Ik ben mijn bakkwaliteiten op dit moment aan het verbreden. Er staat nu een cake met chocola in de oven, straks na het afkoelen moet er nog chocoglazuur overheen. Mjam! Vriendje verrassen als hij straks thuiskomt (ik zit met overwerkte hooikoortsvoelsprieten thuis )
cheeky
Geplaatst: 08-07-10 14:55
Hahaha jij ook... ?? Ik ook,, pffff,, zit niesend op de bank met een verstopte jeukende neus... moet nog op de fiets naar het dorp naar de bank...
Pfff, schei uit. Ik werk ook nog op een kantoor zonder airco, het is er serieus al de hele week 29 graden, zonder overdrijven! Nu hebben we sinds een paar dagen van die grote waaiers aanstaan. Fijn hoor. Het hele kantoor heeft vloerbedekking, er wordt slechts 1x per week gestofzuigd, en ik heb ook een huisstofmijtallergie. Plus dus hooikoorts. Nee, dat maakt het er allemaal niet beter op. Dus ik blijf lekker thuis, moeten ze maar eens iets fatsoenlijks op kantoor regelen. Pffff.
Ontopic : de cake is klaar! Oef, hij ziet er echt lekker uit! Straks nog het glazuur erover, en smullen maar! Dat vind ik overigens wel het nadeel van al die heerlijke taarten! Dat je alles nog op moet eten! Echt gezond is het allemaal niet
OMG, dat ziet er zondig lekker uit! Heb je daar een recept van?
astriidj
Geplaatst: 08-07-10 15:39
Dat ziet er heerlijk uit Chernique!
Mams was net bij de Pipoos er daar krijgen ze ook taartspulletjes binnen. Wel duur, een kilo marsepein voor 9,95
Everyone
Geplaatst: 08-07-10 16:31
Mayo schreef:
Hoe haalde je het van de tafel?
Met zo'n Taartschep heb ik het losgemaakt en daarna met m'n handen opgepakt maar toen begon het te scheuren. Ik denk dat het Miss aan de ingredienten ligt
Whaaa die ziet er lekker uit.. Net even 10 euro gespendeerd in de winkel,, is niet veel maar toch leuke dingentjes gehaald... Ben mijn RandomReader kwijt.. Dus ik kan niks online bestellen.... pffff...
Ik heb het in een ovenschaal gemaakt, alleen ik kwam erachter dat ik toch net even wat meer chocolade nodig had Gelukkig had ik nog nog wat repen in de kast liggen, dus die heb ik er gewoon bij gedaan!