[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wendy15

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:25

Tnx voor de knufs Lachen
Ik had het gewoon totaal niet zien aankomen En al helemaal niet dat hij de ene dag nog zo superlief is en van me houdt en blablabla en de volgende dag de knop om heeft gezet dat ie niet met me verder wil. Het doet gewoon zooooo pijn Verdrietig Vooral de avonden, ik wil gewoon alleen maar in z'n armen liggen en dat kan niet meer Verdrietig Van de zomer wilde hij ringen met me uitzoeken.. Ik heb die ring al die tijd omgehad en nou is ie af.. maar omdat ik 'm zo lang heb gedragen zie ik de afdruk er nog van en wordt ik er de hele tijd aan herrinnert, en het voelt kaal, ben 'm steeds kwijt.. Ik snap het gewoon niet Dat het zomaar opeens voorbij is Verdrietig

En ook voor iedereen die verder even een knuffel nodig heeft Ach gut Ach gut Ach gut

Wat apart AS, vervelend dat je eerst zieker wordt, maar als je daarna maar opknapt toch?!!

Ik heb om 3 uur een bordje met wat paëlla wat m'n moeder voor me bewaard had van gister gegeten en 2 bekers water gedronken.
Zometeen weer even proberen wat weg te krijgen Bloos

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:29

Ja idd hopelijk knap ik daarna flink op, zodat ik de laatste 20 weken op school gewoon mee kan doen, en dan volgend jaar alleen de eerste 20 weken.. hopelijk gaat school daarmee akkoord.

Wel een aantal problemen deze week jaa.. Vriendjes zijn?
Voor iedereen wie het nodig heeft: Ach gut

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:33

idd hopen dat dat kan Ja Zou wel fijn zijn!

Ik zit er over te denken om zo'n lamp te kopen
http://gezondheidswinkel.ed.nl/product/ ... ight-3308/
Heb toch elk jaar onwijze last van een winterdip, en als er dan zoiets bovenop komt kan ik er gewoon echt totaal niet mee omgaan Alleen twijfel om zo'n lamp te doen of een wake up light.. Wake up light is toch meer om makkelijk wakker te worden? Maar niet echt om een paar uur per dag aan te doen zeg maar?

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:40

@ Wendy: sorry, heb geen ervaring met die lampen dus daar kan ik je helaas niet mee verder helpen!!

Ik heb (gelukkig) nooit last van een winterdip. Ik ken wel veel mensen wie het hebben, maar dat zijn al bijna bejaarde (70+)

Je komt er vast weer bovenop meid!! Ach gut

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:27

Wendy Ach gut

Pashon heeft zich verveeld vandaag op dr werk, vreselijk is dat!

Angelique, snap je beslissing wel! als je wat kwijt wilt ofzo, kan je pb'en he!

Zo, ook weer thuis, middagje bij oma geweest, net bij presentatie van broertje geweest, alleen de presentatie niet gezien Clown mn zusje liep mn broertje zo op te naaien, dat hij heel raar ging reageren, en dat doet ie dan automatisch ook naar andere mensen (hij is licht autistisch) dus zijn weggegaan, want vind het zielig voor hem als zijn eindcijfer lager zou zijn omdat mn zusje het voor hem zit te verpesten eigenlijk Nagelbijten / Gniffelen
want hij kan er zelf ook niets aan doen, en weet ook gewoon dat hij best fatsoenlijk die presentatie kan geven, maar niet als hij eerst 10 minuten gejend is Nagelbijten / Gniffelen

Uiteindelijke dagplanning:
O: yoghurt met muesli
T: krentenbol
L: pistoletje filet americain, banaan
T: plak ontbijtkoek
T: paar speculaasjes Nagelbijten / Gniffelen
D: aardappels, biefstukje, snijbonen

Nog halfuurtje met de hond op stap geweest, dus beweging ook weer gehad (en nog gruwelijk spierpijn Nagelbijten / Gniffelen )

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:47

Nou, mijn planning is tot aan het eerste middagtussendoortje goed gegaan..:
O: glas goedemorgen light, banaan, rijstwafel
T: rijstwafel, plak ontbijtkoek
L: 2bb gelderse gekookte, 1 bb smeerkaas 20+
T: rijstwafel
T: appelflap en een paar m&m's
D: halve foccacia olijf/paprika, bakje appelmoes

we hebben laat gegeten, had enorme honger, maar na die halve foccacia werd ik misselijk... voor de vitamientjes toch maar een schaaltje appelmoes genomen..

