En die roosjes, hoe spuit je die? Ziet er chique uit!
Ben hele tijd helemaal niet bezig geweest met taarten maken, laatst een workshop gedaan bij De Taartwinkel (leuke actie via Social deal
), en weer alles in huis om taarten te versieren
Mijn vraag is, wat rekenen jullie voor een taart, biscuit 20 cm doorsnede, gevuld met jam en banketbakkersroom, bekleed met marsepein?
Heb namelijk een paar vragen gekregen, vind het leuk en aangezien ik geen super prof ben wil ik geen hoofdprijs vragen maar wel de onkosten er uit.
Hoe berekenen jullie dat?
Ik wil dus een taart voor haar maken, maar dan met een vrouw in lingerie er op die heel sensueel haar trenchcoat open gooit, heb al een beetje een ontwerpje bedacht maar nu heb ik een plan van aanpak nodig! Ik moet een beetje creatief doen omdat ik heel beperkt keukengerei heb. Ik heb geen mixer (wel een blender, haha) en ook geen cakevorm en heb nu even niet de centjes om die nog voor zaterdag te kopen!
Of nouja proberen.... 
Icing komt eronderuit, daat wat sprinkles ingedaan maar zit er nog niet heel mooi uit, maar was ook de eerste keer dat ik dat gebruikte net zoals fondant..
). Ik heb dus nodig biscuitmix! Zit daar alles al bij in of moet er nog meer bij in verder?
kennen jullie me nog