Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Humphrey

Re: Wij gaan voor ienimini in onze bikini! - Bokkers op dieet #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:15

kenso0wlover schreef:
Huilen Huilen

Wat is er? Ach gut

Oei Mocca, niet zo'n slim plan. Ik duim dat je nergens op reageert dit weekend. Heb je wel een idee wat je moet doen als het wel zo is?

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:17

jee mocca lastig!

ik heb opgepast en een kleinig beetje chinees gegeten, vind het sowieso niet meer lekker nu ik weet dat ze ook honden katten en cavias eten enzo!

Annetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 22:24

Ohjee Mocca! Nagelbijten / Gniffelen Nu maar hopen dat je nergens op reageert!

Ik heb net nog een beetje zitten vreten. Heb twee koekjes gehad en wat stokbrood. Niet helemaal eerlijk ingevuld op valtaf, want ik wilde geen rood lijntje Schijnheilig overmorgen ben ik alweer vergeten dat mijn mooie groene balkje niet klopt. (ja ik weet dat dit ongeveer hetzelfde is als je klok een kwartier te vroeg zetten omdat je anders altijd te laat komt)
Denk dat ik ongeveer op de 2000 kcal zou zitten vandaag. Alweer Scheve mond Van de week ook al...

Planning morgen:
o: 2x knackebrod hutekase, kandijkoek, karnemelk
t: appel, komkommer
l: 2x knackebrod, 1x boterham beleg onbekend nog
t: meloen, sultana
d: zelfde als vandaag, soort van chili con carne rond de 600kcal.
t: yoghurt, mag van mezelf geen boordevol meer Whoosh!

Geschatte kcal dagdeel 620, totaal dus ongeveer 1220 dus dan kan ik 's avonds nog mooi iets lekkers nemen. Het is maar geschat, heb het even snel uit mijn hoofd uitgerekend, maar zoiets zal het zijn. Ligt natuurlijk ook aan het beleg e.d.

Beweging: Geen idee, waarschijnlijk weinig. Ik heb morgen school (he zaterdags?!) Keuzemodule. Heb dit al een weekend eerder gehad en toen was het mooi weer dus gingen we buiten wandelen. Nu is het slecht weer, dus we zullen wel alleen maar op onze luie krent zitten. Ik ga wel veel thee drinken, moet ik vaak naar de wc en heb ik mijn beweging ook weer gehad Vork
Het is btw een creatief schrijven weekend. Morgen en overmorgen. Dit is het afsluitende weekend en ik moet dus een presentatie houden, ik denk schrijven en naar nog meer presentaties kijken (val nu al bijna in slaap bij het idee Gaaaap )
Ik weet dat ik uit verveling zou gaan snaaien, vandaar dat ik appel, komkommer en meloen meeneem. Daar ben ik relatief lang mee bezig, zit ik snel vol van maar heeft weinig kcal én is gezond Lachen

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-07 23:10

Hm avondeten liep heel erg in de soep. Moest ineens werken dus snel naar mn werk gegaan, maar geen tijd gehad voor avond eten. Dus op mijn werk een plakje cake, klein puntje appeltaart en een klein broodje met vlokken op...

Maar wel beweging gehad Haha!

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:07

Sjemig, wat een dag!
Moest vanmiddag weer om 16:30 beginnen, waren er 'voor' 2 artsen aan het werk (dat is normaal), staat er achter nog 1 te opereren (niet normaal op de middag). Was al de 2e ok. Ze hebben hem speciaal van huis moeten bellen. Allemaal gekke dingen. Het was dus beredruk.
Frustrerende was dat er een aantal heel leuke dieren (en/of eigenaren) ingeslapen moesten worden (de eigenaren niet, hehe), ondanks alle zorg en tijd die we besteedt hadden.
In plaats van 20:30 vrij (ik wist dat het iets later zou worden), kon ik pas om23:00 naarhuis!!!!
Ik rol nu om van de slaap en ga maffen!
Slaapze!