Ben nog steeds misselijk, dus duik zo lekker mn bedje in Lachen

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 21:51

Tnx voor de knufs weer Lachen

Wat lúllig voor je broertje ingrid! Is het verder wel goed gegaan? Lachen

Ik heb net een half bordje boerenkool gegeten Ja Met een klein stukje worst en wat spekjes, en geen jus Lachen
Krijg veel te weinig binnen op het moment, maar probeer iig de warme maaltijd wat te eten en aan het begin van de dag als ik er aan denk. Kost gewoon echt nog moeite om wat eten of drinken weg te krijgen. Heb de laatste paar dagen aan m'n verdriet toegegeven, maar moet morgenochtend weer even een paar uurtjes werken, dus denk dat ik zo wat bach bloesem druppeltjes neem zodat ik hopelijk niet zo onrustig slaap Bloos Moet morgen zijn spullen maar eens bij elkaar gaan zoeken. Vanmorgen werd ik wakker en zag ik onze tandenborstels naast elkaar boven de wastafel liggen, zijn van die kleine dingetjes die onwijs veel pijn doen Verdrietig Gelukkig geeft ie me de tijd om die dingen te doen als ik er aan toe ben Lachen

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:16

Ingrid, was hier op de veluwe wel glad, lag ook aardig wat sneeuw (nou ja voor in nederland dan he Knipoog )

Wendy dikke Ach gut

Paulien, ken ik niet... maar weet wel waar de formido/Bol zit... (toch vlakbij de welkoop daar?) maar dat is best een eindje lopen naar die stal (wisentweg)! Vanaf daar naar CAH is ruim een kwartier en dan moet je nog een stukje verder, wisentweg in en dan is het ook nog een stuk lopen op die weg...

Angelique, snap dat je nu niets meer persoonlijks op internet gaat zetten. Ben wel benieuwd of je nog een goed gesprek hebt gehad en alles nu uitgepraat is? (mag via pb,en als je er niets over wilt zeggen kan ook uiteraard)

Zo ik ben echt zooooo actief geweest vandaag! Ik wilde dus met 't OV gaan vandaag naar t werk (moest 5.45 weg fietsen naar t station) maar bedacht me onderweg... waarom ga ik niet gewoon helemaal fietsen.. dus ik dat maar gedaan... nounou viel me wel tegen de heenweg! 13 km voornamelijk omhoog! Maar ja terugweg was wel relaxed.. En nog langs stal geweest op de terugweg. Even gelongeerd, samen met een paard van een stalgenoot. Ging nog goed ook en ze hebben nog even lekker staan knuffelen Lachen

Dus al met al gewoon 30 km gefietst Lachen gelukkig is de meeste gladheid weg nu.

Morgenochtend stukje in het bos stappen met stalgenoot. Wel leuk, want heb al een week weinig kunnen doen door dit weer. Alleen beetje longeren in 't binnenbakje..

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 22:29

Sizzy schreef:
Mijn dagplanning vandaag:
O: 2 bb met filet americain pesto
t: appel
L: 2 bb met sandwichspread
t: 1 bb met sandwichspread
D: spaghetti met tomatensaus, gehakt en groenten
t: klein stukje speculaas

Bew: niks bijzonders, vanavond wat oefeningen

Dit was het voor vandaag Lachen

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:02

oh bah Wendy, kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt! niet fijn Ach gut

Presentatie van broertje ging verder wel ok geloof ik, dus dat is wel fijn!

