Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Spetterlover schreef:Ontbijtkoek schijnt veel suiker in te zitten, zoiets was het volgens mij.
Justy schreef:Ja, die balansdag... Is dat echt waar?Het komt op mij een beetje onnozel over eigenlijk...
Mocca schreef:Spoelt afvalstoffen weg.
Laura schreef:[
Balansdag is een bekend fenomeen in fitness land, alleen heet het dan de 'refeed'. Maar dan is het concept andersom; je eet volgens je patroon en dan één keer in de week veel. Om te voorkomen dat je stofwisseling op zijn gat gaat.
.
[/quote]
Laura schreef:Justy schreef:Ja, die balansdag... Is dat echt waar?Het komt op mij een beetje onnozel over eigenlijk...
Balansdag is een bekend fenomeen in fitness land, alleen heet het dan de 'refeed'. Maar dan is het concept andersom; je eet volgens je patroon en dan één keer in de week veel. Om te voorkomen dat je stofwisseling op zijn gat gaat.
Ik vind het idee van 'niet lijnen maar een balansdag' op zich goed, behalve als mensen het gaat gebruiken als enorm jojo-idee....
VanillaQueen schreef:Ik deed er al aan [mijzelf 1 vreetdag per dag toestaan om vervolgens weer verder gaan met een normaal gezond eetpatroon], maar is het nou serieus goed voor je stofwisseling?Of lees ik wat ik wil lezen