[HK]Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op die

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luuz

Re: Geen koek en chips,maar een strakke bips! Bokkers op dieet#5

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:45

Moschino: heel goed dat je je wat aantrekt van het commentaar. Meer eten kan echt geen kwaad Knipoog
Flevogirly: Jeetje ik heb echt met je te doen. Je wilt zo graag en je schema ziet er ook zo goed uit. Als jij een tinker tot je beschikking hebt die ook met 2 mensen kan lopen denk ik idd dat dat ene uurtje per week dat jij erop rijdt echt geen kwaad kan. Zolang je idd maar goed meegeeft en niet gaat zitten bonken zoals iemand hier eerder aangaf. Succes! Ik ben benieuwd naar het advies van je chirurg. Ben je door je diëtiste doorverwezen? Wat vond zij dan van je eetpatroon en beweging?

Welterusten Myra!! Ik ga zo ook maar eens Knipoog Viel vanmiddag in slaap boven mn leerwerk..

lana_te

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:47

denice schreef:
lana_te schreef:
ja mss is praten Lachen

en die wafel idd Huilen maar ik ben blij voor mijn ontbijt! heb wel moeten stampen zeg Bloos!

maar eigelij kzeg ik dat liever niet tegen me moeder Knipoog gaat ze weer lopen zeuren tegen de familie dat ze ook op dieet wil omdat ik dat doe Bloos! (en ze is echt veel zwaarder of mij... dus heb geen zin in een dieet moeder die alles voor ons anders koopt dan voor de man)

waarom niet? als jij gezonder wilt eten zou ik niet zo moeilijk doen..

ja is wel zo. Bloos ag het is het proberen waard Haha!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:47

Luuz, een 'normaal' iemand moet 5tot 12 boterhammen op een dag hebben... Ik denk dat jij een van de weinigen bent die het hier goed doet zo! Als je je misselijk, moe of slap gaat voelen moet je wel even je eetschema aanpassen maar als je je goed en fit voelt is het allemaal in orde, eigenlijk is het belangrijkste in een dieet: luister naar je lichaam!

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:49

Luuz schreef:
Moschino: heel goed dat je je wat aantrekt van het commentaar. Meer eten kan echt geen kwaad Knipoog
Flevogirly: Jeetje ik heb echt met je te doen. Je wilt zo graag en je schema ziet er ook zo goed uit. Als jij een tinker tot je beschikking hebt die ook met 2 mensen kan lopen denk ik idd dat dat ene uurtje per week dat jij erop rijdt echt geen kwaad kan. Zolang je idd maar goed meegeeft en niet gaat zitten bonken zoals iemand hier eerder aangaf. Succes! Ik ben benieuwd naar het advies van je chirurg. Ben je door je diëtiste doorverwezen? Wat vond zij dan van je eetpatroon en beweging?

Welterusten Myra!! Ik ga zo ook maar eens Knipoog Viel vanmiddag in slaap boven mn leerwerk..

Ga ik in mee Moschino! Gewoon goed blijven opletten bij het paard, maar een tinker kan ook echt wel wat hebben (ook die van 1,61 m). Lachen

Dat slapen boven leerwerk ken ik haha Knipoog

Milou90

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:52

Gáááp ik ga ook maar eens slapen!
Vannacht al heel slecht geslapen en vandaag drukke dag gehad Knipoog
Weltruste iedereeeen! Doei!

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:56

Slaaplekker!!
(Wat een gemiste actie om te zeggen dat ik hier minder zou komen trouwens Clown )
Stiekem toch een beetje aan dit topic verslaafd Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 20:56

Luuz: dankjewel, ik zou daar wel beschikken tot kunnen hebben. Ik kan al gewoon niet veel bewegen (denk dat ik hierdoor ook ben aangekomen) omdat ik gewoon pijn heb in mijn knie (kruisband is afgescheurd op een haartje na door dus) en doet gewoon zeer met sporten... Ik weet bijna zeker dat ik hierdoor ben aangekomen, kan haast niet meer sporten enzo, dat is gewoon vervelend! Behalve fitnessen en paardrijden, dat gaat wel. Fietsen ook, lopen helaas wat minder.

