Ja ik heb hem gemaakt, al is er een behoorlijke bom ontploft, zal dalijk even fotos maken en straks even plaatsen i'm so happy ik heb wel op safe gehouden, straks fotos
nadita
Geplaatst: 11-02-10 15:00
Whaaah, mijn biscuit is ingezakt. Nu heb ik twee platgeslagen tieten...
Wat kan ik fout gedaan hebben? Snap er niets van. Ze rezen tot boven het schaaltje, de oven is afgelopen, ik haal ze eruit en ze zakken als plumpuddingen in elkaar
Temp en baktijd waren gelijk aan de vorige keer. 10 min. gemixt...
Sjimmy
Geplaatst: 11-02-10 15:02
Rustig af laten koelen in de oven. Met deur op een kier/half open.
nadita
Geplaatst: 11-02-10 15:06
Sjimmy schreef:
Rustig af laten koelen in de oven. Met deur op een kier/half open.
Heb ik gedaan. Maar ze zijn nu maar ongeveer 4 cm hoog meer. Het lijken wel eierkoeken
LetsgoKelly
Geplaatst: 11-02-10 15:08
Suprice_Iris
Geplaatst: 11-02-10 15:09
Haha, hoop niet dat dat bij mij straks ook gebeurd, hij staat nu in de oven.. ben benieuwd... hoelang laten jullie hem afkoelen
nadita
Geplaatst: 11-02-10 15:09
Platter dan plat, ik kan ze iig maar een keer doorsnijden om te vullen:
had je de oven op juiste temperatuur, even veel beslag zoals het hoort de tijd, dit zijn eigenlijk de enigste waardoor het kan gebeuren, verder zie ik geen reden, of puur toeval, oja de oven open gemaakt bijv te vroeg of te lang openghouden
Ooh ik kan niet wachten tot ik een keer een taartje ga maken! Ik ben nu 'blokjes' aan het maken omdat ik zometeen chocotelegram ga maken voor valentijn maar marsepein is echt superleuk om mee te werken! (en ik begin het zelfs lekker te vinden... vond het eerder nooit lekker maar nu af en toe even een randje wat eraf valt snoepen, haha nou begint het lekker te zijn! )