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 00:22

Humphrey schreef:
kenso0wlover schreef:
Huilen Huilen

Wat is er? Ach gut

Gezeur met ex Verdrietig
Zouden vandaag eigenlijk afspreken maar is niet doorgegaan. Elke keer zegt hij was anders ik snap er helemaal niks meer van

Kreeg te horen dat hij het allemaal te snel vond gaan & dat we eerst maar eens goed moesten gaan praten ( DAT HAD TOCH OOK DEZE AVOND GEKUND Nors opkijken ) & dat we voorlopig maar rustig aan moeten doen blabla terwijl hij me 5 minuten daarvoor nog vertelde dat hij van me hield, u-hu Hamer
GRRRRRRR!

Maarja : In the end it will be allright, so if it's not allright, it's NOT the end Sigaar
Het kan gewoon niet hier stoppen, ik wil niet opgeven. Heb voor de eerste echt een goed gevoel bij iemand: Zoiets vanne DEZE MOET IK HEBBEN, DON'T LET GO ROFL

Nouja ben net bij een vriendin geweest dus ben al weet wat opgevrolijkt Lachen
Wel popcorn gegeten ( Bloos ) & flink gerookt, terwijl ik al een week gestopt was zonder problemen Bloos

Denk dat ik dit weekend even geen planningen maak, maandag weer even serieus verder.

& toch vraag ik me dan af he: When did we start letting boys dictate our happiness?

ROFL
& het stomste is trouwens nog: het is mijn ex, & ik was de gene die het had uitgemaakt, stupid me! Whoosh!

Ik ga lekker slapen Lachen Morgen weer een nieuwe dag: Lekker uitslapen, personeelsuitje (o.a. uit eten ) & dan lekker stappen met een vriendin Lachen

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 01:24

Aaah sterkte KLover!

Ik kom net thuis van salsadansen!
Eerst les (20.15 tot 21.15) en toen een feestje! Was érg gezellig en heb weer met allemaal nieuwe (gevorderden) mannen gedanst Lachen Ben net thuis gebracht, zit nu aan een stukje meloen want ik héb me toch een honger.

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 07:48

Goedemorgen!
Ik heb ook een heftig salsadansavondje gehad gisteren, eerst 2 uur lesgegeven, een heavy demo en daarna nog 2 uur getraind... Daarna nog twee handjes noten gegeten, had echt honger!
Vandaag ook een druk dagje, ik ga zometeen bij de manege helpen met de wedstrijden van mijn studentenrijvereniging, daarna meteen door naar het vrijgezellenfeest van mijn vriendin...

Planning:
o: magere kwark met allrban en halve banaan
t: appel
l: 4 bruine boterhammen met pindakaas
t: iets uit de kantine denk ik
a: spaghetti

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 08:28

Even bijlezen hoor *LOL*

*Wat zijn jullie allemaal goed bezig!!! Eigenlijk wel handig om vantevoren te plannen wat je gaat eten. Lijkt me dat je dan minder snel naar iets te snacken grijpt als je je aan je lijstje houdt? Dit weekend nog even niet Schijnheilig En dan maandag ook maar eens beginnen met lijstjes maken. Wat ik me dan afvraag. Jullie schrijven alles op wat je hebt gegeten. Maar wat drinken jullie? Want toen ik gister op m'n pakkie appelsap keek schrok ik ervan dat daar ook al 84 kcal in zitten terwijl ik in de veronderstelling was dat dat gezond is Nagelbijten / Gniffelen

* Oeii das niet zo best dat je die pillen nu niet hebt Maar is de apotheek in het weekend niet een paar uur per dag open? Hier wel namelijk. En dan kan je eventueel even langsgaan en het uitleggen Lachen

* In China eten ze idd honden enzo Ja Maar volgens mij mogen die in Nederland niet zomaar bij de Chinees verkopen hoor En anders maar wel, imo maakt het niet zo heel veel verschil of het een koe, paard, of hond is. Zijn allemaal levende wezens. Het idee is alleen een beetje raar omdat je het niet gewend bent (wat de boer niet kent dat vreet ie niet *LOL* )

* Wat een gedoe met je ex zeg Ach gut Zit op het moment een beetje in hetzelfde schuitje, dus weet denk ik wel een beetje hoe je je voelt. Punt bij mij is dat ik het idd ook heb uitgemaakt en hij mij nooit kwijt wilde en nog steeds terug wil. Ik ben ook gek op hem alleen er is zoveel gebeurd dat ik niet weet of ik het nog kan en wil proberen met hem. Moeilijk moeilijk moeilijk...