Ik ben doorverwezen door mijn eigen huisarts (pas op 24 september, liep er al vanaf januari: hij wou dat ik er goed over na dacht enzo). Mijn diëtiste wilt me graag begeleiden, en weet ook dat ik veel heb geprobeerd en ze wilt me steunen (dat is wel heel fijn) Lachen.

Ik ga ook slapen, ik ben moe, en ik voel me al iets minder *** maar ach moet niet erger worden he? (Als ik niet ga slapen word het erger omdat ik dan gewoon te moe word enzo).

Liefs van Paulien

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:01

Ohhh!
Ik kan het echt niet laten. Ik zit hier met een ernorme stapel aan huiswerk die ik via email moet sturen omdat het vandaag voor 12.00 snachts moet worden ingeleverd. EN daarna mag ik ook nog een Frans toets gaan leren! Bloos Stress! Maar kan het niet laten om elke keer af te dwalen naar dit topic!

Flevogirl; Ik vind inderdaad ook dat je gewoon door moet gaan met rijden, zo te horen ben je geen beginner meer die het paard te veel in de weg loopt. Vraag anders een keer of je instructrise er even op wil letten, hoe de tinker loopt als jij erop rijdt.. Knipoog
En succes met de maagband! Ik wou het vroeger ook altijd, maar zou het uiteindelijk toch niet aandurven.. Bloos

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:04

Welterusten allemaal, morgen weer een nieuwe dag.... heb vandaag veel gelezen over stress, verdriet en wanhoop....Ik ben nog gewoon aan het werken hier dus als iemand nog zijn hart wil luchten Knipoog

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:25

Nou, ik heb net heerlijk gesport. Haha!

En een goeie dag vandaag, eventjes ter controle door een kcal teller gehaald: 2110 kcal.
Netjes dus Lachen

Haha, LA, ik zie net dat jij een link naar een topic uit 2005 in je onderschrift hebt staan. Tong uitsteken

En idd, ik ga met Pascaline mee, er zijn hier heeeeeeeul veel dames die veel en veel te weinig eten. Sorry meiden, maar honger of geen honger, te weinig eten is gewoon superongezond.
Laatst bijgewerkt door Pantykous op 01-10-07 21:27, in het totaal 1 keer bewerkt

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:27

heey, pascal en ieder ander ik heb al paar bladzijdes terug gezegd dat ik hier niet meer wil komen om af te vallen maar vindt het zo gezellig hier dat ik maar blijf reageren en toch me dagjes weer heel erg ga controleren, maar vinden jullie het heel erg als ik hier nog voor de gezeligheid kom ben onder ander een beetje topic verslaafd en het is in dit topic zo gezellig.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:30

Relaxed sok, dat doe je goed! Hoever ben jij eigenlijk met afvallen, ook aan het stabiliseren toch?

Ukje, te gezellig hier he, ik hang hier ook al 3 topics lang rond.... vind het ook wel erg fijn om mijn dagen te plaatsen/plannen....

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:34

Oh, ik ben totaal niet meer bezig met afvallen eigenlijk. Sinds ik merkte dat ik nu bijna 5 kilo zwaarder ben en slanker als ben als toen ik dus 5 kilo lichter woog Tong uitsteken let ik daar niet meer op.
Ben nu gewoon bezig met gezond eten en leven en mezelf een lekker wijf te vinden. Knipoog

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:36

ben ik weer weet gewoon nu al dat mijn dag morgen slecht gaat worden in de zin van weinig eten verders ik heb echt geen zin om in me nest te gaan liggen.

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:44

Waarom weet je dat nu al dan?

