Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sting schreef:@annetje: Hoe komt je cake zo nat? Want als ik je beschrijving lees is het bijna alleen maar ei en wat banaan voor het vocht. Toch?
Annetje schreef:Ik eet al een tijdje in de ochtend havermout. Het probleem Is alleen dat ik het niet echt lekker vind. Mijn buik wordt er gelukkig wel blij van.
Ik heb nav dit topic eens kaneel erdoor gedaan en dat was alweer erg lekker! Ik maak het meestal gewoon met water in een pannetje en dan zit er minder smaak aan dam wanneer ik het met melk maak, maar als ik het met melk maak is de buik weer iets minder blij. ...
Ik roer er meestal vlokken of bruine basterd suiker doorheen. Ik ga dat cakeje om eens proberen!
Caelum schreef:Heb ook havermout gekocht, vond het geen succes![]()
Ik had het zo gemaakt:
Havermout
Melk
Appel
Rozijnen
kaneel
Maar het smaakt heel vies, denk dat het deels komt omdat ik niet zo'n mega grote fan ben van melk. Waarmee kun je het anders doen? Niet te ingewikkeld graag met een of andere amandelmelk ofzo
Caelum schreef:Heb ook havermout gekocht, vond het geen succes![]()
Ik had het zo gemaakt:
Havermout
Melk
Appel
Rozijnen
kaneel
Maar het smaakt heel vies, denk dat het deels komt omdat ik niet zo'n mega grote fan ben van melk. Waarmee kun je het anders doen? Niet te ingewikkeld graag met een of andere amandelmelk ofzo