Zo, vroeg op, maar dan kan ik tenminste vóór school nog even wat dingen doen waar ik gister niet aan toekwam!
Oeps ook wel zielig, hadden even niet gezien dat we een wasmand met gestreken wasgoed voor de voer en waterbak van de hond hadden gezet, dus die heeft daar heel de nacht niet bijgekund, zag het net pas, hij had ook wel dorst Clown
niet zo best, gelukkig kan ie wel wat hebben Knipoog

Planning voor vandaag:
O: yoghurt met muesli
T: timeout koekje
L: 2 bb filet americain, 2 bb 25+kaas
T: appel
T: banaan
T: timeout koekje
D: gebakken aardappeltjes, groente

Weer pas laat thuis, dus wel veel tussendoortjes smiddags Lachen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 09:30

morgen dames!

kom later vandaag bijlezen ben nu niet in the mood. heb de hele nacht geen oog dicht gedaan ben nu zo gaar als ee klontje Nagelbijten / Gniffelen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:11

Zo, ik heb een dag geen tijd om te lezen en het is gelijk kommer en kwel hier! Eerst maar even een algemene big hug dan. Lachen

@Wendy: Hoe is het met je? Ik kan me ontzettend goed voorstellen dat je het heel moeilijk vind. Moet ook eerlijk zeggen dat hij het je niet erg makkelijk maakt door te zeggen dat er nog wel liefde is, maar dat hij er gewoon geen zin meer in heeft. Het is ontzettend moeilijk om tot iemand door te dringen als hij of zij dat niet wilt. Daar gaat zo ontzettend veel energie in zitten, en vaak voor niets.

In ieder geval een knuffel voor jou! Ach gut

Oh ja: Wake up light is idd alleen voor het makkelijker wakker worden. Als je last hebt van een winterdip zal deze je daar niet echt bij helpen.

@Angelique: Kan me goed voorstellen dat je niets persoonlijks meer wilt posten hier. Vind de reactie van je vriendin wel erg hard, ik hoop dat je haar intussen wel hebt kunnen spreken. Voor ons is het heel erg logisch om dingen te bespreken met ‘digitale’ vriendinnen, zoals je dat ook met gewone vriendinnen zou doen maar… Ik weet uit ervaring dat mensen die niet (veel) internetten dit heel moeilijk vinden om te begrijpen. Misschien dat ze daarom ook zo boos was. Maar goed, daar ben je natuurlijk niet mee geholpen.

Ook voor jou een dikke knuffel! Ach gut

En nog even aan de meelezer: Ik vind je ontzettend zwak, stakker ben je. Lachen Had dan in ieder geval nog het lef gehad om je bek open te trekken tegen Angelique..

@AS: Hoewel ik me kan vinden in de uitleg van de homeopaat, vind ik het toch wel spannend klinken hoor.. Eerst ziek worden voordat je beter wordt. Maar aan de andere kant, als je al zo lang aan het kwakkelen bent.. Keep us updated!

@Pashon: inmiddels al een beslissing genomen?

Even in z’n algemeenheid: Mijn PB box staat open hoor! Never a problem Lachen

Ontbijt: Brinta met geitenmelk, krenten en honing. Actimel
T: Ontbijtkoek
Lunch: ….. moet ik nog even over nadenken
T: Ook nog even over nadenken Haha!
Diner: ?

Haha, lekker duidelijke dag zo.

Zit een beetje in dubio over m’n paard. Ze staat inmiddels onder 600gr + 100gr halsstuk, maar haar oren zijn nog steeds koud en ook op de hals voelt ze niet lekker warm. Nou zal ze zich waarschijnlijk wel gaan aanpassen door meer haar aan te maken, maar ik wil eigenlijk niet dat ze daar energie in steekt. Ik zit er dus over te denken om haar in de stalbandages te zetten.. Wat me tegen staat is dat ik dan wel een beetje een barbiepaard idee erbij krijg..

Verder is ze wel goed gezond, ze glimt als een spiegel en is vrolijk etc.. Ze valt normaal heel snel in in de winter. Dat is nu niet het geval, dat zal ook te maken hebben met het feit dat ze al maanden merriebrok bij krijgt..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:22

thanx voor alle knufs. jullie een dikke knuf terug.
heb mirella nog steeds niet gesproken helaas...

gisteren heeeeeel slecht gegeten. was doodmoe na slechts 4 uur slaap en barste de hele dag van de honger:
o: yoghurt met muesli
t: -
l: 5 krackers smeerkaas
t: 2 krentenbollen
t: wit bolletje kaassoufflee
a: klein bordje bami z. satesaus
t: 6 mandarijntjes
t: 1 krentenbol

vandaag balansdag:
o: 1 krentenbol
t: 1 krentenbol
l: 2 bruine bolletjes kaas
t: zzzzzz
a: wokschotel

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:24

WW: 57,9... toch weer onder de 58, maar had volgens planning nu op 57,2 moeten zitten...

