[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Pashon

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 13:58

heb me net maar even nieuwe afslankpillen besteld.
heb hiervoor druppels gebruikt, maar die werken niet meer
hopen dat ze werken, kosten genoeg Nagelbijten / Gniffelen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:02

welke heb je besteld dan pashon?

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:06

http://www.vitamust.nl/nachtslank3.html

hiervoor heb ik detoxykal gehad en slimmingdrops.
detoxykal is op plantaardige basis maar werkte heel goed, maar werd ik op de een of andere manier immuun voor. zelfde met slimmingdrops.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:07

Is dat wel een goed idee als je zwanger bent? Plantaardig of niet...

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:14

daar zeg je wel wat wind, ik weet het niet. afvallen is natuurlijk nooit verkeerd mits het normaal gaat niet te snel enzo.

nou gister heb ik nog even met vriendlief gepraat over de zwangerschap, eerst zegt ie we laten het komen en dan laat ik me helpen zodat het niet weer kan gebeuren. vervolgens zegt ie 5 min later dat ie achter me staat welke beslissing ik ook maak. damn wat heb ik hier nou aan? helemaal niks!

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:16

Stel nu dat je het weg laat halen en je later als je het wel in de planning hebt niet meer wanger kan worden dan vergeef je het jezelf nooit weer denk ik. Anders toch nog eens een goed gesprek met je vriend praten. het beebje is tensoltte van jullie samen

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 14:18

dat bedoel ik dus ook, het is ONZE beslissing niet die van mij alleen. tuurlijk moet ik het zwaarste doen enzo maar het is ook van hem. afentoe word ik helemaal gek van zijn antwoord, hij probeerd het te ontwijken omdat hij het zelf ook niet echt weet maar ja kan wel blijven ontwijken maar daar word niemand beter van.

*ziet een auto parkeren zal er dan toch een klant komen vandaag

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:03

Doei! Mezelf eindelijk m'n bed uit kunnen slepen Bloos Kan alleen maar huilen en nergens zin in of energie voor
Ga nu maar even bijlezen

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:12

wendy wat is er meisje mag via pb

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:22

SaNNeS88 schreef:
Hoe komt het dan Wendy, dat je zo kloote voelt? Of heb ik daar overheen gelezen?

Kan het nu wel op bokt zetten want het is nu definitief. M'n vriend heeft het gisteravond uitgemaakt. Woensdag was er 'opeens' de twijfel, hij wilde het uitmaken. Toch maar een weekje bedenktijd. Donderdagochtend weer helemaal lief, gewoon een kus voor ie naar het werk ging enzo. Donderdagmiddag was ie opeens boos en wilde me niet meer zien of spreken. Donderdagavond kwam ie mijn spullen terugbrengen, veel gepraat. Hij zou het weekend lekker met de mannen gezellige dingen gaan doen en gewoon kijken of ie me zou missen.. Het weekend nog een paar smsjes over en weer heel koel net als naar vage vrienden ofzo Scheve mond Zondagavond hem gesmst of ie zondag of maandag avond wilde praten.. Zondag wilde hij niet, maandag zou ie wel even zien. Maandagavond een smsje dat ie er geen zin in had om te praten. Ik er toch op aangedrongen want voelde de bui al hangen. Wat blijkt, zaterdag heeft ie al tegen zn ouders en vrienden verteld dat het uit was.. Maar hij heeft tot gisteravond mij met hoop laten zitten Verdrietig Gisteravond veel gepraat, ik heb zitten huilen als een klein kind Bloos Hij heeft nog wel gevoelens voor me, wil wel vrienden blijven, wil nog best samen uit eten of film kijken of weetikveelwat, hij wil ook altijd voor me klaarstaan, maar hij wil m'n vriend niet meer zijn. Het doet hem wel pijn, want hij voelt nog wel voor me, maar wíl het gewoon niet meer. Hij is bang om gekwetst te worden als hij me te dichtbij z'n hart laat komen. Hebben een hele moeilijke periode doorgemaakt, ik heb hem overal ingesteund. Toen hij zwaar overspannen thuis zat (wat hij niet wil toegeven en geen hulp voor wil zoeken) heb ik hem laten uithuilen, naar hem geluisterd en geprobeerd oplossingen te zoeken. Nu is alles mijn schuld dat hij pijn heeft, want door mij is al z'n zorgvuldig weggestopte pijn van vroeger weer bovengekomen. Hij is zelf compleet in de war. En nu wil ie vrij zijn. Van de 1 op de andere dag heeft ie ontslag genomen op zn werk.. (waar ie al 6 jaar werkt) en hij heeft het uitgemaakt met mij. Hij wil alleen maar weg, wat ie wil weet ie verder niet Het is beter zo dat weet ik, maar het doet zoooo pijn. Mijn eerste vriendje heeft alle vertrouwen bij mij stukgemaakt, me onwijs veel pijn gedaan en meerdere opzichten. Hij is de eerste die ik weer in m'n hart heb durven toelaten en vlak nadat ik dat gedaan heb zet ie me zo aan de kant. M'n moeder zegt dat het een hopeloze strijd is, dat vechten voor iemand die zn hart sluit voor iedereen die te dichtbij komt toch al een verloren strijd is. En dat is ook wel zo..
Details kan en wil ik verder niet op bokt zetten Wie wil weten hoe of wat mag een pb sturen, maar ook voor hem wil ik verder de echt persoonlijke dingen niet zo op internet kwijt

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:24

Jemig Wendy da is niet niks. Wel stom dat die het eerst tegen anderen zegt dat het uit is en dan pas tegen jou. Als je meer dingen kwijt wilt PB staat open.

