Ik zou het anders ook niet weten, want drink ik zo goed als nooit melk hihi.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Calciumverbindingen vormen de basis van botten en tanden, daarom is het voor veel organismen belangrijk om er voldoende van binnen te krijgen.
Citaat:Calcium is nodig voor de opbouw en het onderhoud van de botten en de tanden, bij de werking van zenuwen en spieren, bij de bloedstolling en bij het transport van stoffen in de lichaamscellen. Een gevarieerde voeding met melkproducten zorgt voor voldoende opname van kalk door het lichaam, zoals melk en melkproducten, kaas en groente, noten en peulvruchten. Een calciumtekort kan leiden tot botontkalking (osteoporose) en bij kinderen verschijnselen van Engelse ziekte (rachitis) en spierkrampen.
Berdien schreef:Blegh Mac.. *griezelt* No thanks! Niet zozeer omdat ik vegetariër ben hoor, maar nee. Ik ben anti-Mac
imaudy; die is erg lekker inderdaad, maar niks haalt het bij de toscaanse carré. Oohh die is zo lekker! Ik heb hem nou al fanatiek vaak gehad, maar hij blijft lekker. Ik ben altijd weer sip als hij op isT.C is ook van Tivall. Tivall heeft sowieso erg lekkere producten, de wokstukjes zijn ook erg goed.
Berdien schreef:Inderdaad, de meeste AH's hebben een zeer uitgebreid assortiment aan vegetarisch, ook aan broodbeleg (vegetarische "filet americain")
SdB kom ik nooit, en de C1000 heeft volgens mij echt heel erg weinig, in diegene waarin ik nog wel eens kom in ieder geval wel. Die schijnen ook niet lekker te zijn.
"hamburgers" van de SdB zijn wel erg lekker, zeker voor op de barbeque of op een broodje met sla, tomaat etc.