Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esgaroth schreef:Ik vroeg me eigenlijk nog af waar jullie alle TIJD vandaan halen om al dat lekkers te maken. Ik bedoel: hebben jullie geen baan? Is niet verkeerd bedoeld hoorMaar ik heb vaak alleen in de avond tijd om een biscuit te maken, en in het weekend bekleden!
BrittKitt schreef:Ik heb ook bijna geen tijd om te bakken en dat vind ik wel erg jammer hoor! Maar daarnaast is er ook niemand om hem op te eten bijna, mijn moeder eet geen taart eigenlijk en kan slecht tegen suiker, mijn vader zie ik te weinig en eet ook maar weinig en mijn hele schoonfamilie is altijd op dieet
En mn collega's al helemaal
En ik vind het zonde om te bakken voor de vuilnisbak..
Je blijft iig goed bezig chocobroodje! Lijkt me moeilijk, ik weet wel hoe het was toen ik ruim 3 maanden mijn rechterarm niet kon gebruiken, werd er hartstikke gek van en ben blij dat ie het weer (bijna) helemaal doet. Helaas doet ie dat dus niet bij jou. Heb wel ooit wat gelezen en gezien over PTD, heb je altijd pijn er aan of alleen met beweging? Wordt het bij jou ook nog minder waarschijnlijk of zal je er altijd zoveel last aan blijven houden?
(als je het vervelend vind dat ik vragen stel moet je het zeggen hoor, ben altijd veel te nieuwsgierig)
chocobroodje schreef:Mijn vriendje heeft een hekel aan de mixerDat ik taarten maak is prima maar die t*ring herrie........ Hebben jullie daar ook last van?
chocobroodje schreef:Trouwens vanaf woensdag heeft de lidle wat bakspullen waaronder een soort sugar gun in de aanbieding.