Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mayo schreef:Nathalie1981 schreef:Misschien domme vraag, maar bc wordt toch ook gemaakt met water?Maar verhoudingsgewijs héél weinig. Op 100 gram poedersuiker, 100 gram mix en 250 boter zit maar 200ml water in en meestal doe ik iets minder omdat ik er nog Patidess aan toe voeg. Maar met banketbakkersroom is het 200 gram poeder en 500ml water, dat behoudt veel meer vocht.
LetsgoKelly schreef:Als het ook van rvs is zou het wel moeten kunnen denk ik? Het lijkt me dan alleen wel moeilijk om hem eruit te halen inderdaad.
LetsgoKelly schreef:Klinkt leuk tryntsje!
Oke.. niet lachen, maar ik denk dat mijn biscuit klaar is. Ik heb alleen mijn twijfels of hij is gelukt. Het is iig zeker dat ik er teveel heb in gedaan.![]()
http://img.photobucket.com/albums/v460/ ... G_0186.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v460/ ... G_0187.jpg
woldhoeve schreef:een vraagje ik wil graag een poging doen om Pigs in the mud te makenNu wou ik dat zaterdag doen, en hem kado doen aan iemand die woensdag jarig is. Dus wou de biscuit eerst in de diepvries doen, is dit wel een goed idee, wordt hij niet moeilijk te snijden als ik hem weer ontdooit heb? Of misschien kan ik hem bevroren snijden.
Wat zouden jullie doen?
Diana_Mabel schreef:Hoe maak je die stippen op de oililly taart?
Mijn cake komt ook zo uit de ovensnijd hem meestal bij dan komt het goed.
Gisteren mijn philips mixer met standaard in gebruik genomen echt MEGA! terwijl de mixer stond te draaien kon ik de botercreme al maken met de andere mixer en de banketroom ideaal ben veel snelle klaar. Nu kon ik marsepein kleuren toen de taart in de over stond echt tijdwinst.
Mayo schreef:Lisette03 schreef:marjolein even een blonde vraag van mij tussendoor, als je de inhoud van een bakblik met water vult, om zo de inhoud te bepalen, vul je hem dan helemaal tot aan het randje van het blik, of tot 2/3 net als je mix??
Om en nabij 3/4 hou ik aan, dan worden ze wel lekker hoog
Diana_Mabel schreef:Hoe maak je die stippen op de oililly taart?
Diana_Mabel schreef:Gisteren mijn philips mixer met standaard in gebruik genomen echt MEGA! terwijl de mixer stond te draaien kon ik de botercreme al maken met de andere mixer en de banketroom ideaal ben veel snelle klaar. Nu kon ik marsepein kleuren toen de taart in de over stond echt tijdwinst.
Mayo schreef:MamaMiesje schreef:@Wereld: mooi hoor!
Ik vergeet altijd een "leuk plankje" te maken
Heb ik ook nog nooit gedaan, ik heb wel het papkapier en folie er voor liggen, maar ik heb alleen snijplanken en die geef ik niet weg en om nou speciaal steeds plankjes te laten maken is ook zo wat