Kayla schreef:Jamy schreef:Ja maar weet je hoe weinig caloriee er in gezonde dingen zitten? Komkommer, paprika, fruit, bijna niks!
Precies, daarom kan je daar niet van leven! Calorie-arm is trouwens zeker niet gelijk aan gezond hoor, sterker nog het is ongezond om weinig calorieen binnen te krijgen.
Maar ik geloof dat bepaalde adviezen niet echt geloofd/aangenomen worden, dat hoeft ook niet, maar het is alleen maar goed bedoeld, want ik heb niet echt het idee dat sommigen hier er enig idee van hebben wat gezond voor ze is en wat niet.
Ow dat wist ik niet

Maar goed weet je wat het is bij mij, als ik meer ga eten nu wordt ik zwaarder en als er iets is wat ik niet wil is het dat wel. Ik bedoel ik snap heel goed wat jullie allemaal zeggen maar ik zit er gewoon mee dat ik er niet uitzie zoals ik wil en dat telt meer mee en als ik dus meer eet en zwaarder wordt voel ik me gewoon klte. En dat is misschien allemaal heel zielig en dom maar zo is het.
Als avond eten gaar vlees gegeten met beetje jus en 2 flinke opscheplepels snijboontjes. Als toetje een of andere yoghurt, was erg lekker! En drna nog veel kersen en 2 pruimen.
Heb vanavond nog gesport, zou eigelijk dansen maar dat was alleen maar foto's bekijken van de voorstelling van zaterdag en napraten dus ik dacht mooi ga ik nu ff bewegen