Planning:
O: glas goedemorgen light, rijstwafel, banaan
T: rijstwafel, plak ontbijtkoek
L: 2 bb gelderse gekookte, 1bb slankie smeerkaas
T: 2 rijstwafels
D: is een verassing, eet bij schoonmams..

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:34

sanne, hoezo volgens de planning?
ik vandaag niet gewogen, gisteren 68.7 dus dat gaat langzaam weer beter.

sok, gewoon inpakken. als je paard het koud heeft moet je d'r aankleden vind ik!

kus voor wendy. hou je taai meid.
die lamp helpt niet tegen een winterdip. kan je beter 2x per week onder de zonnebank gaan.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:36

ik heb via valtaf.nl ingevuld dat ik in maart weer op mn oude gewicht wil zitten (52), maar dat is misschien iets te hoog gegrepen...

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:37

dat is wel snel. dan heb je nog 4 maanden om 5 kg te verliezen. alhoewel, moet haalbaar zijn

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:39

Misschien gaat het vanaf volgende week beter, ga morgen voor het eerst bodypumpen, en de kans is groot dat ik een abbo op de sportschool neem, onbeperkt sporten (fitness/groepslesse) en sauna en zonnebank... Lachen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:51

Als je al vrij slank bent zou ik er niet op rekenen dat je nog veel afvalt als je gaat sporten. Helemaal als je gaat pumpen niet, want dat is erg gericht op spierkracht. En spieren wegen zwaarder dan vet. Slanker wordt je dus wel, maar veel lichter niet vermoed ik.

@BA: Moet me maar gewoon over het barbieidee heen zetten dan. Haha! Vanmiddag gelijk maar even bandages en lappen halen. Big momma komt niets te kort, dat blijkt wel weer.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:52

ik ben niet slank hoor sok, zeg maar gerust volslank...

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:52

Maar doe je dan de gehele dg bandages om? Ik zou bang zijn dat dat te warm wordt om de beentjes

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:53

Volslank is ook slank. Haha! Geloof mij maar, als je lekker gaat pumpen en fitnessen maak je gewoon spiermassa aan. Ik spreek uit ervaring. Voordeel is wel dat hoe meer je je spieren ontwikkelt, hoe meer ze verbranden, ook in rust. Ja

Ik vond pumpen altijd lekker om te doen, en je ziet er ook vrij snel resultaat van.

Ja, die bandages gaan de hele dag om. Dat het te warm word ben ik niet zo bang voor met goede onderlappen. Ze staat toch stil de hele dag. Als ze in de molen gaat 's ochtends gaan ze natuurlijk wel af. In de benen zitten weinig spieren, en pezen hebben een een hoog temperatuurregulerend vermogen.

Ik vind bandages tijdens het werk niks, maar op rust wil ik me er wel aan wagen. Ja
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 26-11-08 10:56, in het totaal 1 keer bewerkt

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:55

nouja, dan ga ik niet voor het afvallen, maar voor het strakker/slanker worden...

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:56

Sok, ik zou het niet standaard doen. Met het erg koude weer misschien, maar bandages kunnen ook meer schade aanrichten dan je lief is!

Overigens heeft Vlim nu soms 200gr. op met zijn dikke wintervacht, hij heeft het ook koud Nagelbijten / Gniffelen Exstalpaard...

WW: 68,5. Volgens mij was dat het vorige week ook, ben ongesteld. Was dit weekend zelfs over de 70kg...

Ik ga morgen naar de sauna Haha! Heb er al helemaal zin in! Trouwens ook erg nodig, ik kwam er gisteren tijdens rijles achter dat ik mijn linkerbil niet meer kan ontspannen, en dus maar op 1 bil kan doorzitten Tong uitsteken Ik ga dus ook maar weer op de bal oefenen Lachen

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-08 10:57

Dat is ook de beste instelling. Haha! Iig voor mij wel, je gaat je anders gauw blindstaren op de cijfers.

Ooh, sauna is lekker!

Goed aangelegde bandages kunnen imo weinig tot geen schade aanrichten als het paard stil staat. Tijdens het werk ben ik er idd absoluut geen fan van.