kenso0wlover schreef:![]()
Wat is er?
Oei Mocca, niet zo'n slim plan. Ik duim dat je nergens op reageert dit weekend. Heb je wel een idee wat je moet doen als het wel zo is?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kenso0wlover schreef:![]()
Nu maar hopen dat je nergens op reageert!
overmorgen ben ik alweer vergeten dat mijn mooie groene balkje niet klopt. (ja ik weet dat dit ongeveer hetzelfde is als je klok een kwartier te vroeg zetten omdat je anders altijd te laat komt)
Van de week ook al...
)

Humphrey schreef:kenso0wlover schreef:![]()
Wat is er?![]()
) & dat we voorlopig maar rustig aan moeten doen blabla terwijl hij me 5 minuten daarvoor nog vertelde dat hij van me hield, u-hu
) & flink gerookt, terwijl ik al een week gestopt was zonder problemen
Morgen weer een nieuwe dag: Lekker uitslapen, personeelsuitje (o.a. uit eten ) & dan lekker stappen met een vriendin
Ben net thuis gebracht, zit nu aan een stukje meloen want ik héb me toch een honger. 
En dan maandag ook maar eens beginnen met lijstjes maken. Wat ik me dan afvraag. Jullie schrijven alles op wat je hebt gegeten. Maar wat drinken jullie? Want toen ik gister op m'n pakkie appelsap keek schrok ik ervan dat daar ook al 84 kcal in zitten terwijl ik in de veronderstelling was dat dat gezond is 
Maar is de apotheek in het weekend niet een paar uur per dag open? Hier wel namelijk. En dan kan je eventueel even langsgaan en het uitleggen 
Maar volgens mij mogen die in Nederland niet zomaar bij de Chinees verkopen hoor
En anders maar wel, imo maakt het niet zo heel veel verschil of het een koe, paard, of hond is. Zijn allemaal levende wezens. Het idee is alleen een beetje raar omdat je het niet gewend bent (wat de boer niet kent dat vreet ie niet
)
Zit op het moment een beetje in hetzelfde schuitje, dus weet denk ik wel een beetje hoe je je voelt. Punt bij mij is dat ik het idd ook heb uitgemaakt en hij mij nooit kwijt wilde en nog steeds terug wil. Ik ben ook gek op hem alleen er is zoveel gebeurd dat ik niet weet of ik het nog kan en wil proberen met hem. Moeilijk moeilijk moeilijk...
Dat lijkt me zooo leuk om te leren. Hou zowiezo van van dansen
Heb een jaartje streetdance gedaan en dit jaar stijldansen (tot het uit ging met het vriendje
) dus nooit de cursus afgemaakt. Erg jammer.
Misschien dat ik lekkere dingetjes tegenkom die mn moeder met de boodschappen meteen ff voor me mee kan nemen
Kan ik ook beginnen met lijstjes maken
en nu 87.4kg 

Humphrey schreef:kenso0wlover schreef:![]()
Wat is er?![]()
Oei Mocca, niet zo'n slim plan. Ik duim dat je nergens op reageert dit weekend. Heb je wel een idee wat je moet doen als het wel zo is?
).
Wendy15 schreef:* Wat een gedoe met je ex zegZit op het moment een beetje in hetzelfde schuitje, dus weet denk ik wel een beetje hoe je je voelt. Punt bij mij is dat ik het idd ook heb uitgemaakt en hij mij nooit kwijt wilde en nog steeds terug wil. Ik ben ook gek op hem alleen er is zoveel gebeurd dat ik niet weet of ik het nog kan en wil proberen met hem. Moeilijk moeilijk moeilijk...
Ik denk dat hij me niet meer helemaal vertrouwd of iets omdat ik toch best wel "gemeen" geweest ben
)
& vanavond lekker uit eten ( griek ) & stappen!
En laten zien dat je echt gek op hem bent 
Ben wel gek op 'm.. maar is ontzettend veel gebeurd en tis gewoon lastig..

Hhmmm

vanwege het weer
. Had ik met mezelf afgesprioken om wel te rijden, vond het wel meevallen met de regen, en ik had toch oppas, ik dus bellen naarde pensionhouder: had die de paarden al naar buiten, en was ze al sompienat. Helaas pindakaas.
Hij had vannacht de douche al op 3 plekken te grazen genomen
)