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:47

Ukje, jij mag zéker blijven Knipoog Ik hoor hier ook helemaal niet thuis en kan het ook niet laten om niet te komen Clown

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 21:51

Planning morgen;
O: 3 crackers (achterham), plak ontbijtkoek
T: evergreen
L: ?
T: yoghurt
A: snijbonen, aardappels en vlees
T: appel

Beweging: uur fietsen, 1.5 uur wandelen.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:04

Ellow, net vet wezen sporten, heerlijk... ga zo nog ff de hond uitlaten en dan slapen..zal me morgen ff wegen, ben benieuwd

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:07

Maar krijg je dan niet wat meer overzicht in je situatie als je hier post Pascaline?
LJ, Sizzy en ik bijvoorbeeld, wij eten doorgaans wel genoeg. Haha!

Ook Mocca is vaak Haha! netjes, en vast nog wel meer die ik nu even vergeet.

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:08

Ik vind het ideaal... ik vul ook elke dag caloriechecker in, niet om calorieen te tellen ofzo, maar om te kijken of ik nu te weinig of teveel eet oid

Manuella23

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:13

Ja, sok, inderdaad, aan jullie eetschema's kan ik wel wat 'goeds' zien maar de laatste tijd kwamen er redelijk wat slechte eetschema's bij, dit is niet aanvallend bedoeld op de nieuwkomers ofzo, maar het eetgedrag van enkele nieuwen is gewoon slechter dan dat van mij... En dan denk ik soms, ach als zun zo weinig kunnen eten kan ik dat ook Bloos Hoewel ik net nog een half pak chocovlokken heb binnengewerkt Bloos Vanaf morgen weer écht netjes...

snoeppapier

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:14

Ik heb het een tijdje heel streng bijgehouden, maar het werd haast een obsessie Nagelbijten / Gniffelen
Nu weet ik vrij goed in te schatten op hoevel kcal ik zit en maak ik me ook niet zo druk om 100kcal meer of minder Ja

Vanmiddag bij de bloedbank geweest voor m'n keuring om donor te worden, tijdens bloed afnemen nergens last van, maar nu toch beetje slapjes/moe. Geen idee of dat nu van het bloed afnemen komt of gewoon vermoeidheid, vaag Clown
Ben trouwens op het eerste gezicht topfit, ijzergehalte was keurig en bloeddruk ook, altijd leuk om te horen Vork

Eten was goed vandaag:
O: 2 crackers ananasjam, plak ontbijtkoek, glas jus d'orange
T: pakje sultana
L: 2 boterhammen smeerkaas20+
T: banaan & sinaasappel
D: stamppot andijvie met spekjes en een gehaktbal Vingers aflikken
T: handje kruidnootjes Tong uitsteken
T: schaaltje yoghurt

Verder 20 min gelopen, wat gewinkeld, 20min gefiets en buikspieroefeningen gedaan Ja

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:14

O; 2 boterhammen. 1x dlight jam. 1x slankie of rosbief.
T; mandarijn
L; Yoghurtje. Boterham met pindakaas. plakje ontbijtkoek.
T; Liga Evergreen
T; stuk appeltaart, verjaardag.
A; Hutspot. Leids ontzet Haha! Voor de mensen die dat niet kennen > Grote kermis! Iets met geschiedenis, maar iedereen eet hutspot.
T; ?? Zal wel snoepen zijn.. Bloos

Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:17

Ik moet iedere dag dwars over die kermis fietsen nou Huilen van het lachen En ik kan er niet eens heen Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Fleur op 01-10-07 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-07 22:18

Fijn dat je fit bent Mae, dat is niet iedereen de laatste tijd. Haha!
Ik hou het al een paar maanden niet meer bij, het aantal kcal, kan het nu ook goed inschatten. Ik let ook meer op de voedingswaarde nu, en of ik wel genoeg van alles binnenkrijg enzo. Ja

@Pascaline: Ja, dat begrijp ik wel. Dat had ik een poosje hier, zat iedereen te snoepen en dan had ik zoiets van: ja als zij het ook doen dan ...........

Maar voor jou is het natuurlijk moeilijker omdat je die stoornis hebt.