Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChantalSmook schreef:Gister uiteindelijk best net dagje voor een tweede kerstdag. stuk netter qua porties bij de gourmet en niet veel sausjes. Rest van de dag ook netjes gegeten. Komt ook omdat het zoveel allemaal was eerste kerstdag en nog vol zat. Merk dat ik nu ook nog geen eetlust heb. Gegeten omdat ik moest eten van mezelf i.v.m. werk/fietsen er heen. Na het wekr naar Den Bosch. Ga naar the voice of holland in concert. Gratis kaartjes voor gekregen. Dus van te voren lekker wat eten en zal daar nog wel een wijntje pakken.
O: 45 gr havermout/lijnzaad/melk
T: Appel
L: 1,5e plak Roggebrood met zuivelspread, 1 tomaatje en komkommer
T: Peer
A: Uit eten, eigenlijk wil ik gewoon iets van zalm eten. veel vlees afgelopen dagen i.v.m. de feestdagen en ben gek op vis en eigenlijk niet zo'n vleeseter. Kijken of dat lukt. Verder zal dat wel met salade/groente en frietjes met mayo worden.
T: Een/paar wijntje(s)
B: 50 minuten fietsne, half uur wandelen
Horse_xx schreef:Mooi lijstje fleur!!
O: 45 gr havermout, chiazaad, lijnzaad, kaneel + stukje zelfgebakken banaan brood
T: Appel, 5 druiven
L: Magere kwark, met pecannoten, cashewnoten, paar cranberriy's en wat quinoa + Stuk bananenbrood
T(Na het sporten): 85% pure chocola stuk, sinaasappel, wat wortelen en paprika, stukje bananenbrood met pindakaas
A: Salade op het werk met gegrilde kip, paprika, tomaat, zwarte olijven, komkommer, augurk
B: 2 u KT en 3,5 uur werken straks (Subway)