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:25

Bah Wendy, geen wonder dat je je niet lekker voelt. Ach gut

Wat een hoop ellende in dit topic deze week.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:34

Naja hij zei woensdagavond al dat ie het wilde uitmaken, maar hij twijfelde nog, was bang dat ie me ging missen. Daarom zou hij een weekje bedenktijd nemen. Donderdagavond wilde hij het opeens wel definitief uitmaken. Heb gezegd dat als het uit was dat dat het ook echt was en dat het niet na een paar weken weer goed zou komen dan, maar dat als hij een weekje rust wilde dat ik hem dat wel wilde geven. Dat wilde hij wel.. Ben allang blij dat ik niet van 1 van z'n vrienden heb gehoord van "Joh is 't uit?" ofzo.. Hij maakt zich wel zorgen om me omdat ik er zo stuk van ben. Net in de pauze van z'n werk heeft ie ook nog even gebeld om te vragen hoe het gaat. Aan de ene kant vind ik dat fijn, en aan de andere kant heel moeilijk Bloos Het stomme is dat ie dus gisteravond wel zei dattie me gemist had dit weekend en veel aan me had moeten denken en dat ie nog wel gevoelens voor me heeft, maar hij wíl het gewoon niet meer, en dat maakt het zo moeilijk om los te laten Bloos

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:37

knuf voor wendy.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:42

Tnx Lachen
Jij de eigenaresse van je verzorgpaard al gesproken? Ach gut

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:44

ik zeg daar niets meer over op het i-net, sorry.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 15:48

Kan ik begrijpen Ja Als je iets per pb kwijt wilt ben je welkom he Lachen

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:05

Ik heb zin in een appelflap Vingers aflikken , en ik moet zo een half uur op het station wachten (naast de AHtoGo en de Kiosk) Verdrietig

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:15

Wat een problemen deze week hier.. Bloos!
Wendy dikke knuffel voor je, als je nog meer verdriet kwijt moet mag je altijd PB'en.

Zelfde geldt voor Angelique meid!

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 16:23

Ach Wendy Ach gut wat ontzettend kaa uu tee. Sterkte meis!

Wilde net gaan spuien over wat voor een rukdag ik heb, maar bij jouw troubles (en van die van BA!) valt het in het niet! Had vanmorgen volgens mij beter in mn bed kunnen blijven liggen onder de dekens met de gordijnen dicht. Zij zijn groot en ik is klein!

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 17:01

jeetje meiden!!! voor jullie beide staat natuurlijk ook mijn pb box open! kop op hé Knipoog

ben er weer van het werk, heb uiteindelijk verder niemand gehad heb maar gewoon afgesloten was er flauw van. Boos!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:03

Angelique, sorry overheen gelezen! KNUFFELLL!!!

Wendy, jeetje wat naar voor je meis. Sterkte!

Mijn PB box staat ook altijd voor jullie open lieffies.

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 18:43

Ik heb mij vandaag precies aan mijn dagplanning kunnen houden Lachen

Ik heb nu een korreltje die ik morgen moet innemen, en als het dan 'goed' is wordt ik eerst zieker, en dan moet mij lichaam er tegen gaan vechten om beter de worden
De homeopate houd het toch op pfeiffer, maar ze denkt dat mijn lichaam niet voldoende reageert om het virus is even flink aan te pakken.
Vandaar dat ik nu vanaf morgen een *** week ga krijgen, omdat ik als het goed is alleen maar zieker wordt, dan moet ik vanzelf zonder medicijnen opknappen, en dan als ik weer opgeknapt ben moet ik het 2e korreltje innemen, dan wordt ik weer ziek, niet zo erg als de eerste keer gelukkig, en dan moet het toch een héél stuk opgeknapt zijn als ik dan weer aan het beter worden ga.
Nou hoop dat het een beetje duidelijk is!

Willen jullie mee duimen Lachen ??

Pashon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:20

heb je al eens bloed laten prikken dan op pfeiffer?
heel veel sterkte, succes en beterschap de komende tijd meid!

wij hebben net, runderkarbonade gehad met doppies en gebakken aardappels.
heb me vandaag wel weten te verzetten tegen de bitterballen Haha!

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-08 19:23

@ Pashon: Ja ik ben deze zomer ( vanaf juli ) al 5 of 6x wezen bloedprikken. Van de laatste keer moet ik nog uitslag krijgen.
Maar ze kunnen telkens niks vinde, en dus volgens de homeopate zegt dat ze het niet altijd kunnen aantonen, omdat je dan niet genoeg antistoffen aanmaakt Knipoog

Netjes dat je je hebt kunnen verzetten tegen de bitterballen! Lachen Lachen