* Oeh gaaf, salsadansen!!! Haha! Dat lijkt me zooo leuk om te leren. Hou zowiezo van van dansen Ja Heb een jaartje streetdance gedaan en dit jaar stijldansen (tot het uit ging met het vriendje Clown ) dus nooit de cursus afgemaakt. Erg jammer.

Zo, nu ga ik denk ik maar eens het topic doorspitten *LOL* Misschien dat ik lekkere dingetjes tegenkom die mn moeder met de boodschappen meteen ff voor me mee kan nemen Schijnheilig Kan ik ook beginnen met lijstjes maken Tong uitsteken

dekoezegtboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 08:35

goedemorgen allemaal,
vanmorgen toch stiekem gewogen Tong uitsteken en nu 87.4kg Haha!
mijn lijstje voor vandaag:
O: (te veel) 2 afbakbroodjes met boter + 1 croisant met boter
T: Appel
M: 2 boterhammen met kipfilet
T: sultana
A: uit eten... moet dus even kijken wat ze daar hebben... zijn er nog tips Knipoog
T: ?
en beweging... ik ga zo op de fiets naar de markt en boodschappen doen. voor de rest weet ik het nog niet precies.
gister heb ik wel een dik half uur gezwommen... dat was best lekker! ik moet van mij zelf leren borstcrowlen en dat voel je in je buikspieren!

pianka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 09:03

Goedemorgen!

Ik ga dadelijk naar een kamer kijken in Nijmegen, ben zo benieuwd! Vader rijd me dr heen, weet dus nog niet echt hoe mijn dagje dr uit gaat zien.

Planning:
O: Cruesli met yoghurt
T: ik denk een koekje oid bij de koffie Haha!
L: ? iets in de stad?
T: -
D: ?

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 09:34

Humphrey schreef:
kenso0wlover schreef:
Huilen Huilen

Wat is er? Ach gut

Oei Mocca, niet zo'n slim plan. Ik duim dat je nergens op reageert dit weekend. Heb je wel een idee wat je moet doen als het wel zo is?

Heb nog wat oude medicijnen die ik eventueel kan nemen.
En anders naar de HAP./

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 10:37

Goedemorgen!

Wat is het rustig hier (laatste post ruim een uur geleden Knipoog).
Ik heb ff 7.5 uurtjes geslapen, toen moest ik van mezelf opstaan. Moet dit hele weekend leren, daarom ook erg weinig tot geen beweging (oh oh!) Boos!
Ga kijken of ik vanmiddag ff een half uurtje kan lopen/stukjes rennen (voor zover dat gaat met medicatie) als het droog is, heb ik tenminste nog wát gedaan. Rest van de dag zit ik binnen.

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 11:48

Gezellig hier!

Even een planning:
O: muesli, Sojamelk
L: 2 br boterhammen, kipfilet. Komkommer & tomaat
T: 300 ml vers geperste sinaasappelsap
T: volk. cracottes
A: aardappelen, rode kool, gehaktbal
T: halve Galia meloen

Beweging: geen.

Mezelf kennende komt er nog wel wat lekkers bij (waarom heb ik op dit moment ook zoveel in huis!).
Ik heb nog 2 plakjes Indische cake, Digestive volkoren koekjes, 2 bonbons (gisteren gekregen), in de koektrommel: 1 chocolakoek, 4 blokjes witte chocola, 1 Rittersport (vriend voor mij gekocht), in de voorraadkast 3 pakken koekjes (maar die liggen daar wel veilig).
Laatst bijgewerkt door ladyjoy op 12-05-07 12:20, in het totaal 2 keer bewerkt

kenso0wlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:07

Wendy15 schreef:
* Wat een gedoe met je ex zeg Ach gut Zit op het moment een beetje in hetzelfde schuitje, dus weet denk ik wel een beetje hoe je je voelt. Punt bij mij is dat ik het idd ook heb uitgemaakt en hij mij nooit kwijt wilde en nog steeds terug wil. Ik ben ook gek op hem alleen er is zoveel gebeurd dat ik niet weet of ik het nog kan en wil proberen met hem. Moeilijk moeilijk moeilijk...

