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brittol schreef:De videotheek bij ons heeft alle B&J smaken. Is wel een euro duurder volgensmij, maar ik heb in iedergeval volop keuze!
Mischien moeten jullie het eens bij de videotheek proberen?
X_Michelle_X schreef:Jaa! Maarrrr... Ik had in londen rijst crispy dingen, gepofte rijst korrles (als onbijt, jeweetwel, netzoiets als de creusli en meusli, maar dan alleen die rijst.) van kellocs heb je ze met chocola of honing, maar daar hadden ze gewone..
Ben vandaag naar supercoop geweest.. kon ze nergens vinden![]()
weten jullie waar ik ze kan kopen? )
Meliszy schreef:Mona schepijs!! En dan het liefst caramel... Echt heerlijk, ronde bakken met lekker zacht ijs en lekkere vloeibare caramel. Wat mis ik dat zeg... Heb al een keer een mail gestuurd naar mona en die vertelde dat er te weinig verkocht werd en dat ze het ijs daarom uit de schappen hebben gehaald. Ik zou er ook best wel wat voor over hebben om weer eens zo'n lekkere bak ijs te krijgen:p
Ulala schreef:Nakisha schreef:Panda chocolade ontbijt.Van die kleine koekjes die je net als cornflakes in melk kon doen. Ohhh, die waren HEERLIJK...
Zo wat ben ik blij dat jij die noemt! Echt niemand in mijn omgeving kon zich die beertjes voor in je melk herinneren, dacht al dat ik gek werd...![]()
Die mis ik echt... of tenminste, de smaak in mijn herinnering
Hier de link van de reclame: http://www.youtube.com/watch?v=8Wp_tpY_jK0
X_Michelle_X schreef:Jaa! Maarrrr... Ik had in londen rijst crispy dingen, gepofte rijst korrles (als onbijt, jeweetwel, netzoiets als de creusli en meusli, maar dan alleen die rijst.) van kellocs heb je ze met chocola of honing, maar daar hadden ze gewone..
Ben vandaag naar supercoop geweest.. kon ze nergens vindenweten jullie waar ik ze kan kopen? )
s1993 schreef:X_Michelle_X schreef:Weten jullie of de ben & jerry ijs atlantic (ofzo) nog ergens te koop is, en waar? Ik heb het 1 x gehad, is ijs met witte chocola en marsmellow (weet niet hoe het geschreven hoort te worden) stukjes. zoooo lekker![]()
![]()
.
Kan het alleen niet meer vinden, was toen in de supercoop hier, maar nu niet meer, ook niet bij pizzaria (waar ze best veel soorten hebben)..
baked Alaska?
Witte chocolade in de vorm van ijsberen?
Die hebben ze hier nog wel bij de plus....
Ik kan Phish Food van B&J's niet meer vinden
Ik vind het trouwens echt stom dat hier niet ergens
een winkel in de buurt is die gewoon 20 soorten
Ben &Jerry's verkoopt, alle supermarkten hier hebben ongeveer dezelfde
Mirjamsel schreef:X_Michelle_X schreef:Jaa! Maarrrr... Ik had in londen rijst crispy dingen, gepofte rijst korrles (als onbijt, jeweetwel, netzoiets als de creusli en meusli, maar dan alleen die rijst.) van kellocs heb je ze met chocola of honing, maar daar hadden ze gewone..
Ben vandaag naar supercoop geweest.. kon ze nergens vindenweten jullie waar ik ze kan kopen? )
Ik zocht ze voor m'n vader en vond ze bij de Lidl. Maar dan wel in een kleinverpakking. Je weet wel, zo'n verpakking dat je veel meer smaken hebt..
Sannanasje schreef:X_Michelle_X schreef:Jaa! Maarrrr... Ik had in londen rijst crispy dingen, gepofte rijst korrles (als onbijt, jeweetwel, netzoiets als de creusli en meusli, maar dan alleen die rijst.) van kellocs heb je ze met chocola of honing, maar daar hadden ze gewone..
Ik zocht ze voor m'n vader en vond ze bij de Lidl. Maar dan wel in een kleinverpakking. Je weet wel, zo'n verpakking dat je veel meer smaken hebt..
Meliszy schreef:Mona schepijs!! En dan het liefst caramel... Echt heerlijk, ronde bakken met lekker zacht ijs en lekkere vloeibare caramel. Wat mis ik dat zeg... Heb al een keer een mail gestuurd naar mona en die vertelde dat er te weinig verkocht werd en dat ze het ijs daarom uit de schappen hebben gehaald. Ik zou er ook best wel wat voor over hebben om weer eens zo'n lekkere bak ijs te krijgen:p