Taarten Decoreren XVIII

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 13:22

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 13:57

Kinke schreef:
_O- _O- _O-
Geweldig Ingrid, ben benieuwd of de doos zolang dicht blijft :D

De doos is open en kan zo kijken als ik wil, maar heb het nog niet gedaan (met heel veel moeite := ) en ga het ook echt niet doen.
Vandaag gaan mijn zoontje en vriend alles inpakken, dus dan kán ik al niet meer kijken :D

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:34

Ingrid, ik heb diep respect voor jou!!

Ik had mezelf waarschijnlijk niet kunnen bedwingen,... hihihi

Weet even niet meer van wie die taart met die sneaker erop was, maar die is wel gaaf zeg!!!
Hartstikke leuk!
Aparte kleuren ook!
Edit: van Kinke dus! :D

dancertje

Re: Taarten Decoreren XVIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 18:11

Ja ik twijfel met het opnieuw doen het was een verjaardagscadeautje dus de prijs eigenlijk nog niet naar gekeken.

@ingridB gelukkig he dat ze vandaag dan gaan inpakken:P

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:34

Jawel, alles is veilig ingepakt :D . Ze hebben 10 cadeautjes ervan gemaakt ipv alles in 1 pakje te doen, dus kan gaan uitpakken straks :=

Zag bij DLt een taart staan van de zak van sinterklaas. Kreeg meteen het idee om dit met een cc te gaan doen.
Moet voor een volgende bestelling van 20 sinterklaas cc wat voorbeelden maken van sinterklaas en de zak dus vanmiddag
de keuken maar weer eens ingegaan :P .

Had deze net door gemailt naar de vrouw die ze besteld heeft ( de foto dus hé :D )en ze was zo enthousiast hierover dat ik hem maar even laat zien hier ;)

Afbeelding

Ik heb de cc uit het papiertje gehaald en omgedraaid en op een lapje marsepein gelegt en deze zeg maar
'ingepakt'. Zie hier en daar nog wel wat dingen die beter/anders moeten, maar ze vond hem geweldig :j dus kan alleen
maar beter worden dan! :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:38

Leuke cc en knap hoor dat je jezelf zo in kunt houden en niet stiekum even kijkt als ze er niet zijn!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:58

Die zak van Sinterklaas is echt leuk!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:01

Heel leuk Ingrid, en wat knap dat je je kan beheersen :') .

Klein vraagje over de meeting: wat doen we met mensen die nog nooit in een van de topics hebben gepost, maar wel willen komen? :o

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:20

Heel cretief zo die zak Ingrid! Lijkt mij ook superleuk om eens te proberen!

Maakt mij niet uit Rinske, maar aangezien je niet heel veel ruimte hebt voor heel veel mensen lijkt mij? Topic meeting is ook wel gezellig, want die mensen spreek je al best wel een tijd :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:21

Ja dat dacht ik ook Milan_lover, zag namelijk volgens mij al iemand voorbij komen waarvan de naam me totaal onbekend voorkomt :P . Maar ik heb niet onbeperkte ruimte idd. Moet waarschijnlijk ook wel een kleine vergoeding betalen voor het huren, maar dat bespreek ik nog wel even met de eigenaresse (ik huur die ruimte namelijk ook voor workshops).

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:23

Ja, begrijpelijk, en het leek mij eigenlijk ook wel gewoon een topicmeeting?
Maar ik snap pest dat er een vergoeding tegenover staat, lijkt mij ook dat het handig is als iedereen gewoon zelf spulletjes enzo meeneemt?

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:27

Bij mij was ook al de vraag gerezen wat daarmee te doen :o
Als er niet zoveel mensen in de ruimte passen ben ik bang dat die als eerste afvallen. Het is immers ontstaan vanuit het idee met de mensen uit dit topic een keer samen te frobelen. Het is jouw ruimte dus jij bepaald hoeveel er kunnen komen en wat mij betreft heb jij daarin het laatste word.

Vanavond een beetje met RI aan het klooien geweest, krijg er nog niet echt feeling mee :n

Valina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:28

Yep, eigen spullen meenemen en ik vind het totaal geen probleem als we een bijdrage doen voor de huur hoor!

