Nou, gisteren bij de Xenos die rvs bolvorm gehaald. Die van 20 cm was geen 1 euro, maar voor 3 euro vond ik hem nog goedkoop, dus nu kan ik eindelijk ook boltaartjes maken.
Morgen ga ik samen met mijn moeder op terugweg uit leeuwarden langs Zoet, het slechtste wat ik kan doen, maar ja, zowel mijn marsepein als mijn rolfondant is op en 3 januari maak ik in elk geval een taart voor mijn zus en tussen 25 december en 5 januari zijn ze dicht. Dus ik moet wel. Ben wel benieuwd voor welk kapitaal ik nu weer ga uitgeven, al is het het einde van een dure maand, dus hopelijk scheelt dat
Ik merk inderdaad ook wel dat als je dit te vaak doet dat je er op een gegeven moment gewoon zat van bent. Daarom neem ik heel bewust geen opdrachten aan. Af en toe maak ik er een voor iemand, maar echt niet elke maand en zelfs eens in de twee maanden zou mij geloof ik te veel worden. Maar tis nu al een tijdje terug en heb er nu wel weer zin in, vooral omdat ik nu die bolvorm heb en dus weer eens wat anders kan uitproberen!
Maar ik zie hier steeds wel hele mooie dingen langskomen, jeetje, wat een creativiteit zeg!