Zucht mijn zus had me van de week betrapt toen ik een eitje aan het eten was en toen vroeg ze of ik er 1 kon missen. Vervolgens zei ze dat ik dan wel een nieuwe kreeg deze week. Dus ik gaf haar een ei met de mededeling dat ik een ei met witte vulling terug wil. Komt ze gisteren aan met een ei met bruine vulling. stom.
Ojee door dit topic heb ik de melkversie gekocht en net voor het eerst gegeten... dit wordt een nieuwe verslaving geloof ik M'n zus heeft er ook al 2 op dus binnekort snel nieuwe halen denk ik haha!
En hier zijn ze op Ik ga mijn best doen niet nog een doosje te kopen
prugelpiet
Geplaatst: 06-03-15 21:56
NJAMMIE!
miekel92
Geplaatst: 09-03-15 12:41
Ik liep er zaterdag tegen aan.. Dus ook meteen een doosje meegenomen (ik wilde eerst meer meenemen maar dat leek me niet zo verstandig, gezien het feit dat zo'n doosje snel leeggegeten kan worden )
BaileyMix
Geplaatst: 09-03-15 18:32
Ik heb het ook lang kunnen weerstaan, vooral omdat ze zo duur zijn. En ik zag toch allen bruine vulling. Nu stond ik vanmiddag voor het eerst in een Kruidvat filiaal (om te werken) en daar hadden ze echt meeega veel witte, die buurt heeft duidelijk de eitjes nog niet ontdekt Dus nu eindelijk m'n eerste doosje van het jaar En ik zag dat m'n moeder ook al een doosje had gekocht, maar daar ben ik maar zelden... Maar er wacht dus nog een doosje op me...
Hier ook weer de heerlijke eitjes gekocht! Ik zag eerst alleen die met de bruine vulling, toch maar de dichte dozen nagekekenm en jawel heerlijke witte vulling! Maar ik laat het bij 1 doosje: 2 eitjes voor mijn verloofde en 2 voor mij
Ik koop deze eitjes toch al heel wat jaren, maar nog nooit meegemaakt dat die met witte vulling uitverkocht zijn. Lokale Kruidvat had net nog negen doosjes... en maar 1 wit. Schande!