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:32

Ik zag dus ook dat er iemand wou komen waaarvan ik de naam nog nooit had gezien hier.
Het lijkt mij het 'leukste' als we voor de eerste meeting de mensen doen die hier echt met taarten
bezig zijn en ook posten om elkaar te leren kennen en van elkaar te kunnen leren :j
Niet dat de andere niet welkom zijn hoor :o , maar snap je wat ik bedoel? Van mij mag iedereen erbij zijn maar de ruimte
is beperkt bij jou en anders komen er straks 'vreemde' en de mensen van dit topic zouden dan niet kunnen komen.

Hoop niet dat ik mensen nu kwets wat ik zeg, maar het is goed bedoeld hoor :j en kan het niet anders uitleggen :D

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:41

Mij kwets je er niet mee hoor, lees al lang mee en heb nu 1x mijn creaties laten zien.
Ben dit weekend vreemd gegaan en heb op verzoek een appeltaart gebakken, manlief vindt de cc erg lekker maar wilde dat weer eens bij de koffie, dat was al weer zo lang geleden kreeg ik te horen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:42

Maar jou kennen we wel hoor meggiemeg :D . Jij post toch wel meer in dit topic :D ?

Milan_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:43

Maar als er niet genoeg plaats is dan gaan jullie voor hoor, ik zit toch wat minder in het topic als jullie :) Ik hoor het wel :)

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:46

Oh joh, denk dat ik wel 15-20 mensen kwijt kan hoor :) . Dus moet toch lukken! Ik heb niet zoveel ruimte nodig als normaal :') (beeld je in: ontplofte keuken :') ).

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:48

ik zou zeggen eerst de mensen die mee posten in het topic...
een bijdrage in de kosten is geen probleem en eigen spullen mee ook niet....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:48

Gewoon lekker met de actieve posters gaan meeten hoor :j

En als jullie een topic op BM aanmaken (of hebben jullie dat al gedaan?) gewoon [BESLOTEN] in de titel zetten. Moet goed komen dan :)

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:49

ik zal dinsdag even de laatste creaties laten zien...

Ik had een kleine stapeltaart gemaakt en erbij gezegd dat de doos dus niet dicht kan. Hebben ze doos wel helemaal dicht gedaan en is de taart compleet geplet, ondanks dat ik de taarten heb verkocht, deed het wel een beetje pijn. Ik heb er zo mijn best op gedaan en dan pletten ze de taart gewoon...

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:50

Rinske schreef:
Oh joh, denk dat ik wel 15-20 mensen kwijt kan hoor :) . Dus moet toch lukken! Ik heb niet zoveel ruimte nodig als normaal :') (beeld je in: ontplofte keuken :') ).

Zo dan heb je wel een grote ruimte :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:51

Oooooh wat zonde Sinelia!! :oo

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:52

Hahaha sorry moet er toch wel een beetje om lachen, hoe dom is dat := :') .
Ik doe trouwens nooit een doos om een taart. Ik zet ze altijd op een plateau waarna ik er van die cadeaufolie omheen doe. F*ck voedselveiligheid :') (grapje :P ).
Laatst bijgewerkt door Rinske op 20-11-11 23:03, in het totaal 1 keer bewerkt

IngridB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 22:53

Sinelia schreef:
ik zal dinsdag even de laatste creaties laten zien...

Ik had een kleine stapeltaart gemaakt en erbij gezegd dat de doos dus niet dicht kan. Hebben ze doos wel helemaal dicht gedaan en is de taart compleet geplet, ondanks dat ik de taarten heb verkocht, deed het wel een beetje pijn. Ik heb er zo mijn best op gedaan en dan pletten ze de taart gewoon...

Oh dat is ook lekker slim van die mensen zeg :(
Snap dat het toch wel zeer deed, Je doet zo je best en stopt een hoop tijd erin en die mensen houden daar totaal geen rekening mee
en pletten zo de taart |o .
Erg jammer dat sommige mensen het besef niet hebben wat een werk het is om een taart te maken.
En lekker lomp om een taart te kopen en m dan te pletten :D zonde van het geld toch!