Tja bij mij is het juist dat ik het zeker weet & hij tja Clown Ik denk dat hij me niet meer helemaal vertrouwd of iets omdat ik toch best wel "gemeen" geweest ben Bloos

Maargoed het is weekend, ik heb net heerlijk uitgeslapen ( ben pas net 5 min. wakker Haha! )
Ga nu lekker ontbijten, dan de hele dag NIKS doen Hyper! & vanavond lekker uit eten ( griek ) & stappen!
Even ergens anders aandenken Haha!

Succes dames! Doei!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:09

Tijd geven Ja En laten zien dat je echt gek op hem bent Lachen

Ik weet niet of ik hem terug wil Ben wel gek op 'm.. maar is ontzettend veel gebeurd en tis gewoon lastig..

Veel plezier Haha! Doei!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 12:51

Goedemiddag!
O: Volkoren afbakbroodje met halvarine en 30+ kaas.
T: Warme appel met kaneel
L: Optimel vla met muesli en banaan
T: Kruidkoek
A: Waarschijnlijk taco's
T: Veel cola light met berenburg..

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 13:01

HJ: jouw ontbijt vind ik zooo lekker!!

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:04

Hallo! Lachen

Ik heb net even foto's gemaakt van m'n buik aangezien ik volgens mij nog nooit een foto van mezelf heb laten zien. *LOL*

iemand intresse? Anders zet ik ze niet op internet. Clown

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:06

Is ook erg lekker LJ, doe hem altijd eerst even in de oven, dan kaas erop en dan nog een paar minuutjes terug.

Laat maar zien Jade!

ladyjoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-07 13:07

Ja zekersss! Ik doe hem niet in de oven met kaas, maar als ie klaar is snijd ik hem wel meteen open, boter en kaas erop en eten maar! Lachen Hhmmm

Laat maar zien hoor Jaduuh!

March

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:08

O: geen, was 12 uur wakker Bloos
L: twee witte broodjes, 1 met gekookt ei en de ander met kaas en gebakken bacon
T: Appel
T: 3 wortelen
D: Spaghetti oid geloof ik, mijn zusjes gaan koken
T: Banaan

Vanavond een feestje van vrienden van me, probeer het zoveel mogelijk bij Rivella te houden en een paar glaasjes rode wijn oid, daar zit wel meer in als bier maar gaat ook langer mee dan een glas bier Knipoog

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:08

Momentje, even uploaden. Knipoog

Jaduuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:17

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-07 13:17

Had ik vanmorgen oppas want ik zou weer v oor het eerst in tijden paardrijles hebben. Heeft de lesgeefjuf de lesafgezegd Boos! vanwege het weer Boos! . Had ik met mezelf afgesprioken om wel te rijden, vond het wel meevallen met de regen, en ik had toch oppas, ik dus bellen naarde pensionhouder: had die de paarden al naar buiten, en was ze al sompienat. Helaas pindakaas.
Oppas (mijn vader) koffie gegeven en daarna de kids in de auto en naar een tuinzaak in de buurt gereden. Kijken naar tuinmeubels. Mooie dingen gezien, dus morgen met Marc er nog maar een keer heen (ze zijn morgen ook open).
Ben nu nog aan het eten, kids hebben het al op. Straks even naar de winkel, nog wat dingen voor het weekend inslaan. Dan de douche uitsoppen. Hondlief had alweer op 2 plekken gepiest. Mijn schuld, want ik ben gister vergeten hem insuline te prikken. Bloos Hij had vannacht de douche al op 3 plekken te grazen genomen Boos!
Heb er nu een emmertje water en wat chloor opgegooid. Straks even opdweilen. Ruikt ie meteen weer fris!

Typt rot nu, mijn spatie reageert niet goed. Moet soms 5x drukken voor er werkelijk een spatie staat Boos!

Planning:
o: 2 broodjes (wel van zelfgebakken brood, komt overeen met ongeveer 4 normale boterhammen Bloos )
t: 3 sultana's
shoppen
l: 2,5 broodje (ook zelfgebakken, dus 5BH)
t: fruit oid
later op de middag wrsch hardlopen, moet het wel droog zijn, want kids moeten mee in de kar
d: patat en frikandel (is alweer een paar week geleden dat ik dat voor hetlaatst heb gehad)
1/2 uur wandelen met de hond
t: 2 appels